Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

مرسی از محبتتون

من خوبم الان. بعد از 10 روز مریضی بالاخره جون سالم به در بردم و در حال حاضر اوکی هستم.

روزهای آفتابی خوبی داریم و سعی میکنیم لذتشو ببریم. ملینا همچنان در طول هفته تب داره و دلیلش رو اینها نمیفهمن انشالا ایران که اومدم میبرمش پیش متخصص تا دلیل این تب مشخص بشه.


ملودی هم خوبه و این ماه دیگه مدرسه ش تمام میشه . کلاس رقص و شنا و پیانو هم تا قبل از اینکه بریم ایران تموم میشه و وقتی برگردیم ترم جدیدش شروع میشه.


کارای کالج رو تمام کردم و همه چیز برای شروع جدید آمادس .دارم دنبال ماشین جدید میگردم این یکی دیگه برامون کوچیکه احتمالا از ایران برگردم عوضش میکنم.


دخترک دیگه کامل حرف میزنه و بر خلاف قد و قوارش که کوچیکه حرف زدنش مثل آدم بزرگاست.

ملینا: مامی من گذامو تمام کردم

من: آفرین دخترم

ملینا: نگو آفرین دکترم (دخترم) باید بگی نوش جان عزیزم

من: نوش جان عزیزم



اینم لینک جدید ویدئوی ملودی


ملودی

نظرات 15 + ارسال نظر
ماریا جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:05 ب.ظ

عززززززیزم عالی بود. خیلی کوتاه بود ولی عاالی بود.
خوشحالم که بهتری عزیزجانم.

ممنونم دوست مهربونم

بهار جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:56 ب.ظ

امسال تعطیلات تابستون ما خبلی دیر شروع می شه، یعنی تعطیلات مدرسه ها. آخرایJuly.
چه خوب که می ری ایران. انشاله دخترت هم بزودی خوب شه...

آفرین جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:25 ب.ظ

جدای این که باید منشاعفونتی که مسبب تب شده باید کشف شه، دم کرده عناب برای رفع تب مفیده

منم نگران همینم میگم شاید یه جائیش عفونت داره شاید لوزه سوم داره انشالا که بتونن تشخیص بدن

باران بهاری جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:36 ب.ظ

خدا رو شکر که حالتون بهتره.
روزهای خوبی داشته باشین خانوما

مرسی دوست گلم

habib جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:59 ب.ظ http://virs-sh.blogfa.com

سلام

خدا شکر بهتر شدین

عروسک دوس داشتنی هم ایشالا خوب میشه

سریع قبل من ویدیو دیدم

اما دانلود نمیشد

بعد 1 روز لینکش مشکل پیدا کرد

ممنون دوست عزیز. شاد باشید

مریم شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:59 ق.ظ

مهسا جوووونم... عزیز دلم.. من یه هفته ای مسافرت بودم و الان دیدم چه اتفاقی افتاده برات... خدا رو شکر که به خیر گذشته و الان خوبی.... خیلیییی مراقب خودت باش عزیزم...
کاش نزدیکت بودم و بهت سر میزدم...

فدای مهربونیات بشم من. امیدوارم که سفر بهت خوش گذشته باشه

لیلا مامان الهه و الناز شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:07 ق.ظ http://www.elahe-elnaz.blogfa.com

سلام
خدا رو شکر که حال شما ودخترای گلتون خوبه. انشاا... حال ملینا جون هم زودتر خوب بشه.
انشاا... به ایران که آمدید حسابی به شما و بچه ها خوش بگذره.
امروز ویدیوی ملودی رو هم دیدم. قشنگه شده. آفرین به این خانم هنرمند.

ممنون لیلای عزیزم شما هم دخترای زیباتو ببوس از طرف من

سفید برفی شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:43 ق.ظ

چرا اخه تب داره؟؟یعنی نمیفهمند؟؟شایدبه قول قدیمیها سر دلش چیزی مونده،اگه خاکشیر را امتحان کنی بد نیست،اگه نفعی نداشته باشه لاقل ضرر نداره
انشه الله ایران حسابی بهت خوش بگذره و پر انرژی برگردی
شاد و سلامت باشی

والا خیلی وقته این بچه تب میکنه هر بار یه دلیلی براش میارن و دائم براش مسکن تجویز میکنن. بچه م اصلا جون نمیگیره خاکشیر هم بهش دادم بارها ولی دلیل تبش باید مشخص بشه. مرسی از همراهیت عزیزم

Leyla شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 ب.ظ

vay che bahal buddin vidio koli khandidam,daste malodi dard nakonee
mahan ham hey tab mikone in doctorha ham nemifahman cheshe,hey migan virusiye!!

مامان شاپرک ها جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام عزیزم خیلی دیر کردم بخدا از بس که گرفتارم نوشتنم ی جورایی تخته شده فقط هر از گاهی برسم بیام ی سر بزنم .نگرانت شدم تورو خدا زودتر ی دکتر درست حسابی برو هرچند منشا خیلی از دردا تو ذهنه با این حال فکر کنم ی چکاب اساسی نیازه امیدوارم زودتر خوب بشی خیلی خوشحالم که داری میای مطمئنم حسابی حال و هوات عوض میشه با اینکه احتمال دیدنت خیلی کمه ولی کلی ذوق دارم عزیزم

فدات شم خیلی کم پیدا شدی دوست جون. مرسی از لطفت بچه های گلتو ببوس

پوپک دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:32 ق.ظ http://poopaksahra.blogfa.com

سلام خانوم عزیز... من خیلی وقت پیش اینجا رو میخوندم بعد آدرستون رو گم کردم.. یا شاید همون زمان بود که وبلاگتون رو حذف کردین.. امروز خیلی اتفاقی اینجا رو دیدم و دو تا شاخ درآوردم که ملینا خانومی هست !! و انقدر هم خانوووووم ... من که دیگه حس و حال وبلاگ نویسی ندارم اما اینجا رو حتما میخونم از این به بعد

ممنون پوپک جون خوشحالم از اینکه باز خواننده وبلاگم هستین.بله ملینایی داریم به شیرینی عسل و بسیار زبل و باهوش و البته شیطون

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:30 ق.ظ

نازگل عاشق ویدئوی ملودی جونم شده خدا رو شکر بهتری دوستم..انشالا همیشه سلامت باشید و خوب و خوشحال

فدای اون خانم زیبا بشم من.

گلهای زندگی من چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:51 ب.ظ http://golhayezendegiyeman.blogfa.com/

سلام دوستم غیبت من به خاطر گرفتاری بوده منوببخش الان فهمیدم چه اتفاقی برات افتاده
خدا رو شکر که بخیر گذشته

ممنون عزیزم

ماریا جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:42 ب.ظ

کجایی مهسا جونم؟ خوبی عزیزم؟

پوپک شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:51 ق.ظ http://poopaksahra.blogfa.com

دوباره سلام... الان دارم آرشیو این مدت رو میخوندم .. این تشخیص سکته درست بوده ؟؟؟ مراقب خودتون باشید توروخدا شما مامان دو تا دسته گل هستید که به شما نیاز دارن

نمیدونم اما فکر کنم درد سنگ صفرا بوده نه سکته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد