Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

دلم نمیسوزه

بهترم ممنون از این همه لطف و محبت و همراهی شما . تک تکتون تو قلبم جا دارید.


مردها به فکر نمیافتن مگر روزی که بفهمن طرف مقابلشون داره ترکشون میکنه بعد به هر راهی دست میزنن که دل طرف رو به دست بیارن و حس دلسوزی و ترحم رو در زن زنده میکنن تا به این وسیله بتونن دوباره به دست بیارنش اما تا کی بتونن زن رو راضی نگه دارن خدا میدونه.


فعلا با خودم میجنگم که این حس بر من غالب نشه.

کجاست

این روزها دارم بدترین حسها دنیا رو تجربه میکنم. دچار بحران روحی شدید شدم واسه همین از دکترم خواستم بهم قرص بده که آروم بشم و تا حد زیادی کمک کرده..دچار بی اشتهایی شدم و مثل یه بالون تو هوا موندم.

میدونستم این روزها میان اما فکر نمیکردم فشارش این قدر سخت و تحمل ناپذیر باشه. مثل دیوونه ها هی حرفامو تکرار میکنم و از دیگران تایید میخوام وقتی تایید میگیرم باز هم افسرده به دنبال یه راه حل دیگه میگردم .اگر این دوتا بچه نبودن تا الان راهی بیمارستان شده بودم . تصمیم گیری تو این مرحله سخته کشنده س. حال و هوای اطرافم مثل روزای اول ورودم به اینجا ابری و دلگیره. از بس حرف زدم و توضیح دادم خسته شدم.

گذشته دلگیر و حال خراب و آینده مبهم دارن منو از پا در میارن.. میترسم بمیرم این بچه ها بی من چه کنن؟

مشاور وقت گرفتم فقط حرف زدم اون گوش کرد و تمام شد و من با یه دنیا نا امیدی و غم برگشتم.

تنها چیزی که داره منو دیوانه میکنه اینه که یه روز شادم و در تصمیمم مصمم روز دیگه افسرده و غمگین و دو دل . به هر دری میرنم همه میگن زندگی خودته تصمیم با توئه و من بیچاره باز در این دو راهی گیرم. حتی نمیدونم دوستش دارم یا نه. دلم میسوزه براش برای خودم برای بچه ها ولی نمیخوام اینجوری ادامه بدم.

من سزاوار این همه درد و غصه نیستم به خدا. 

کجاست یاری دهنده ای که مرا یاری کند؟


در عین خوبی بدم، در عین شادی نگرانم و در عین رهایی اسیرم

                                                                                           مهسا



کجایید؟

باشه هی برید عید دیدنی و ما رو فراموش کنید و بیخیال ما در غربت بشید. الان دارم حسادت میکنم که دارین از نوروز و تعطیلات لذت میبرین و ما داریم تو هوای سردی که تازه از راه رسیده میلرزیم.

 ای نامردا چه جور دلتون میاد چاغاله بادوم با نمک بخورید بعد منو به یاد نیارید چه طور میتونید نهارهای خوشمزه خونه مامانتون بخورید و اسم منو نیارید آخه؟ چطور میتونید تو هوای بهاری قدم بزنید و یادی از من نکنید؟ چطور میتونید با دختر خاله و دختر عمو و دایی و عمه تا صبح هر و کر کنید و دلتون به حال من نسوزه؟ ها؟ الان وجدانتون درد گرفت؟


ها ها ها ها شوخی کردم امیدوارم که تعطیلات تا اینجا بهتون خوش گذشته باشه و تا آخرش هم خوش باشید دوستای گلم.

من هم خوبم و استارت یه زندگی با استایل جدید رو زدم و میخوام سال جدیدم رو با شروعی کاملا تازه آغاز کنم.


هفت سین امسالم رو دوست داشتم و کلی کیف میکردم که باز هم خوشکل شد و تونستم وسایلش رو پیدا کنم. حتما عکس میذارم براتون. امسال منو دخترا در کنار هم سال رو نو کردیم و بعدشم رفتیم عید دیدنی . تو این چند سال عیدی نقدی نگرفته بودم و همیشه دوستام برام یه چیزی میخریدن .اما امسال عیدی گرفتم و مثل بچه ها ذوق کردم البته توی دلم .

مهمونی ایرانی هم خوش گذشت دیگران میگفتن که  شام نسبت به سال قبل زیاد خوب نبود ولی واقعیتش برام  اصلا مهم نبود همه شاکی بودن ولی من برام مهم بود که بهم خوش بگذره و دخترا هم شاد باشن و اوقات خوبی داشته باشن .


امسال برای من سال انجام کارهاست سالی که باید یه تکونی به خودم بدم سالی که از اولش تا الان خدا رو شکر همه چیز بر اساس اونی که میخواستم پیش رفته. خدا خودش کمک کنه تا همه چیز جور بشه .


نوروزتون شاد