Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

تولدت مبارک دنیای من

ده سال پیش همچین روزی فرشته ای پا به زندگیم گذاشت تا چراغ دلم رو روشن کنه. اون بچه زیبا چنان منو مشغول خودش کرد که تنهایی و غربت و سختی ها کمرنگ شدن و امید من به زندگیه بهتر، پررنگ تر شد.

بچه ای که هم زیبا بود هم صبور و هم درشت و مشکلی برای خواب و شیر خوردن نداشت. خیلی خوشحال بودم که یه عروسک واقعی دارم و میتونم باهاش بازی کنم. ملودی همدم و مونس من بود و باعث شد که سالهای ندیدن خانواده م برام زودتر بگذره.


الان اون نوزاد زیبا تبدیل شده به خانم نوجوان دلربا که من عاشقشم و باز هم همراه سختیهای من شده و مثل یه دوست یه خواهر منو حمایت میکنه .بچه ای که خیلی بیشتر از سنش میفهمه و درک و شعور بالایی داره. بچه ای خلاق مهربون و کمک به حال مادره و بسیار کم توقع و دوست داشتنیه. ادامه این زندگی بدون این فرشته برای من بسیار مشکل میشد.

خدا رو سپاسگذارم که همچین موهبتی رو نصیب من کرده و آرزو میکنم که بتونم مادر خوبی باشم و بتونم برای آینده ای که شایسته دخترم هست حمایتش کنم.


به راستی که ملودی زندگی زیباست

ملودی چند ساعت بعد از تولد




دو روزه



دوسالگی





دوسال و نیمه



9 سالگی





******************************************************************8


دوستای گلم ممنون از محبتتون و کامنتهایی که برای ملودی فرستادین. من و دخترا هم شما رو دوست داریم و آرزو میکنیم که هر جا هستین شاد باشید