Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

helloooooooooo

سلام من دیر اومدم ولی اومدم . مثل شما گرفتار دید و بازدید عید بودیم. یه سر رفتیم لندن جاتون خالی خوش گذشت. روز سیزده بدر هم با دوستامون رفتیم بیرون هوا عالی بود.

دو هفته مدرسه و کالج تعطیل بود و تقریبا هرروزش که هوا خوب بود با دخترا بیرون میرفتیم. دو سه تا مهمونی رفتیم و خرید کردیم و خلاصه که شکر خدا همه چیز خوب پیش رفته تا حالا.


میدونستم شما هم گرفتار مهمون هستین و کمتر فرصت میکنید بیاید اینجا رو بخونید.


به زودی عکس میگذارم





عیدانه

سلام سال نو رو به همه شما دوستان عزیزم در تمام جای دنیا تبریک میگم و امیدوارم که سالی سرشار از خوشی و شادی در پیش داشته باشید.

قبل از عید واقعا گرفتار بودم و حسابی خسته شدم اما خدا رو شکر همه چیز به موقع انجام شد و لحظه تحویل سال با دخترا کنار هفت سین سال نو رو آغاز کردیم . کلی سه تایی رقصیدیم و مسخره بازی در آوردیم.


امسال سه تا هفت سین درست کردم و سه تا سبزه سبز کردم یکی برای خودم و دوتا برای دوتا دوست عزیز. با خانوادم هم تماس گرفتم و کلی دلم شاد شد که اونها هم سلامت هستن و از همه مهمتر مامان خانمم از خوابش زده و همه سر میز هفت سین بودن. اونم چه هفت سین زیبا و با سلیقه ای که نشون دهنده ذوق و هنر مامانم بود.


دوتا مهمونی با حال ایرانی رفتیم که خیلی بهمون خوش گذشت شام عالی بود و برنامه رقص و موزیک هم مثل هر سال حرف نداشت. هفته دیگه هم یکی دیگه س که البته تو شهر ما نیست ولی با دوستام قراره بریم.


دو جا عید دیدنی رفتیم و عیدی گرفتیم امشب هم مهمون داشتم که برای عید دیدنی اومده بودن و جاتون خالی خوش گذشت.


یه هدیه خیلی خوشگل هم از یه دوست مهربون عیدی گرفتم که فرصت کنم عکسش رو میذارم.


این هفته آخر کالج هست بعد دو هفته تعطیلات ایستر داریم و باید برنامه ریزی کنم با بچه ها بریم لندن دیدن فامیل و دوستان که البته امیدوارم جور بشه.


امیدوارم که تو این دید و بازدید های عید بهتون خوش بگذره دوستانی که رفتن شیراز جای منو خالی کنید.


بیاید سال جدید رو با انرژی مثبت و امید بیشتر شروع کنیم ترسهامون رو کنار بگذاریم و برای رسیدن به هدفهامون قدمهای متفاوت برداریم از اون قالب ثابت همیشگی بیایم بیرون و تغییرات اساسی در خودمون ایجاد کنیم راکد نباشیم چون فقط با حرکت کردن اتفاقات خوب میفته.

طرز فکرامون رو کمی متفاوتر کنیم و از حساسیت هامون نسبت به دیگران کم کنیم بازتر فکر کنیم و بیشتر خودمون رو دوست داشته باشیم و به خودمون بیشتر اهمیت بدیم.


کارایی رو بکنیم که دوست داریم و با انجامشون شاد میشیم گاهی لازمه پا روی مرزها بذاریم و جسورانه تر جلو بریم پس برای شادی دل خودمون از شکستن بعضی از باورها نترسیم و اجازه بدیم که افکارمون کمی بالاتر پرواز کنه.


بیاید از بندهایی که به دور خودمون بستیم رها بشیم و بذاریم دیگران هر جوری دلشون میخواد فکر کنن در عین اینکه برامون مهم نباشه که راجع به ما چی میگن چون تا زمانی که این باورها رو یدک میکشیم خودمون رو سنگین میکنیم و نمیتونیم پرواز کنیم.


با هر کسی که دوست داشتیم بمونیم و کسانی رو که ما رو آزارمیدن رها کنیم تا به زندگی خودشون برسن ولی نجنگیم چون هیچ کسی رو نمیتونیم باب میل خودمون تغییر بدیم.


باور کنید که متفاوت فکر کردن شادی رو به ارمغان میاره


با هر باوری در هر جای دنیا که هستین برام محترم هستین و دوستون دارم.