Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

نماز روزه هاتون قبول، حتما که با این ماه خیلیهاتون حال میکنید و بهتون خوش میگذره ، خب خدا رو شکر که سرتون گرمه 


حتما بمب گذاری منچستر رو شنیدین راجع بهش، ملودی کنسرت آریانا گرانده رو در شهر بیرمینگهام رفت که خیلی خدا رحم کرد این اتفاق اونجا نیفتاد

کلا که این روزا هر جا میریم نمیدونیم ایا بمب قراره منفجر بشه یا اینکه امن هست. یکی دو هفته س مسلمونای شهر توی مرکز شهر قرآن رو با صدای بلند دارن پخش میکنن و مردم اینجا اونقدری جنبه دارن که بعد از حوادث اخیر صداشون در نمیاد و اعتراض نمیکنن


دیروز هم با تمام دلنگرانی های من ملودی با دوستش رفت لندن که کنسرت  ۱۵ تا خواننده یکجا برگزار میشد و خیلی هم فستیوالش معروفه، ولی تا برگرده خونه دل تو دلم نبود. اما خدا رو شکر سلامت رسید خونه خیلی هم بهشون خوش گذشته بود


میگم خاک بر سر هوای اینجا همش بارونیه امسال، کلا از وقتی اومدم تو این کشور از بارون و حال و هوای بارونی متنفر شدم، هر چیزی به اندازش باشه نعمته بیشتر که شد نکبته


ملینا هم خوبه روز به روز بیشتر حرفای پر از منطق میزنه که هم باعث خنده من میشه و هم بهش افتخار میکنم . نامه ای پر از رضایت از معلمش  دریافت کردم که باعث شد همون روز براش یه تبلت جدید بخرم بچم حالشو ببره.


دلم برای خانوادم یه ذره شده اونقدر دلم میخواد مامانمو بغل کنم محکم و ببوسمش ولی متاسفانه امسال شرایطش رو ندارم. اما میدونم خدا هست و کمکم میکنه


دلم برای دیدار روی یار تنگه ولی از قدیم گفتن مردا رو کم محل کن تا بیفتن دنبالت  شوخی کردم شما به دل نگیر


یه بطر ش رو خالی کردم کل روز رو قیلی ویلی میرفتم خلاصه که کار هر بز نیست خرمن کوفتن، منو چه به مستی اونم از نوع خرکیبعضی از این خطوط هم هنوز نتیجه اون مستیه بعد از ش هست


چرا اصولا من سیاست ندارم؟ و انتخابهای نادرست انجام میدم؟ کلا انتخاب نکنم بهتره


روزهامشده کار خونه کار خونه گاهی هم این وسط مسطا میشه کار خونه جیم کار جیم خونه، 

بگذریم من با این هی فیور یا به قول یه دوست ایرانی تب علفی چیکار کنم؟ حساسیت فصلی  دیوونم میکنه امشب چسب زدم روی کل بینی م شاید عطسه نکنم عامو روانیم کرده والا به خدا

برم بخوابم که فردا سر کار چرت نزنم 

فدای همتون





نظرات 2 + ارسال نظر
ربولی حسن کور شنبه 10 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 07:17 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
ماه رمضان تموم شد
کجایین؟

مامان شاپرک ها یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام دوستم دارو شکر که خوبی و از خودت و بچه ها خبر میدی، بیشتر مواظب خودتون باشیدهزار تا بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد