Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

تصمیم گرفتم بنویسم‌

سلام بر شما یاران همیشگی و با وفای من

من دلم برای نوشتن تنگ شده . گاهی خروار حرف داری و نمیتونی به کسی بگی . من میگم بعد پشیمون میشم . 

اگه دوست دارین مطالب جدید منو ببینید و باز با هم در تماس باشیم 

خوشحال میشم فالو بفرمایید و افتخار بدین . اگه مطالب به درد بخور بود به دوستای گلتون هم پیشنهاد بدین . 

مثل همیشه دوستتون دارم . لیلا جون، مامان شاپرکها ، مریم و شقایق عزیزم ، مهاجر جان ، حسن ربولی عزیز ، سیلوانا ، بلاچه ، خاطرات پزشک قانونی ، میتی جون و ماهیش، صمیم جون ، دزیره جان ، زائر ، ققنوس، کاتیا ، فلرتیشیا ، مامان الهه و الناز و همه دوستای دیگه ای که من از قلم انداختم .، اگر در اینستگرام هستین لطفا برام پیغام بگذارید روحم تازه میشه که ببینمتون . لاو یو ال 

@masa.delnevesht 



https://www.instagram.com/p/CDYUsg_BXvM/?igshid=1mtp87cupm7h1

نظرات 3 + ارسال نظر
taraaaneh سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 02:26 ق.ظ http://taraaaneh.blogsky.com

سلام. من کمی از آرشیوتون رو خوندم. خوشحالم که زندگیتون به آرامش رسیده و روزهای سخت گذشته . البته غیر از دوران سخت کورونا که برای همه مون هست.

kiyanaz سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 02:17 ق.ظ

مهسا جان لطفا ادرس اینستا رو بنویس واسم بوس

@masa.delnevesht

کاتیا شنبه 17 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 09:12 ب.ظ

سلام مهساااای عزیز ...
فعلا من جند ماهی هست که اینستامو دی اکتیو کردم ، چون درگیر خوندن زبان و بعد دادن آزمون و کارهای اپلای و مهاجرت هستم ...
حتمممما حتممما در اولین فرصت که اکتیو شدم ، فالو میکنم و بهت پیام میدم ...
بوس به روی ماه خودت و گل دخترات :

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد