Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

من خوبم

تب و لرز من خیلی شدید بود و واقعا به سختی میتونستم راه برم اما زیاد طولانی نبود و به مدد داروهای ایران خوب شدم اما بعدش دوتا بچه مریض افتاد رو دستم که هنوزم ادامه داره و خسته م کرده. ملینا غذا نمیخوره و کلافه م کرده و از شب تا صبح سرفه میکنه با چه دردسری سوپ مرغ و عدس و شلغم رو بهش خوروندم. نگهداری از بچه مریض خیلی انرژی آدم رو میگیره.


این روزا حال و هوای کریسمسه و ما هم در تدارک درخت و دکوریشن کریسمس هستیم. میدونم هر چقدر هم وقت بذاریم این درخت مهمون یه روز خواهد بود و از دست دخترک شیطون خونه در امان نیست اما برای دل اونها و خودم حتما به زودی راش میندازم.

خرید هدیه های کریسمس مونده با دوستم رفتیم کاتسکو که خرید کریسمس کنیم بازم با یه ترولی مواد غذایی اومدیم خونه. قراره که باز بریم یه روز رو اختصاص بدیم به هدیه خریدن و فقط روی این قضیه تمرکز کنیم

هوا سرد بود و دوتامون هم گرسنه بودیم رفتیم مارکس اند اسپنسر غذا خوردیم سوپ بینظیری داشت بهم مزه داد حالا نمیدونم من گرسنه م بود یا واقعا لذیذ بود. خلاصه که جاتون سبز (شیرازی)


وااااااااااااای تو شاپینگ سنتر شهرمون امسال سانتا خیلی متفاوت ظاهر شده حتما این هفته میریم و عکس میگیرم و میذارم اینجا تا شما هم مثل من ذوق کنید


سرم شلوغه مقاله نوشتنه و دیر میخوابم یعنی شدیدا کمبود خواب دارم و همش خسته هستم اما چه کنم که قبول کردم و تا آخر باید سر قولم وایسم. اما خیلی سختر میشه وقتی اون بنده خدا آی کیو پایینی داره و گاهی باید یه نکته رو چند بار تکرار کنم.


نمیدونم چرا اما به حال و هوای کریسمس آهنگهای کریسمس میز شام کریسمس و هدیه ها خیلی علاقه م بیشتر شده و حالم خوبه وقتی این همه رنگ و هیاهو میبینم. امیدوارم هر جای این کره خاکی که هستین شما هم دلتون شاد باشه.


خرمالوهای ایران رو دوست داشتم مخصوصا وقتی نرم و رسیده بودن و شیرین. اینجا که اومدم همش فکر میکردم خرمالوها چون سفت هستن حتما گس هم هستن و من بدم میاد واسه همین یک بار هم نخریدم (د روغ چرا؟)  اما دوستم برام چنتا خرمالو آورد با اکراه پوستشو گرفتم و با ترس یه تیکه شو خوردم باورم نمیشد که اینقدر شیرین باشه و به هیچ وجه گس نبود.


یه پنیر عربی هم پیدا کردم یعنی همون پنیر روزانه خودمون اونقدر ذوق کردم که علی فکر میکرد چی پیدا کردم. خلاصه جاتون سبز با نون بربری از ایران رسیده و گردوی سفید ایرانی به شکم مبارک حالی دادم اساسی.


یه جمله بگم و برم ...


(مامی, میلیلی مامان دوشت داره.)   مامی, ملینا مامانشو دوست داره 



از احوالپرسیتون و اینکه به فکرم بودین کمال تشکر رو دارم. و این هم منو ملینا در جشن تولد دوسالگیش. به زودی عکس رو برمیدارم






نظرات 14 + ارسال نظر
آفرین جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ب.ظ http://mylivesky.blogsky.com

تولد دختر گلتون مبارک!همیشه به جشن و شادی.
برای رفع سرفه بچه ها می تونید از دم کرده آویشن استفاده کنید.

ممنونم از راهنماییتون عزیزم. ولی مگه این فسقلی میخوره به زور یه قاشق بهش دادم همچنان سرفه میکنه و منم بیخواب و خسته ام

sahar جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ

azizam ,khormalouhaye inja ke khaili khoshmazast.mana aval fekr mikardam ke sefte hala mazeh nemideh ya dahano gas mikoneh vali vaghean alian fekr mikonam male spain hastan.baadesham panir feta ke khaili mesle panir tabrize khodemoune.hamishe tandorosto khosh bashin.

آره من پنیر فتا از مغازه ترکها میخرم و خیلی هم خوشمزه س ولی این هم خوشمزه بود امتحان کن. شاد باشی سحر جون و کریسمس خوبی داشته باشی

مصی شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ق.ظ

ای جون دلم که میلیلی مامانشو دوست داره.عزیزم.
مهسا جان خدا رو شکر که خوب شدی.می فهمم دقیقن که با ملینا و بدغذاییش چه میکشی.فریا هم همینطوره.از شروع سرما آب دماغ فریا آویزونه و مدام سرفه.سرحاله اما خدا رو شکر.دکتر گفت این آسم کودکانه که تا شش سالگیش خوب میشه.اما مدام باهاش درگیرم.
ان شالله کریسمس امسال خونه تون و دلتون بر از شادی باشه.بوس به روی سه تاییتون.

فدای شما و اون دخترای خوشکل بشم من. آره مصی جون باور کن چند وقته خواب درست ندارم. امیدوارم کریسمس به شما هم خوش بگذره

azar شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ق.ظ

khoda ro shoker keh behtari areh vala bacheh mariz kheily sakhteh omidvaram hamaton hamisheh khob o salamat bashin.

مرسی آذر عزیزم

آیسن شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:07 ق.ظ http://www.manoayande.blogfa.com

عزیززززززززززززززززززززززززززم

مرسی

سفید برفی شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:28 ق.ظ

سلام مهسا جون خوشحالم که بهتری ..خوشحالم که ابرهای زندگیت کنار رفته...خوشحالم که شادی و این شادی تو نوشته هات موج میزنه هرچند مریض بودی و بچه ها هم مریض بودن...ببوس اون بلا را که میگه مامی را دوس داره
شاد و سلامت باشین همیشه

قربونت برم مهربونم. لاو یو

خانومی شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ق.ظ http://doost91.blogfa.com

خوشحالم که خوبی.....
ماشالا ملیناجون چقدر بزرگ شده....یادمه اون روزهایی که میومدم وبلاگت تازه قرار بود به دنیا بیاد و بعدا عکساهای اولین روزهای زندگیشو گذاشتی......وای که چقدر هیجان زده میشدم از دیدنش...
حالا خودم یه پسر کوچولوی شیرین دارم و منتظرم زودی بزرگ شه ایشالا..........
شادی همیشه قشنگه...........کریسمس هم مثه عید خودمون قشنگی زیادی داره . امیدوارم بهت خوش بگذره.
ملینا و ملودی جون هم زودی خوب شن.
راستی میبینم اوضاع زندگی رو به راه شده.............خیلی خوشحالم عزیزم.

مرسی خانمی. آره زود میگذره و ما بیخبر از اینکه چه زود میگذره. زندگی هم میگذره اما به خوبی و بهتر از قبل و اینکه هنوزم من گیج میزنم

شهره شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ http://ourlovelyhut.blogsky.com

از دیدنتون خوشحال شدم مهساجوون
ایشال رو کیک تولدش 100تا شمع بچینی

مررررررررررسی شهره جان.

شیرین شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.shirinvazendegi.persianblog.ir

مرسی بابت عکس. تولدش مبارک باشد.

ممنون از محبتت

سحر شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ

خوشحالم که خوب شدی عزیزم
ایشالا که بچه هام بهتر بشن و کارات تموم شه و یه خوااااب راحت داشته باشی:)
عکستون هم قشنگه تولد ملینا جون بازم مبارک

ممنونم دوست من

barane bahari شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ب.ظ

Tawalode naz khanum mobarak bashe.
omidwarm be zudi hale dokhtarkhanuma khub she.

مرسی عزیزم

مریم یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:00 ق.ظ

ای قربووووووون شیرین زبونیهاش برم من....
مهسای عزیزم... من هم با دیدن درخت و تزئینات کریسمس حالم بهتر میشه... شنیدن آهنگهاشون ... دیدن شادی و خرید و هدیه ها.... خیلییییییییییی خوووبن...
ایشالا که سالی مملو از عشق، سلامتی و خوشی رو شروع کنید و همیشه کنار هم شاد و خوشبخت باشید....
عکس رو ندیدم... از عکسهایی بود که تو اف.بی گذاشتی؟؟ یه وقت بی نصیب نمونم....

عاااااشقتم...

زنده باشی خانم گل. فدات بشم که این همه مهربونی. این عکس رو شما حتما دیدی .میبوسمت

Leyla دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:31 ب.ظ

ey mahsa khanume khoshtip...

گلهای زندگی من چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ق.ظ httphttp://golhayezendegiyeman.blogfa.com/


آخی من ندیدم
واااااااااای خدای من دلم میخواست ببینمت
خواهش میکنم یکبار دیگه بزار
خواهش میکنم

عزیزم برام ایمیل بذار میفرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد