Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

پاییز

سلام و صد سلام خدمت همه شما دوستای گلم. خوبیم و خوش میگذرونیم و دنیامون مثل پاییز رنگ رنگیه. 

سیزدهمین سالگرد ازدواجمون گذشت و علاوه بر یه هدیه خیلی خوشکل جای شما خالی چهارتایی رفتیم رستوران و ساعات خوشی داشتیم. 

مهمونی هالوین هم خیلی خوب بود مخصوصا که ملینا پیش باباش موند و منو ملودی کلی با هم وقت گذروندیم. فرداش هم واسه ملینا تو یه رستوران با دوستامون تولدش رو جشن گرفتیم.

فعلا همه چیز خوبه و تو فکر یه هالیدی چهارنفره هستیم تا قسمت بشه ببینیم کجا میریم. من هم مشغول کارای خودم و بچه ها هستم و کمتر فرصت دارم که بیام نت و آپ کنم .واسه همین کمی دیر شده که بیام بنویسم/

دوستم رفته ایران و دخترش پیش منه که واسه ملودی هم خوبه چون با دوستش تایم میگذرونه.


راستش دلم یه مسافرت یه نفره میخواد که برم یه جای گرم و آفتابی و بدون هیچ استرسی از سکوت لذت ببرم. تو فکر سفر به دبی و دیدار یکی از دوستام هستم امیدوارم جور بشه و برم .علی هم قول داده که مرخصی بگیره و بیاد پیش بچه ها تا من بتونم برم. 

این روزها اون آدم رو بردن و یه شوهر مهربون و مسئولیت پذیر و دوست داشتنی آوردن هنوز باورم نمیشه که کاراش واقعیه فکر میکنم این کارا رو برای اینکه برم اون شهری که هست انجام میده واسه همین از این خوبیش هم نمیتونم لذت ببرم .زمان زمان زمان لازم دارم که اعتماد کنم. کم حرف شدم و زیاد دلم نمیخواد راجع به همه چیز حرف بزنم و این براش عجیبه .


دلم میخواست یه عالمه پول داشتم که به اونهایی که میدونستم الان به دردشون میخوره کمک میکردم واسه همین شروع کردم لاتاری میخرم بلکه بتونم کاری انجام بدم . 


این پست زیاد سر و ته نداشت اما فقط خواستم حرفامو باهاتون شریک بشم.

روز و شب پاییزیتون خوش

نظرات 14 + ارسال نظر
barane bahari پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ق.ظ

Mahsa jun kheyli khoshhal shodam ruzhaye khubio migzarunin,mostadam bashe khoshihatun.

ممنونم دوست خوب من

فاطمه پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 ق.ظ

سلام عزیزم.خداروشکرکه حالت خوبه.عروسکارو ببوس.

مرسی قشنگم

سفید برفی پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ب.ظ

سلام مهسا جون کلییییییییییییییییی خوشحال شدم و کلییییییییییییییییییی هم برات دعا میکنم که انشاالله همه چیز بر وفق مرادتون باشه .شاد باشی عزیزم ووووووو بوس

فدات مهربونم

دریا پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ

خوشحالم از شادیت و آرامشی که الان داری از ته دلم میخوام پایدار باشه♥
پارگراف آخر بدجوری حرف دل منه -پول و کمک- روز وشب فکر میکنم به داشتنش ...
محسا جون فضولی نباشه میخواستم بدونم چرا دوست نداری شهری که همسرت هست بری؟

مرسی عزیزم. راستش من به این شهر انس گرفتم و دوستانی دارم ولی اگه برم اونجا خیلی تنها میشم. یه سری مسائل دیگه هم هست که قبلا توضیح دادم

احمد-ا جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:07 ق.ظ

سلام
این روزها همان روزهای بود که آرزوشو داشتیم
قدر این روزها رو بدون
فردا های خوش تری را برایت آرزومتدیم
اعتماد کن
زیاد حرف نزدن و به گذشته بر نگشتن شاه کلید موفقیعت شماست .

ممنون از لطف شما

دلا جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ق.ظ http://viva-forever.persianblog.ir

مهسا جان خوشحالم که انرژی مثبت داشتی تو ای پست این یعنی اوضاع خوبه . از من می شنوی نترس و تو لحظه زندگی کن و لذت ببر حتی اگر حس می کنی پایدار نیست .. مطمئن باش وقتی تو ذهن تو پایدار بشه تو حقیقت هم این آرامش و خوشی ها می تونه ادامه دار باشه . دوستت دارم

مرسی دلا جون تو خوبی؟ کی راهی هستی به سلامتی؟

مریم جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ب.ظ

خیلییی خوشحال شدم که خوب و سرحالی عزیزم. همیشه پایدار باشه ایشالا آرامشت.سعی کن لذتشو ببری. سفرت هم ایشالا جور بشه و حسابی بهت خوش بگذره خانومی.

زنده باشی دوست گلم

masy شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:01 ب.ظ

mahsa jaan rafti Dubai jaye manam khaali kon.hesabi khosh begzare.
cheghadr khoobe ke ba hamin 4tayi.azat khahesh mikonam ke be dide mosbat bebini va lezat bebari ..heyfe in zendegiye 13 sale hast..mobarak bashe 13 salegitoon.

فدای مهربونیت بشم من. لاو یو خانم گل

اﻟﻴﺴﻤﺎ یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:12 ق.ظ

ﻣﻬﺴﺎ ﺟﻮﻧﻢ اﻣﻴﺪﻭاﺭﻡ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺧﻮﺏ و ﺧﻮﺵ ﺑﺎﺷﻲ و ﺧﻮﺵ ﺑﮕﺬﺭﻭﻧﻲ و ﺳﻬﻤﺖ اﺯ ﺯﻧﺪﮔﻲ.ﻓﻘﻄ ﺷﺎﺩﻱ و ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻲ ﺑﺎﺷﻪ.
ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﻛﻪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻲ و ﺧﻮﺵ ﻣﻴﮕﺬﺭﻭﻧﻲ.

مرسی عزیزم میبوسمت

دزیره دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

امیدوارم همیشه لبتون خندون باشه.

ممنونم عزیزم

sahar سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:34 ب.ظ

azizam omidvaram rouzhaye khoshetoun mandegar basheh.man rastesh yeki do bar comment gozashtam daghighan hamouna posta ro delet kardi bekhatere hamin yekam naomid shode boudam to comment gozashtan.vali alan didam haletoun khoubeh delam nayoumad chizi nagam.

مرسی که کامنت گذاشتین و ممنون از آرزوی خوبتون

یاسی چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ب.ظ http://yekdoneyeman.blogfa.com/

مسافرت یه نفره ؟؟
خو حدااقل دو نفرش کن علی رو هم ببر گناه داره بیچاره
هروقت میام اینجا یاد اون عکسی که اولین بار برام فرستادی میافتم
یه خانوم با یه عینک آفتابی در مسیر پیاده رو اگه اشتباه نکنم پاییزییادش بخیر

یاسی جون کی بچه ها رو نگه داره پس؟ میخوام برم یه جایی کمی برای خودم وقت بگذرونم خیلی خسته شدم . یادم نمیاد کدوم عکس؟

امی چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ب.ظ http://weineurope.blogsky.com/

سلام مهسا جان خوشحالم این روزها خوبی و همسرت هم تمام تلاشش رو برای رضایت شماها می کنه ایشالا زندگی همیشه به کامتون باشه.
عزیزم موبایلم خاموش بود که بهم زنگ زدی بعد که روشنش کردم شماره ات رو دیدم از اون روز هی می خوام باهات تماس بگیرم اما نمی شه، این بچه از وقتی از ایران اومدیم خیلی شیطون تر شده و دائم توی دست و پامه وقتی هم یک ساعت در روز می خوابه خودم از خستگی بیهوش می شم در اولین فرصتی که بتونم بهت زنگ می زنم عزیزم ممنونم از محبتت.

فدات شم عزیزم میدونم بچه وقت آدم رو میطلبه . خوشحال میشم باهات صحبت کنم . امیدوارم که سفر حسابی بهتون خوش گذشته باشه

دلا جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:33 ق.ظ http://viva-forever.persianblog.ir

ایشالا 26 دسامبر دعا کن واسم مهسا ...

انشالا به سلامتی عزیزم تو لایق بهترینها هستی دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد