Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

تولدت مبارک ملینای من

دوسال پیش ساعت 5 صبح دردهای بی وقفه نشون از این داشت که دخترک میخواد به دنیا بیاد و من هم با صبوری دردش رو به جون خریدم و تحمل کردم. ساعت دو ونیم عصر که درد امانم رو بریده بود راهی بیمارستان شدم و ساعت 4 عصر عروسک زیبا با وزن چهارکیلو به دنیا اومد و سرشو رو گذاشت روی قلبم و انگشتامو محکم گرفت. اون فرشته زیبا شادی ما رو دو چندان کرد و با خودش یه دنیا عشق به ارمغان آورد. هر روز با صدای زیباش از خواب بیدار میشم و دلیلی برای شادیه منه وقتی کشدار و خالصانه میگه: مامی عاااااااااشگتم دلم میخواد جونم رو فداش کنم. شیطونیاش هم شیرینه و دوست داشتنی. خداوند به من لطف کرد که دوتا دختر زیبا بهم داد و من شکرش رو به جا میارم. از اینکه دوتاشون خواهرای خوبی میشن و همدم همدیگه باعث میشه خیالم راحت باشه. 

امروز تولد دادش بزرگه هم هست . براش بهترینها رو از خدا آرزو دارم و امیدوارم که سایه مهرش همیشه بر سر خانوادش باشه و شاد و خوشبخت باشن.

راستی هالوین هم هست .از همینجا هالوین شما هم مبارک 



این عکس هم تقدیم به شما



نظرات 38 + ارسال نظر
masy پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:18 ب.ظ

The most beautiful Bell ever.
Happy birthday Melina joon.You are adorable.God blessyou hon.

tavalode baradar ham mobarake Mahsa joonam.

احمد-ا پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:54 ب.ظ

.. . و درست یادمه چقدر زیباتر بود زندگی 3 سال پیش تون
همون موقع که این عروسک خوشگل و مهربون و دوست داشتنی داشت شکل می گرفت و
شاید که نه ، مطمئناً زیبایی و خوشگلی اش با زیبای و شیرینی زندگی تان ارتباط تنگاتنگ داشت

تیما پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ب.ظ http://timaa.blogsky.com/

سلام خوبی
وبت خوشگله با تبادل لیک موافقی
به منم سربزن
تولدت مبارک

مهدی ا پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ب.ظ http://physicsina.blogsky.com/

من هم تبریک می گم

اﻟﻴﺴﻤﺎ پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ

ﻣﻬﺴﺎ ﺟﻮﻧﻢ ﺗﻮﻟﺪ ﻣﻠﻴﻨﺎﻱ ﻧﺎﺯﻧﻴﻦ و ﺯﻳﺒﺎ ﺭﻭﻱ ﺭﻭ ﺗﺒﺮﻳﻚ ﻣﻴﮕم و اﺯ ﺻﻤﻴﻢ ﻗﻠﺐ ﺑﺮاﺵ ﺁﺭﺯﻭﻱ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻲ ﺩاﺭﻡ. اﻧﺸﺎﻟﻪ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﺮاﻱ ﻫﻢ ﺑﻤﻮﻧﻴﻦ و ﺩﺭﻛﻨﺎﺭﻫﻢ ﺷﺎﺩ و ﻳﻚ ﺧﺎﻧﻮاﺩﻩ ﺑﻲ ﻧﻆﻴﺮ ﺑﺎﺷﻴﺪ.
ﺗﻮﻟﺪ ﺩاﺩاﺵ ﮔﻠﺖ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺗﺒﺮﻳﻚ ﻣﻴﮕﻢ. ﺑﺮاﺩﺭ ﺧﻴﻠﻲ ﻋﺰﻳﺰﻩ ﭘﺸﺖ و ﭘﻨﺎﻩ ﺧﻮاﻫﺮﻩ, اﻧﺸﺎﻟﻪ ﺧﺪا ﺣﻔﻆﺶ ﻛﻨﻪ.

باران بهاری پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ

تولد فرشته کوچولوتون مبارک.

آرام(از آلمان) پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:56 ب.ظ

نازى،تولد گوگولى ناز مبارک باشه و سلامت باشن زیر سایه پدر و مادر انشاءالله

zahra پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ب.ظ

Azizam che naze hezar mashalah tavalodesh mobarak

sargol پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:09 ب.ظ

tavalode fereshte kocholo mobarak

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:26 ب.ظ

mashalah tavalodesh mobarak badaaaaaa
ey vay emshab halowine!?
man hichi nakharidam age bache ha bian dame khunamun chi beheshun bedam?!
man fek mikardam farda shabe!!

Leyla پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:28 ب.ظ

ghorbunesh besham ba in lebasesh
pegham ghabli male man bud yadam raft esmam ro benevisam!!

habib پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ب.ظ http://www.virus-sh.blogfa.com

تبریک تبریک

چه عروس خانم خوشگلی

ارزو بهترین روزا دارم برای خانوادتون

همیشه سلامت باشه

azar جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:51 ق.ظ

wWhat a cutie happy birthday and happy hallooooweeeeen beautiful

کیاناز جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:22 ق.ظ

عسل خانم تولدت مبارکککککککککککککک بووووووووووووس بیا تو بغلم بخورمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

آیسن جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ق.ظ http://www.manoayande.blogfa.com

نازییییییییییییییییییییییی
مبارک باشه تولدش مهساجون

خاطرات خانه کودکی جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ق.ظ http://pari80.persianblog.ir

تولدش مبارک عزیزم

سفید برفی جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ

تولد گل باغ زندگیتون مبارک مهسا جون .انشالله همیشه شاد و سلامت باشن .عاشق اون چشمای تخسشم

سحر جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ

ملینای نازم تولدت مبارک ماشالا نون خامه ای برا خودش خانومی شده:_*******
2سال پیش منم دقیق نوشته هات یادمه عزیزم خدا دخترای گلتو حفظ کنه مامان مهسای مهربون:_***

[ بدون نام ] جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ب.ظ

چه ناز

مامان آرتمیس جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ب.ظ

ای جونم خدا برات حفظشون کنه ایشالا عروسی دوتا شونه وخوشبختی شون رو باتمام وجودت لمس کنی

مریم جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:01 ب.ظ

جیگر اون قیافه‌ نااااازت رو.... ای جووونم...
تولدت مبااااااااااااارک عسل خاله...

شهره جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ب.ظ http://ourlovelyhut.blogsky.com

تولد عروس خانم مبارک باشه
ایشالا همیشه لبهاش خندون باشه

بیتا مامان کیان و کیارش جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.mamane-kian-kiarash.blogfa.com

عزیزززززززززززززززززززز دلممممممممممممممممممم

دزیره جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ب.ظ

تولد ملینا گلی مبارک.
ایشاله همیشه لبش خندون باشه.

ندا جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ب.ظ http://butterfly28.blogfa.com/

وای خدا جون این پرنسس و ببین
تولدش مبارک باشه مهسا جون باورم نمیشه دو سال گذشت اینگار همین چند وقت پیش بود داشتی براش سیسمونی تهیه می کردی
ایشالله یه روز جشن عروسیشو بگیری

آفرین شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:35 ق.ظ http://mylivesky.blogsky.com

من دیر رسیدم. توادش مبارکه باشه. خانومی شده. خدا حفظش کنه.

مرسی آفرین جون

sonia-1984 شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:27 ب.ظ

منم تولد دختر نازت رو تبریک میگم مهسا خانوم

ممنونم دوست من

نسیم شیراز شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.golemaryam1389.blogfa.com

ای جوووووونم ملینا
.
بچم بزرگ شده ماشالا. عروسک ناز مامان و باباش . می بوسمش و با تمام وجود براش بهترینارو آرزو می کنم . هم برا خودش هم برا خواهرش و هم مامان و بابای مهربونش .
مواظب خودتون باشید

مرسی خانم خوشکل.عجبی شما سرافراز فرمودین همشهری. میبوسمت

رعنا یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ق.ظ

الهی چه زیباست این فرشته کوچولو...تولدت مبارک عزیزم ایشالا تو لباس عروسی ببینیمت خانومی

ممنون رعنا جون

مریم یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 ق.ظ

جانم عزیزم. مگه این نگاه زیبا میتونه شادی برات نیاره عزیزم. هر روزتون مثل تولدش زیبا و شیرین و دلچسب باشه انشالا وشاد و سرحال زندگی کنید عزیزم. از طرف من یه بوس محکم بذار رو لپش.. خدایا دندوناشو برم من...

مرررررررسی از این همه محبت. حتما از طرف شما میبوسمش

مامان نگار یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ http://505581.blogfa.com

سلام مهسا جون تولد دختر گلت مبارک امیدوارم همیشه سالم باشید و شاد
عکسش هم که خیلی دل مارا برد با اون لبخند قشنگش

مرسی دوست خوبم

مینو دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ق.ظ

خدا حافظش باشه. تولدتش را تبریک میگم

ممنونم مینو جان

محدثه سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:38 ق.ظ http://entezareshirin86.blogfa.com

وای چقدر زود گذشت.ملینا خانوم هم بزرگ شد.خیلی خیلی مبارکه.ایشالله همیشه همینطور خنده روی لبهاش باشه و شادی مهمون قلبش باشه و در کنار مامان مهربون و خواهر نازنینش خوشبخت.یه عالمه بوووووووووووووس برای شما

ممنونم محدثه جونم/.منم شما و دختر زیباتو میبوسم

مامان یاسی سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام مهسا جان تولد دختر نازت مبارک چقدر زمان زود میگذره زمان بارداری من و شما با هم بود و من از اون زمان وبلاگت رو میخونم و دنبالمیکنم منم یه دخمل ناناز دارم که دوماه دیگه تولدشه عزیزم بهترینهارو برای هر سه نفر شما ارزو دارم

ممنون یاسی جون پیشاپیش تولد نازنین دختر شما هم مبارک

یاسی جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:26 ب.ظ http://yekdoneyeman.blogfa.com/

وای خدای من
چقدر شبیه ملودی شده
تولدت مبارک پرنسس کوچولو

کپی شیطونتر

فلرتیشیا دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ق.ظ

وای من چقدر تاخیر دارم. تولد پرنسس مبارک! ماشالا چه خوردنی شده. ماشالا چه بزرگ شده. چه زود دو سال گذشت.
به مامان گلش هم خیلی تبریک می گم بخاظر داشتن دو تا دختر ناز و خوب.

فدای تو بشم من. لاو یو دوست عزیزم

مرمر مامان کیان دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ق.ظ

عزیزم بعد از مدتها از دیدنت کلی هیجان زده شدم ملینای خوشگل و نازم تولدت مبارک ایاشلا همیشه سلامت و خندون باشی.

مرسی عزیزم کجا بودی شما؟ حسابی کم پیدا شدی. کیان رو خیلی ببوس

parisa سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ق.ظ

zende bashi khoshgel khanoom

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد