Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

شادی

میخوام  از هفته جدید اسلیمینگ ورد رو دوباره شروع کنم تا یکی دوکیلوی اضافی رو کم کنم . هوراااااااااا  یه مهمونی ایرانی هالووینیییییییییی در راهه ما هم خواهیم رفت . هوا خوبه دنیا زیباست و من خوشحالم از اینکه تصمیم درستی گرفتم. شما هم شاد باشید و بخندید که دنیا واسه خودش میچرخه و مائیم که باید راه زندگیمون رو پیدا کنیم و شاد و سرخوش با همه این چرخشها ادامه بدیم. واقعا شاد زیستن کار همچین دشواری هم نیستا. راستی الان هر کدومتون اینجا بودین  رو به یه تیکه از کیک خوشمزه ای که درست کردم مهمون میکردم . یعنی دلم میخواست یه جوری بود که این کیک رو میذاشتم تو همین پیج و میشد که ازتون پذیرایی کنم. تمام شیرینی این کیک تقدیم شما.   بخورید تا چاق بشین هاهاها

نظرات 14 + ارسال نظر
آزاده جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ب.ظ

مهسا جان عزیزمی

بارها بهت گفتم که تو یک همسر و مادر بینظیری.
من به تو بابت همه ی دلخوریهات از شوشو حق میدم.و میدونم که تو برای حفظ زندگی و آرامش دخملات از همه ی توانت مایه گذاشتی.
برای همین خدا رو به بزرگیش قسم میدم هر اتفاقی که بهترینه برات رقم بزنه. توکلت به خدا رو از دست نده.

فرشته های خوشگلتو ببوس.

فدای مهربونیت بشم من

sadeh جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ب.ظ http://khatoontir.mihanblog.com/

mamnon babat cake...hamisheh khosh bashi..

فدات شم

خاطرات خانه کودکی شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:48 ق.ظ http://pari80.persianblog.ir

خوشحالم که حالت خوبه ...همین خوبه ..سعی کن شاد باشی ..مهم نیست تصمیمت درسته یا نه ....
چون کاریه که انجام شده ..پس الان بهتره که شاد باشی

مرسی همراه همیشگی و مهربون من

باران بهاری شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ق.ظ

به به چقدر انرژی مثبت.
کیک نوش جونتون.

زنده باشید

شهناز شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ق.ظ

مهسا جان ارزو میکنم که زندگیت همیشه پر إز حس های خوب و زیبا و دلنشین باشه ....

مرسی عزیزم همچنین برای شما

[ بدون نام ] شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ب.ظ

GOOD FOR YOU

ممنون

دلا شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ب.ظ http://viva-forever.persianblog.ir

آفرین :* همینه ... Keep going

لاو یو دلا

مریم شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:21 ب.ظ

به به من عاشق کیکم.کاش پیشت بودم.بازم مرسی که با ما شریک شدی، نوش جان.خوشحالم که سرحال و شادی عزیزم.

مرسی مهربون

مریم یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:53 ق.ظ

عااااااااااااشقتم.....

من بیشتر

Leyla یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ب.ظ

bah bah amvaje enerjiii mosbaaaat daryaft shooodddd......

بوووووووووس

sargol یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام بانو...امیدوارم خیلی زود اون دو کیلو رو هم کم کنی دوباره...راستش من هم نزدیک شما زندگی میکنم و دنبال یه گروه برای لاغری هستم...چند تا رو امتحان کردم راضی نبودم ممنون میشم اگه به گروه خاصی پیوستی و راضی هستی فقط اسمش رو به من بگی من خودم بقیه اطلاعات رو پیدا میکنم...پیشاپیش ممنونم

fadat sham , azizam esmesh slimmingworld hast oonja ke beri post code vared kon nazdiktarin group ro behet mige .

Sargol سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:46 ب.ظ

kheili kheili mamnonam banoo...yeki peyda kardam kenare khoname...mer30

ur welcome love and good luck

باران پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.baran-53.blogfa.com

تودوست بی نظیرمنی

مرسی باران عزیز

کیاناز جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ب.ظ


عزیزمممممممممم تو خودت قند و نباتی شکلاتی شکلاتی
دیگه کیک واسه چی زحمت میکشی بووووووووووووووووووووووووس

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد