Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

یه روز خوب دیگه

امروز دوستم اومد دنبالم که بریم واسه سفرش خرید کنه. منم کار خاصی نداشتم و باهاش راهی شدم .از اینکه تو خونه بشینم و برم تو فکر بهتره. رفتیم و طبق لیستش خرید کردیم. یه عطر بسیار خوشبو که من در نظر داشتم بخرم رو برای خودش خرید و وقتی که رفته بودم چنجینگ روم تا نپی ملینا رو عوض کنم رفته بود یکی هم واسه من خریده بود. نمیتونستم قبول کنم میدونم که اون از روی مهر و محبتش برام خریده ولی مناسبتی نداشت آخه. خلاصه که کلی اصرار کرد و گفت اگه هدیه شو قبول نکنم ازم دلخور میشه. خوب من هم به زودی جبران خواهم کرد .کلا اخلاقم اینه نمیتونم محبت دیگران رو بی پاسخ بذارم هر جوری شده جبران میکنم. 

بعدشم دوتامون داشتیم از گرسنگی تلف میشدیم دیگه نای راه رفتن نداشتیم به پیشنهاد دوستم رفتیم رستوران جان لویس رو امتحان کنیم . من قبلا یه بار صبحانه خورده بودم اونجا ولی دوستم از سوپ قارچش تعریف میکرد. واقعا هم سوپش خوشمزه بود و برای پیش غذا عالی بود بعد از اونم فیش اند چیپس رو زدیم تو رگ و حالا دیگه اونقدر فول شده بودیم که نمیتونستیم از جامون بلند شیم. بعدشم داشتیم از سردرد می مردیم مثل معتادا چای بهمون نرسیده بود و حالمون خراب بود. جای شمایی که میخونی خالی ، چای و کیک هم نوش جان کردیم و نگاهی به ساعت انداختیم که ای داد دیر شد باید بریم بچه ها رو از مدرسه برداریم.  

وقتی رسیدیم پارکینگ که تیکت رو بزنیم تو دستگاه دیدیم بلههههههه تیکت رو دوستم گم کرده که البته با کمک اپراتور تونستیم کارت خروج رو بگیریم و تخته گاز به سمت مدرسه راه افتادیم. به خدا ما خانمها ساعت 7 صبح هم بریم خرید بازم وقت کم میاریم نمیدونم چرا؟ 

خدا رو شکر سر وقت رسیدیم و بچه ها رو برداشتیم و دوستم لطف کرد ما رو رسوند در خونه و رفت. وقتی اومدم خیلی خسته بودم و چشمام باز نمیشد عجیب خوابم میومد یه کم با ملودی و ملینا بازی کردم ولی دیدم دارم غش میکنم و ملودی خانم اینو تو چشمام دید و گفت: مامان من ملینا رو میبرم پایین شما استراحت کن .قربونش برم خیلی حواسش جمع هست . دلم نمیومد مسئولیت این بچه رو بندازم گردن اون ولی  واقعا ربع ساعت خواب کمک میکرد. 

 

روی تخت دراز کشیدم و خوابم برد با صدای تلفن از جا پریدم بدون اینکه نگاه کنم ببینم کیه جواب دادم. ......... 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
sadeh پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ب.ظ http://azari66.blogsky.com/

حالا انگلستا خوبه مردونه یا رستوران ونک ایرون یا پدر خوب فست فودو بوفو
چرا حرفات با سنت یکی نیست سنت خالی بستی بهت میخوره20 باشی نوشی 34
یا دله

بگو یکی یه سطل آب سرد بریزه روت ، تو بمون تو همون خراب شده ای که هستی و خاک بریز تو سرت که راهی جز این نداری

فاطمه پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ب.ظ http://lonely-sea.blogsky.com/

ایشالله همیشه روزا همین طور خوب باشن براتون ...


سبز باشی

زنده باشید

sahar پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ب.ظ

omidvaram harchi zoudtar moshekelatetoun raf beshe .zendegitoun rango rouye behtari begireh.in do tagole nazam khoda hefz koneh makhsousan melodie jigar ke enghadr khanoumeh.omidvaram dele kouchikesh hamishe shado garm bashe.

ممنون دوست مهربون من. از دعاهای شما خداوند آرامش رو به خونه مون برمیگردونه

sadeh پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ب.ظ http://khatoontir.mihanblog.com/

vaghean rasteh ..kolan tro kharid zaman par mikesheh...dat dokhatri dard nakoneh..khoda hefzesh on koneh barat....on chand ta noghteh yani edameh..ya khodemon hads bezanim???

نه عزیز نمیخواد حدس بزنید امروز مینویسم . روز خوبی براتون آرزو دارم

مصی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ب.ظ

اینجاست که میگم خوبه من و تو یه جا نیستیم که خونه خراب می شدیم از خرید :)))
نوش جانتون هر چی خوردین.فیش اند چیپس های انگلیسی ها معروفه.کیک هویج هم همینطور.من هنوز اینجا کیک هویجی که دبی از دست انگلیسی ها خوردم و پیدا نکردم.
میگم نویسنده خوبی میشی ها.سر بزنگاه قطع می کنی نوشته رو.

آره دیگه همینه . جای شما هم سبز بود دوست جونم. امروز بقیه ش رو مینویسم

خاطرات خانه کودکی جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ق.ظ http://pari80.persianblog.ir

همیشه شاد باشی ....

ممنونم دوست من

مریم جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ق.ظ

عزیزم خیلی خوشحالم که میری بیرون و بهت خوش میگذره خرید که دیگه عالیه انشال همیشه همینطور باشی دوست خوبم.

مرسی بابت این همه لطفت که از خوشخالی من شاد میشی

zahra جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ب.ظ

Ishalah hamishe shad bashid

ممنونم دوست من

کیاناز جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ب.ظ

عزیزم انشالله همه روزهات همینجوری شاد و خوشمزه باشه و
پر از هدیه های خوب... شما هم میتونی به دوستت یه سر راهی خوب بدی نگران نباش
راستی سر کار یا درس خوندن چی شد هیچ کدوم رو انتخاب نکردی ؟ بوس به جوجه کوچولو خوشگلم و ملودی خانم زیبا تی سی

مرسی آره اتفاقا تو فکرش بودم. والا امسال هم کار تو خونه گرفتم ولی همچنان دارم برای شغل مورد نظرم اپلای میکنم ببینم چی میشه

zahra جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:15 ب.ظ

pas commente man ko?!!!

هنوز تایید نکردم

ستی جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.strp.blogfa.com

چند وقتیه می خونمتون وقت هایی که میگید بهتون خوش گذشته کلی ذوق می نم گل دختراتون رو خیلی دوست دارم ایشالا روزای خوشی بیشتر بیاد سراغتون

ممنونم دوست خوب من و براتون شادی آرزومندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد