Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

پول ؛ خرید و درهمانه

چی بپوشم؟ سوالی که همیشه پیش میاد و بعدشم به این نتیجه میرسم که باید برم خرید . اونقدر حالم خوب میشه که نگو یعنی خرید برای من مثل قرص تقویتی هستش و حالمو خوب میکنه . از دیدن لباسها و کفش و کیف ها به وجد میام دست خودم نیست دلم میخواد همه پولم رو خرج لباس کنم. اما اکثر وقتا هم دست خالی میام خونه چون اگه لباسی که تو تصورم هست رو پیدا نکنم خرید نمیکنم. اما دیگه به خودم قول دادم سختگیری نکنم و هر چی که تو تنم زیبا بود رو بخرم و بیخیال تصوراتم بشم. پایه خریدم برای هر کسی که بخواد از صبح بره شاپگردی تا شب. یعنی غذا هم نخورم برام مهم نیست ولییییییییی یه چیزی رو اعتراف میکنم که من برای دیگران خیلی بهتر از خودم خرید میکنم و راحتر انتخاب میکنم و بیشتر هم پول میدم.  

چه خوبه که آقایون پول ساز باشن و خانمها هم همچین زیبا خرجش کنن ، خدائیش درست نمیگم؟ درسته که زن هم میتونه کار کنه و پولشو خرج کنه اما خالی از این مسائل کارت آقا تو کیف آدم باشه و از دم خرید کنی خیلی میچسبه. بعدشم که میای خونه همسرت منتظرته که بیای و با هم نوشیدنی گرم (تو سرما) با هم نوش جان کنید و شما هم هی لباسا رو بپوشی و جلوش رژه بری و اونم قربون صدقه تو و قد و بالات بره و اصلا نپرسه چرا و کجا و  چند؟ 

 

مردی که پولسازه اعتماد به نفس بالایی داره چرا؟ چون میدونه که میتونه نیازهای مادی خانوادش رو تامین کنه و کم نمیاره. خوب بعضیا هم از اعتماد به نفس زیادی یه خرابکاریهایی میکنن که اونا جزو بحث من نیستن. الان اگر از شما بپرسن علم بهتر است یا ثروت چی میگین؟ اعتراف کنید  

 

دیروز دوستم نزدیک به هزار پوند برای خودش خرید کرده که میخواد بره یه هفته ایران و برگرده بعد هیچی هم برای شام حاضر نکرده استرس نداره اومده پیش من گپ بزنیم همسرش تماس میگیره که عزیزم من خسته ام از سر کار اومدم تو خونه نیستی. میگه پیش دوستم هستم و نیم ساعت دیگه میام. اونم میگه باشه قربونت برم برای شام نگران نباش میریم بیرون شام میخوریم. ما رو هم دعوت کرد ولی من قبول نکردم. یعنی اینجور آدمها رو که میبینم روحم شاد مبشه کیف میکنم از اینکه به طرف مقابلشون استرس وارد نمیکنن . چندین ساله من این خانواده رو میشناسم و واقعا از اینکه روابط به این زیبایی دارن  کیف میکنم و بیشتر تمایل دارم باهاشون در تماس باشم چون حالم رو خوب میکنن با حرفای قشنگ با رفتارهای محترمانه و زیبا و محبتهای بی  دریغشون.  

  

هر وقت با این دوستم خرید میرم بهم خیلی خوش میگذره چون هیچ موج منفی نمیفرسته و همه جوره هم پایه س با آدم میخنده غذا میخوره شوخی میکنه و با یه عالمه خرید هم برمیگردیم خونه. چقدر حضورش برام ارزشمنده و چقدر خدا منو دوست داشته که با این خانواده آشنا شدم .  

 

پول مهمه عشق هم مهمه اخلاق هم مهمه خانواده هم مهمه ولی بازم پول مهمه مخصوصا این روزها .. برای اونایی میگم که میخوان کوچ کنن وگرنه ما که فقط اخلاق و خانواده ملاکمون بود .

نظرات 15 + ارسال نظر
مصی شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:54 ق.ظ

منم عاشق خریدم.دبی همه ش تو مال ها بودیم و خرید.اینجا هم همینطور.ولی بعدش وقتی لباسهایی رو می بینم که نوبت پوشیدنشون هم نرسیده بوده عذاب وجدان می گیرم.
خوش باشی مهسا جان.

فدااااااااات

فاطمه شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:25 ق.ظ

حالا من برعکس توام. هرموقع میخوام برم خرید غم دنیا میریزه تو دلم. چون اول اینکه تنبلم دوم اینکه خیلی سخت پسندم.
خیلی دوست داشتم بیام شیراز ببینمت امامتاسفانه نشد.
جیگرای منو حسابی بوس کن. دلم برای ملینا یه ذره شده. الهههههههی خاله فدات بشه عشقولی من. بوووووووووس

چراااااااااا؟ خانمها خرید رو دوست دارن عزا نگیر و عشق کن من هم دلم میخواست ببینمت ولی نشد.

خاطرات خانه کودکی شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 ب.ظ http://pari80.persianblog.ir

درسته همه اینایی که گفتی مهمه .......مهمتر همه ش هم یه دوست خوبه ...که بتونی باهاش راحت باشی ..اونم همین حس رو نسبت بهت داشته باشه و درکت کنه ...

بله عزیزم.

Bahar شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ب.ظ

Dorost mesle khodamiiii, man asheghe kharid kardanam , b ham nazdik boodim chi mishoddddd doooostam....
Etefaghan man ye dooost daram inja baraxe! Ye jahae karesh kheili dorosteha, vali gahi mire too asabam!!!!
Midunam k az bala vazeshoooooon kheili khoobe, too iran hektar hektar zamin beheshoon reside,
Vali hamash too in harajihas, manam az haraji lebas mikharam vali b sharti k khosham biad na serfan chon arzoon shode...
B ghole hamsaram mage chand bar mikhaim zendegi konim?!
Bayad az zendegi lezat bord...dokhtaraye goleto bebooos. Khodetam mibooooosam doostam

مرسی عزیزم. من هم مثل خودتم

habib شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ب.ظ http://www.virus-sh.blogfa.com

سلام

علم بهتره

اما داشتن پول خوشبختی نمیاره و اما نداشتنش بدبختی میاره

علمی که احترام ارزش وشخصیت برای ادم بیاره نه مدرک

که الان همه و من دنبالشیم تو ایران!


پول به تنهایی به نظرم بدرد نمیخوره امدم میفرسته قاطی باقالی ها!

بسته چند خط اعتراف یا بیشتر

بله اعترافاتتون قابل قبول واقع شد

Leyla یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ق.ظ

mahsa joonam baazi mardha pul ham daran haa,vali az tarse ayande zureshun miad kharj konan,hey be zano bachashun sakhti midan ke mabada ayande pul lazememun beshe,ina ham halo az dast midan ham ayande ro,adam nenidune bipuli in bala ro saresun ovorde ya farhangeshune kolan
?!

هزار بار با کامنت شما موافقم

عباس یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ

انواع زن

زن حمال/ این زنها ذاتا کارگر زاده اند واگه یه روز جارو نکنن رخت نشورن قورمه سبزی نَپزن تب میکنن میفتن گوشه خونه…! اینا هنوز بعله رو به عاقد نگفتن شروع میکنن به دراوردن جورابای داماد تا بشورن براش…اینا عین زنبورای حمال کندو میمونن که زندگی یکنن فقط برای حمالی…! اگه میخوای این زنا عاشقت بشن یه دست کله پاچه پاک نکرده بگیر بنداز جلوشون بگو برای شب هوس کله پاچه کردم….!! این زنها بوی پیاز و زرد چوبه و وایتکس و لاجورد میدن همیشه…! شب هم که میشه اینقده خسته ان که عین مُرده میفتن روی تخت و مرد بیچاره انگار نه انگار که زن داره…!


زن فانتزی/ از این زن اصلا توقع ابگوشت بزباش یا خورشت قورمه سبزی رونداشته باشید….ایشون فقط بلده غذاهای فانتزی بپزه مثلا ناهار ظهرتون یه دونه قارچ سرخ کرده با یه سوسیس کوکتل که روش با خردل تزیین شده و دوپر کاهو بغلشه وحتما یه شمع روشن و یه شاخه گل هم باید باشه…! توی حموم اینا از سنگ پا وکیسه و سفیداب و واجبی خبری نیست….اینا فانتزی حموم میکنن وعین گربه خودشون رومیشورن…! اینا سوپ رو با چنگال میخورن در کونشون روهم با اب معدنی میشورن…!


زن فداکار/ این زنها فقط بلدن خودشون رو فدای شوهر و بچه هاشون کنن و از اینکار لذت میبرن…اینا یه جور مریضی دارن به نام (خود نبینی)…! غذا که درست میکنن بهترین قسمت و گوشتاش مال شوهر و بچه هاست و اگه یه کم برنج خشک ته دیگ بمونه شاید ناپرهیزی کنن با نون بخورن تا نمیرن که باز دوباره فداکاری کنن….! اینا برای خودشون هیچی نمیخوان اخه فکر میکنن خودشون ادم نیستن…! اینا شبا پیش شوهرشون نمیخوابن که نکنه یه وخ خُرخُر کنن آقاشون بدخواب بشه…ظهر ها هم میان روی ایوون هی کلاغا و گنجشک ها روکیش میکنن که اقاشون از صدای پرنده ها از خواب نپره….! اینا هفته ای یکشب میرن حموم و طبق عادت میان تو جای شوهرشون عین کیسه برنج طاق باز میخوابن تا اقاشون هر کاری خواست بکنه و بعد رخصت بده که برن توی یک اتاق دیگه بخوابن….اینا تند تند بچه میزاین و زود پیر میشن و از زندگی همین رومیفهمن فقط….! ترشی وخیار شور ومربا هم خوب بلدن درست کنن….!


زن لوند/ این نوع زن ها ذاتا لوندهستند و فرقی براشون نمیکنه که مرد مقابل کی و چی هست…فقط دلش میخواد براش لوندی کنه …این زنها با حرف زدنشون هم لوندی میکنن با نگاهشون و چشم و ابروشون…! اینا عین گربه های کوچولویی میمونن که خودشون رو به همه حیوونای نر میمالن و به این فکر نمیکنن که دیگه اسب در قدو قواره اونا نیست…!


زن زنبوری/ اخ این زنها یا دایم در حال نیش زدن هستن یا در حال ویز ویز کردن بغل گوشت…! وای به حالت اگه از این زنها گیرت بیاد که بدبختی…اینقدر نیش به جونت میزنن که بیزار بشی از هر چی زنه…خواستین کسی رو نفرین کنین بگین الهی نصیب زن زنبوری بشی ….! بعضی از این زنهاهم دیگه خیلی پیشرفت کردن و شدن عین مار و افعی…خدا نکنه نیش بزنن بهت که خاکستر میشی……حتی مارگیر ها هم از این مارهای خوش خط و خال میترسند….!


زنهای مرد/ برای این نوع زنها نمیتونی مَردبازی دربیاری چون خودشون یه پا مَرد هستن…! شب ها که بغل اینا میخوابی باید حواست باشه یه وقتی مفعول نشی…! این زنها عین یک مرد کار میکنن وزندگی روهم مدیریت میکنن و به کارای خونه هم میرسن…اگه حواست جمع نباشه و پاتو از گلیمت دراز تر کنی توی زندگی با اینا یه شب با کیسه زباله میزاردت دم در تا ماشین شهرداری ببردت….! از اون شب به بعد هیچ کمبودی هم توی زندگیش احساس نمیکنه ….اگه میخوای ازین زنها بگیری وخوشبخت بشی باید خیلی مرد باشی نه نامرد….!



زنِ ننه دوست/ اخ خدا نصیب گرگ بیابون نکنه…! این زن ها دایم یا پای تلفن هستن با مادرشون حرف میزنن یا هم که خونه مامانم ایناشون هستن….! اب تو دلت تکون بخوره این زنا زرتی گوشی رو برمیدارن به نَنَشون خبر میدن که شوهرم آب تودلش تکون خورده….! اگه دَره کونت چار تا خال ریز و درشت داشته باشی مادر زنه خبر داره اما خودت که خبر نداری که…اینجوریه دیگه…!!! اگه یه روز خواستی اطلاعاتی در رابطه با خودت بدست بیاری مادرزنه بهترین منبعه….!به این زنها اگه روبدی مادرشون رومیارن توی رختخواب تا بین خودشون و شوهرشون بخوابه….!


زن حسود/ این زنها گاهی به خودشون هم حسودی میکنن…! اینا اینقدر حسود هستند که وقتی یه لباس قشنگ میپوشن میرن جلوی اینه به اونی که توی اینه دیده میشه حسودی میکنن و اینه رومیشکونن….!


زن مانکن / این زنها همه چیشون مصنوعیه…از دماغ و لب و مو بگیر تا سینه و باسن و چشمشون…! اینا دوست دارن همیشه صندوق عقبشون رو بدن عقب و سینه ها جلو و لبا غنچه…! اگه اقلام مصنوعی اینا رو ازشون جدا کنی یک عفریته به تمام معنا رومیتونی ببینی…! اینا عین همون کلاغه هستن که میخوان راه رفتن کبک رو یاد بگیرن اما دیگه عین کلاغ هم نمیتونن راه برن…اگه گیر این زنها بیفتین بدبختین…!


زنهای مادر / این زنها همیشه نقش مادر رو برای شوهرشون بازی میکنن و اینقدر این نقش بازی کردنشون نمود داره که شوهره شب جمعه خجالت میکشه بغل زنش بخوابه فکر میکنه مادرشه…!!اینا دایم در حال تذکر دادن به شوهرشون هستن که عزیزم دندوناتو مسواک زدی جیشتوکردی …داروتو خوردی …! بیا سرت رو شونه کنم برات….رفتی حموم بگو بیام پشتت روکیسه کنم….!! شب چی دوست داری برات درست کنم مادر جان….!!


زن احمق/ این زنها تعدادشون کم نیست وحماقت از سر و روشون میباره….! اینا خاله زنک به تمام معنا هستند و شب خوابشون نمیبره اگه از دختر عباس اقا و نِواسه مَلی خانوم و ابروهای عِصمَت خانم غیبت نکنن….! اینا پنجشنبه اخر ماه مجلس روضه میذارن توی خونشون و بعدشم شروع به غیبت و حرفای صَدمن یه غاز میکنن…سقف ارزوهای اینا مکه ومدینه وکربلاست…! اقاشون هم بهترین اقای روی زمینه…نه از سیاست چیزی میفهمن نه از فرهنگ و شرایط اجتماع…اینا میگن مرد خدای دوم زنه…!


زن الدنگ/ با مارمولک زیر سقف ازدواج کنی ها …با اینا نکنی…!! این زنها فقط یاد دارن جیباتوخالی کنن اونوخ برن کرم حلزون و کرم اب دهن وزغ و مرگ وکوفت و زهر مار بخرن بمالن به همه جاشون و یک پاشون تو ارایشگاه باشه یک پاشون توی مغازه ها….! تازه کاش اینهمه کارارو برای شوهراشون بکنن…! شوهر اینا فقط یه حماله و جیره ومواجبش به این زنها میرسه که خرج الدنگیهاشون کنن….! اینا صُب تا شب با مردای زن دار دیگه یا جوونهای مجرد یک قل دوقل بازی میکنن و نون میارن کباب میبرن…..همه مردها به این زنها محرم هستند الا شوهر خودشون….!


زن تباه شده/ اینا زن هایی هستند درست درمون که توی زندگی مشترک تباه شدن…اینا درک خریت های همسرشون روندارن و شوهرشون هم اینا رو نمیفهمه و اصن درک نمیدونه چیه…! اینها میفهمن و میبینن و میسوزن…اینا شب ها اروم گریه میکنن تا صدای گریشون بچه رو از خواب بیدار نکنه…! اینا خودشون رو تباه میبینن و تمام ارزوهای خودشون رو در بچه هاشون متجلی میبینن….!! اینها در مجالس با سیلی روی خودشون رو سرخ میکنند و لبخندمیزنن و زن های دیگه همه حسرت اینهمه خوشبختی زندگی اونا رومیخورن….! این زنها نفس میکشند اما در اصل مُرده اَند…!


زن خوشبخت/ متاسفانه نداریم…موجود نیست…اصن مگه زن میشه خوشبخت باشه…؟

مگر از جونتون سیر شدین؟

عباس یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ب.ظ

سرکار خانم مهسا سلام
من امروز با وبلاگ شما آشنا شدم
18 سال است متاهل هستم و دارای دو فرزند و وعلت آشنایی با وب شما اینست با همسرم به این نتیجه رسیده ایم که به انگلیس مهاجرت کنیم و بشدت دنبال مطالعه در خصوص زندگی در دیار فعلی شما هستیم
راستش تمام مطالب وبلاگتان را از اول مطالعه کردم فقط ماند مطالبی را که رمز گذاری کرده اید و بسیار افسوس خوردم از اینکه مطالبی قدیمی وبلاگ که میتوانست خیلی به درد ما بخورد توسط شما حذف شده است
از این به بعد هر روزخواهم آمد شاید به این دلیل که موضوع زندگی شما در بعضی از موارد شبیه زندگی ماست ، فکر کیکنم اگر ما هم مهاجرت کنیم و فضا بیشتری برای همسرم ( که عاشقشم همانطور که همسر شما عاشق شماست ولی شما دارید مجبورش میکنید جایگزینی برای این عشق پیدا کند ) ایجاد شود محیط و فرهنگ این اجازه را بدهند او هم همین رفتار را با من انجام دهد
حقیقتش شما هر دو هم را خیلی دوست دارید خیلی بیشتر از اینکه خودتان بدانید ولی تفکرات شماست که باعث شده این اتفاقات بیافتد
آیا واقعا شما از رفتار همسر دوستتان که در پست آخر به ظاهر از آن تعریف کردید خوشتان میآید شاید برای تجربه یکبار خوب باشد ولی اگر به موقع آمدن همسر چه زن چه مرد در منزل بی تفاوت است وای به حال آن زندگی

امیدوارم که به هدفتون برسید دوست عزیز

عباس یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ

اگر نوشته های که رمز گذاری کردید صد در صد خصوصی نیست و امکان مطالعه ما هم وجود داره ، لطفا رمز را برایم ارسال فرمایید

براتون ایمیل کردم

دزیره یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:33 ب.ظ

انشاله همیشه تن ادم سالم باشه اما پول بد آدم رو وسوسه می کنه. خوش به حال اونایی که زیادشو از راه درست دارن.

آره خوب

دلا یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:53 ب.ظ http://viva-forever.persianblog.ir

آرامش خیلی مهمه . اینکه آدم با طرف مقابل آرامش داشته باشه و همش بهش استرس وارد نشه .. از اینجور مردها هم بین ایرانی ها پیدا میشه ؟؟!!

یکیشون دیدم دلا جون فقط یکی

الی یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ب.ظ

وای چه خوب! منم عاشق خریدم
۱۰۰۰ پوند پول زیادیه. باید خیلی راحت و زیاد به دست بیاد که اینطور راحت خرج بشه. مخصوصا تو این کشور که هیچکس یشبه و الکی پولدار نمیشه.
میشه بپرسم شغل همسر دوست شما چیه؟

ایشون آرشیتکت هستن

زیبا دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ق.ظ http://zibagooli.persianblog.ir

مهسا جان تا حالا فقط آدرس ایمیل برات میزاشتم اما ادرس وبم رو می زارم
حالم زیاد خوب نیست. قبلنا که خاطراتتو می خوندم گفتم همسر منم مثل خصوصیات همسری شما را داره. همانطور که شما تحمل می کردین منم در حال تحمل و صبرم و نمی دونم تا کی می تونم ادامه بدم.
دیشب با اون رفتاری که با من کرد یاد شما افتادم گفتم توبه گرگ مرگه این ادما هیچ وقت درست نمی شن. با خودم گفتم مهسا نباید کوتاه بیاد و برگرده اصلا به هیچ عنوان قبول نکنی ارامشی رو که حالا داری از دست می دی و باید دوباره از نو شروع کنی به تحمل و صبر کردن.
مثل الان من

خوشحالم دوست من حتما میخونم

خانومی دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:49 ب.ظ http://doost91.blogfa.com

منم عاشق خرید کردنم.......والا راست میگی...چی بهتر از این که همسر پولساز داشته باشی و با اخلاق.....واااااااااای چقدر زندگی باهمچین مردی رویایی میشه.
خوش به حال دوستت...
جدا بعضی دوستیا حال آدمو خوب میکنه...با بعضیا بودن باعث نشاط میشه...
همیشه درحال خرید باشی عزیزم.

مرسی عزیزم

احمد-ا سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ

با اجازه مامان ملودی


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد