Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

بیمه

*ابران که بودم معمولا بچه ها بیشتر پیش خانوادم بودن و من با دوستام تایم میگذروندم. وقتی قرار شد بریم عروسی ملینا پیش مامانم موند و ملودی با من اومد البته که دلم میخواست ملینا رو هم ببرم ولی مامانم اصرار کرد که بذار پیشم بمونه و تو هم از مهمونی لذت ببر. وقتی رسیدیم اونجا ملودی خیلی هیجان داشت و دوست داشت بره ببینه تو عروسی ایرانی چه خبره. بعد از اینکه همه جا سرک کشید اومد کنارم نشست و شروع کرد به غر زدن که وای اینجا همش دارن غذا میخورن میرقصن و یا نشستن دارن حرف میزنن. ازم خواست موبایلم رو بهش بدم که بازی کنه منم قبول کردم . بعد گفت میخواد بره از کیک عکس بگیره و باز اجازه گرفت که موبایلم رو ببره. من هم با دوستم سرگرم حرف زدن بودیم دیدم با چشم گریون اومد که مامان یه اتفاق بد افتاده و اینکه داشتم فیلم میگرفتم موبایلت افتاد تو آب. داداشم رفت ببینه کجا افتاده بعد از چند دقیقه دیدم همه آستینش خیسه و موبایلم تو دستشه. تو یه عمق یه متری افتاده بوده و چون در حال فیلم گرفتن بوده همونجور تو آب روشن بوده و فیلم میگرفته. باتریش رو هم نمیشد در بیاریم کلا این مدل رو نمیشه باز کرد. ولی یکی بهم گفت این نوع موبایلها ضد آب هستن و مشکلی پیش نمیاد. 

خلاصه که همش خاموش روشن میشد و منم گذاشتمش تو کیفم. خیلی عصبانی بودم چون موبایل خیلی کاربردیه و وسیله دستمه از همه مهمتر کلی عکس  و فیلم باهاش میگرفتم و حالا دیگه این امکان نداشت از همه مهمتر اینکه خیلی موبایلمو دوست دارم . فرداش هم گذاشتمش جلوی آفتاب و همه آبش بخار شد و شروع کرد به کار کردن ولی فقط دوربینش از کار افتاد و هیچ جوری درست نمیشد. 

من هم اینجا بیمه ش کرده بودم و خوشحال بودم وقتی برگردم از طریق بیمه یا درستش میکنم یا یه دونه نو میگیرم. اما نمیدونستم که باید به اسم خودم باشه . موبایل به اسم علی هست و هنوز به نام من ترانسفر نکرده واسه همین نمیتونم از بیمه استفاده کنم.  یک سال بیخودی پول دادم و شرکتی هم که موبایل رو ازشون گرفتیم میگه تا پایان قرارداد باید صبر کنیم . 

 میخوام از سیستم بیمه اینجا بگم که بر اساس اعتمادی که به مردمشون دارن هزینه های درمانی رو قبول میکنن. یه خانم آقای ایرانی رو تو مطب دکتر دیدم آقاهه هم بینیش رو عمل کرده بود و ساکن انگلستان بودن . ازم پرسید شما هم اومدین نامه بگیرین؟ پرسیدم چه نامه ای؟ گفت نامه واسه بیمه که وقتی برگشتین از بیمه پول بگیرین. گفتم نه ولی مگه میشه این کارو کرد؟ و اینکه شما عمل زیبایی انجام دادین و ربطی به بیمه نداره. خندید و گفت : من قبل از اینکه بیام خودم رو بیمه سفر کردم و با پرداخت پول کمی میتونم پول عملم رو پس بگیرم. باز هم برای من قابل قبول نبود چون عمل زیبایی همه جا خصوصیه و هزینش به عهده بیمار هست.  

اما اون آقا گفت که از دکتر نامه میگیره که ایشون بر اثر ضربه بینیش شکسته و باید اورژانسی عمل میشده و انحراف بینی هم داشته که دکتر همزمان اونم عمل کرده و چون حالت اورژانسی داشته بیمه اینجا هزینه عمل رو برمیگردونه.   

 

خوب دکتر تو ایران که پولش رو گرفته این آقا هم عمل زیباییشو انجام داده و می مونه پولش که اونم برمیگرده به حسابش. حالا این وسط وجدان و انسانیت چقدر ارزش داره ؟صفررررر.   تازه کلی هم ذوق میکردن که راهشو پیدا کردن از همه بدتر اینکه آقای دکتر که باید این جور مسائل رو رعایت کنن با دادن اون نامه ساپورتش میکنن . خوب اینم راهیه برای کسانی که اهلش هستن. ما که نبودیم و نیستیم و کلا معتقدیم این نونا خوردن نداره.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهشید پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ق.ظ http://link118.com/

سلام
وبلاگ خوبی داری، خیلی لذت بردم

pafyegaaad پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ http://www . jakichan . mihanblog . com

.----.--..--...



با سلام
فروش مجموعه فیلم های جکی چان

فیلم های رزمی - کمدی بسیار جذاب و دیدنی

فروش جزئی و کلی - با قیمت بسیار مناسب

هر دی‏وی‏دی فقط 2000 تومان

آرشیو کامل 15 عدد دی‏وی‏دی فقط 22000 تومان

لیست عناوین در داخل وبلاگ



www . jakichan . mihanblog . com




-..-.--.

مریم پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:51 ب.ظ

باشما هم عقیده ام.

saghi پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:04 ب.ظ

خیلی از ما ایرانیها( میگم ایرانی چون شناخت بیشتری نسبت به فرهنگ و اخلاق خودمون دارم وگرنه بقیه خارجی ها هم اگه از ما بدتر نباشند بهتر نیستند ) گند زدیم به هر چی صداقت و اخلاق واعتماد کاری. شوهر یکی از آشناهامون کفش که می خرید 2-3 ماهی می پوشید بعد می زد با تیغ پاره می کرد که دوباره بره یه نو بگیره.

باران پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ب.ظ http://www.baran-53.blogfa.com

عزیزم میدونم برای گوشیت ناراحت شدی ولی فداااااای سرت ضرر به جون نخوره
عجبا اون آقاهه چه روشهایی بلد بوده که چطوری میشه از بیمه پول گرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد