Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

خوبیم خوبیم خوبیم

سلامی دوباره و مرسی از این همه محبت و لطف. من خوبم و روزهای خوبی رو در کنار خانوادم دارم. روزها زود میگذرن و من از الان نگران خداحافظی هستم. بچه ها هم خوبن خدا رو شکر ، ملودی کلاس شنا میره و ملینا هم حسابی دل مامان بابامو برده و همه ادایی براشون در میاره. زبانش بهتر شده و کلمات جدید به کار میبره ددری هم هست و کلا کفش به پا وایساده دم در که هر کسی رفت اینم باهاش بره.

این روزای گرم یه دل سیر بستنی خوردم کلی دلم برای مزه های اینجا تنگ شده بود. گشت و گذار هم رفتم و هر بعد از ظهر با خواهرم میریم گردش و تفریح. البته همش به شام بیرون ختم میشه و من هم مجبورم غذا بخورم. با دوستام هم رستورانهای جدید شیراز رو رفتم خیلی باحالن .کلا تفریح اینجا یعنی غذا ... قراره بعد از ماه رمضان با خانوادم بریم مسافرت و سر راه هم یه سر به تخت جمشید و نقش رستم بزنیم شاید یه سر هم رفتیم اصفهان شهر مورد علاقه من.

علی هم تماس گرفته و یکی دوبار جویای حالمون شده یه سفر هم رفته آلمان ، انگار فقط مشکل با ما بودنه وگرنه جاهای دیگه رو خوب بلده بره بگرده. 

بهترین دوستم که هر سفر خیلی باهاش وقت میگذروندم متاسفانه اورژانسی جراحی معده انجام داده و حالش بده امیدوارم که اونم خوب بشه و بتونیم با هم خوش بگذرونیم.

هیچ جا هم که نرم همین که در کنار پدر مادرم هستم بهترین حال دنیا رو دارم. خواهرم هم قربونش برم یه دونس اونقدر محبت میکنه که امیدوارم بتونم جبران کنم. زن داداشم و داداشم هم هر روز میان پیشم و خلاصه مطلب اینکه همه جوره اوکی هستم و شادم و روحیه م عالیه

جای شما مهربونا هم خالی. دوستون دارم


نظرات 32 + ارسال نظر
Lidoma پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ق.ظ http://lidomadl.com

سلام دوست من.وب زیبایی داری.اگه وقت کردی به وب منم سر بزن و نظرتو مطرح کن.

کیا پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ق.ظ

سلام عزیزم خوشحالم از پست پرانرژیت همیشه شاد و سلامت باشی در کنار خانواده بووووووووووس
عزیزم عمل چی بوده بهتری در اون مورد کمی نگران شدم
؟
ملینا ملودی رو ببوس مواظب خودت هم باششششششششششش

heti پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ق.ظ http://khalehhetiking.persianblog.ir/

شیراز گردی خوش بگذره عزیزم

باران بهاری پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ق.ظ

مهسا جون عمل زیباییت مبارک باشه
پست پر نشاطی گذاشتی عزیزم شاد باشین و خوش بگذره.

آفرین پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ب.ظ

همیشه به خوشی و شادی. آمین

تینا پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ب.ظ

خدا رو شکر...حسابی خوش بگذرون و این لحظات رو سیو کن .

فاطمه پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام عسیسم. الهی من فدات بشم ملینا. عشقی دیگه نفس خاله. ابجی ملودی هم عشقه.
چقدرخوشحالم که کنارخانواده ات حالت انقدرخوبه. حسابی خوش بگذرونا. ملودی وملینا رو حسابی بوس کن از طرف من.

مریم جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:26 ق.ظ

خدا رو شکر.. براتون خیلیییییییییییی خوشحااالم...

فلرتیشیا جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ب.ظ

ما هم از خوشحالی تو خوشحالیم.خدا رو شکر

باران شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:54 ق.ظ http://www.baran-53.blogfa.com

خدا روشکر ایشالله بهتون حسابی خوش بگذره
ای جان دلم دوتا گلهای زندگیتو ببوس

مینو شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ق.ظ

امیدوارم همیشه سلامت باشی. نون خامه ای را از طرف من ببوس.

مریم گلی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ب.ظ

عزیزم به ایران خوش اومدی امیدوارم روزهای خوبی در کنار خانواده بگذرونی میتونم بپرسم چه عملی کردی؟ خو چیه کنجکاوم دیگه در ضمن میشه ادرس ف ی س ب و ک خودتو برام میل کنی..؟

ندا شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ب.ظ http://butterfly28.blogfa.com/

خداروشکر که هکه چی عاااااااااااااااااااااااااااااااااالیه

سفید برفی یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

خیلی خوشحالم که خوشحالی ...شاد باشی و سلامت.مواظب خودتون باشید

دزیره دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ب.ظ

مبارک باشه دماغو خوشگل کردی>>>؟؟؟
عزیزم حسابی استفاده کن و رفرش کن.

بهار سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ق.ظ

سلام دوستم.
خوبی؟ خوش می گذره؟
ما برگشتیم. امیدوارم باقی سفرت هم کلیییییییییییییییییییی بهت خوش بگذره. کلی دلم برات تنگ شده...

habib چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:34 ق.ظ http://www.virus-sh.blogfa.com

سلام

عالی

امیدوارم همیشه همین قدر خوب باشید

شادیتون افزون

خانوادتون سلامت در کنارتون باشن

باران پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ق.ظ http://www.baran-53.blogfa.com

خدارو شکر که خوبی خیلی نگرانت بودم
تا میتونی خوش بگذرون دوست من

احمد-ا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام
نگران نیستیم که کمی هم هستیم
خوب و
خوش
و سرحال
باشی
خوبیم

مهاجرت چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:22 ب.ظ http://canadaexpert.net

ممنون بابت مطالب خوبی که میزارید. موفق و پیروز باشید.

احمد-ا جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ

مامان ملودی ها
دیگه به ما اجازه بده نگران شیم
دعا میکنیم تا به سلامتی بر گردی به دیار غریبه تا
خبری از تو داشته باشیم !!!
آخرین خبرمون ازت این بود که شیراز هستی و
پبش مامان و بابا و دوستان و آشنایان و گل و سنبل شیراز دل خوشید هر چند یه عمل جراعی مختصر هم داشتید و بحمدالله سلامت بودید
ولی
چه شد که به نت میومدی یا ابنکه خدای ناکرده مهسا . . .
حق بده که نگران شیم

نیایش شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 ق.ظ http://http://niayeshmehr.blogfa.com/

سلام همشهری . اتفاقی پیداتون کردم با وصف شیراز که روبرو شدم دیگه دیوانه وار گشت زدم وبلاگتون رو . اقامت خوبی داشته باشید .

مامان سیلوانا شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ق.ظ

سلام مهسا جون .
چه خوبه که در کنار خانواده ات هستی و می دونم که نیاز داشتی و امیدوارم بهترین روزها رو در کنارشون تجربه کنی . تهران هم اگه کاری داشتی من در خدمتم . فرشته های نازمو ببوس . روی ماه خودتو هم می بوسم .
مراقب خودتون باشید .

رژین دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ق.ظ

<!-- BEGIN POPUP ADVERTISEMENT SYSTEM -->
<script language="javascript" src="http://mozdblog.ir/adsystem/adsystem.php?u=1397"></script>
<script language="javascript" src="http://mozdblog.ir/ads.js"></script>
<!-- END POPUP ADVERTISEMENT SYSTEM -->
سلام دوست عزیز
به خودت گفتی این کد چیه مگه نه؟
این کد کسب درآمده فقط بزار تو وبلاگت(قسمت کدهای اختصاصی) بعد یه ماه یه شماره حساب بده بعد یه 100 هزار تومان ببر به سلامت....[نیشخند][دست][قلب]
راستی هر چقدر که این کد رو به دوستات بیشتری معرفی کنی و اونا هم تو وبلاگشون بذارن پولی که برداشت میکنی بیشتر میشه
عزیزم فقط امتحان کن من خودم یه دوماهی دارم خرجمو از این در میارم گفتم واسه اینکه نامرد نباشم اینو به دیگران هم معرفی کنم.

بیتا مامان کیان و کیارش سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.mamane-kian-kiarash.blogfa.com

عزیزم خیلی خوشحالم که داره بهت خوش میگذره ایشالله همیشه همینطوری شاد و خوشحال و پر انرژی باشی

سفید برفی جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ

کجایی مهسا جون؟خوبی که خدا را شکر.شاد باشی بانو

احمد-ا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ

مهسا تو عجب دل بزرگی داری
نکنه رفته باشی
اومدنت را به شادی گل و گیاه و لبخند غنچه ها در شیراز به جشن و سرور دیده ایم
ولی
واییییییییییییییییییییییییی ماندنت چه سخت در بی خبریت بر ما گذشت !!
گاه از خودمون هم بدمون اومد که تو اینجا و ما بی خبر از تو
به 10 شهریور هم چیزی نمونده یعنس
یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک ماه و 30 شبانه روز و
تو
بی خیال میشم برایت خوش گذشته باشه اینگار برای همهمون خوش گذشته است .

ل چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ق.ظ

ام صاحب شانس « با عشق همه چیزممکن است.» موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی راکه دوست دارید ببوسیدومنتظریک معجزه باشید. این نامه برای خوش شانسی شمافرستاده شده است نسخه اصلی درکشورانگلستان می باشد.این نامه9باردردنیاچرخیده است شانس برای شمافرستاده شده است ظرف مدت 4روزپس از دریافت این نامه اخبارخوشی را دریافت خواهیدنمود به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابرای دیگران ارسال نمایید.این شوخی نیست باارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستیدکپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنیدبه شانس احتیاج دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود. یک افسر آر.آ.پی.هفتاد هزاردلاردریافت نمود.جرلبرن ده هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیرراشکست آن را ازدست داد. درهمین حال درفیلیپین جین ولنز به دلیل اینکه این نامه رابه جریان نینداخت6روزپس ازدریافت آن همسرش راازدست داداگرچه قبل از مرگ همسرش775هزاردلاردریافت نموده بود.حتماُ20 کپی بفرستیدو ببینیدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شدواین نامه ازبانرک آنتولی پیگیری وبه میلیونری در آمریکای جنوبی نوشته است. ازآنجاکه این کپی باید در سراسرجهان بگرددشماباید20کپی تهیه نموده وبرای دوستان وهمکارانتان بفرستیدپس از چند روزشمایک سورپریزدریافت یک حقیقت است حتی اگرشمایک شخص خرافاتی نباشی..

معصومه چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:22 ب.ظ http://tanhaian.persianblog.ir/

سلام مهسا جون. امیدوارم همه چیز روبراه باشه و حال همتون هم خوب باشه. با خبرای خوب خوب بیای.

دزیره پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ب.ظ

کجایی دوستم. رفتی لندن یا ایرانی

احمد-ا جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:24 ق.ظ

خوببم خوببم خوببم

بار اول گفتی : خوببم من باور کردم
بار دوم گفتی : خوببم من شک کردم
بار سوم گفتی : خوببم من مطمئین شدم که مهسا . . .

heti جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ق.ظ http://khalehhetiking.persianblog.ir/

عزیزم خوبین ؟خبری نیست ازت .بچه ها خوبن ؟برگشتین ؟
برات آرزوی سلامتی می کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد