Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

خانه ام

خوبم ممنونم از محبتتون و احوالپرسیتون. واقعا نمیدونم چی شده بود و بعد از اینکه همسرم بچه ها رو نگه داشت و تونستم استراحت کنم خیلی بهتر شدم.

خودمم فکر میکنم که استرس زیادی این بلا رو سرم آورد خیلی بابت خونه مادرم اینا نگران بودم ولی خدا رو شکر اینم درست شد.

25 سال ما تو اون خونه بودیم اونجا دوستای دوران کودکی رو پیدا کردیم تو اون خونه بچگی کردیم درس خوندیم درختای نارنج خونه با ما قد کشیدن صدای خنده هامون تا آسمونا میرفت دوچرخه سواری رو تو حیاط اون خونه یاد گرفتیم. حوض کوچیک وسط حیاط و سکوی زیر درخت انگور جای بازیهای بالا بلندی بود. زیر زمین خونه جای فرار از بمب و موشک عراقیها بود، ایوون خونه  تو فصل پاییز و زمستون جایی که مادرم زیر آفتاب سجادشو پهن میکرد و نماز ظهرشو میخوند. پشت بام خونه جایی که همه شیراز رو میتونستی از اون بالا ببینی.

بوته گل یاس تو حیاط که صبحها عطر دل انگیزش بهترین حس رو به آدم منتقل میکرد .گل محبوبه شب که گل دوست داشتنی مادرم بود و شبای تابستون عطرش همه جا رو پر میکرد. درختای نارنج که بهترین و زیباترین و خاطره انگیز ترین بودن برای من. هنوزم یه عالمه بهار نارنج دارم که وقتی دلم تنگ میشه اونا رو بو میکنم. درخت هلوی تو باغچه و درختچه های نارنگی و ازگیل که مورد علاقه بابا بودن. بوته های گل رز که مادرم با وسواس خاصی بهشون میرسد و صبحها چنتا گل رز صورتی میچیدم و میبردم برای خانم معلمم.

اون خونه ، خونه ای که  پدرمادرم توش مو سفید کردن دختراشون عروس شدن پسرشون داماد شد نوه ها به دنیا اومدن و بزرگ شدن. دیوارایی که رازهای منو نگه داشتن اتاقی که توش خندیدم گریه کردم عاشق شدم دلشوره گرفتم ترسیدم فراموش کردم و هزار خاطره خوب و بد رو با اون اتاق شریک شدم .

همه و همه با یه دنیا خاطره جاشو داد به یه آپارتمان که توش پدر و مادرم آسایش و آرامش داشته باشن و من امیدوارم که بتونن با خونه جدید و محل جدید انس پیدا کنن و دلشون شاد باشه و اینجا هم براشون بهترین خاطره ها رو به ارمغان بیاره


نظرات 11 + ارسال نظر
مامان شاپرک ها سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ب.ظ

خدارو شکر حالت بهتر شده عزیزم .خونه مامان هم مبارک باشه امیدوارم زیز سقفش فقط خوشی و سلامتی وروهای خوب سپری کنند.
فقط ازت خواهش می کنم برای من دعا کن یکی ازعزیزانم حالش خیلی بده ی دختر زیبای ۲۰ساله .التماس دعاخیلی زیاد .

heti سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ http://khalehhetiking.persianblog.ir/

خب البته از دست دادن خونه ایی با این توصیفاتی که کردی واقعا سخته ولی ایشالله این خونه هم خونه شادی و خوشحالی باشه برای پدر ومادر عزیزتون

سحرک سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ب.ظ

خوشحالم که خوبی عزیزم..ایشالا مامان بابا هم تو خونه جدید شاد و سالم باشد و بهترین خاطره هارو داشته باشن

آفرین سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:31 ب.ظ http://mylivesky.blogsky.com/

مبارکه! به خوشی و خرمی توش زندگی کنند. آمین

لیلی سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ

چه قلم زیبایی داری مهسا جون.با خوندن پستت رفتیم به دوران کل و بلبل و سمبل.موفق باشی.

مامان نگار چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ق.ظ http://www.505581.blogfa.com

سلام دوست خوبم خدا را شکر که بهتر شدین
امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشی
خونه جدید مامان و بابا هم مبارک باشه انشالله هزار سال زنده باشن و سایه سرتون

سفید برفی پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ

چه توصیفهای قشنگی!!!اما امیدوارم تو خونه جدید پدر و مادرت سلامت و شاد باشن.بیشتر مواظب خودت باش موفق باشی

فاطمه پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ب.ظ

سلام عزیزدلم. خوشحالم کردی.خدارو شکر که بهترشدی . میگم چه خونه ی قشنگی داشتید با این توصیف هایی که کردید.
مهساجون از بچه ها عکس نمیذاری؟ دلم براشون تنگ شده. بوسسسسسسس

بهار پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ

دوست خوبم می دونی باعث شدی به چی فکر کنم؟!!
اینکه خیلی از پدر و مادرا دوست دارن دختر داشته باشن!!!! ببین تویی که راه دوری، به چه چیزایی که فکر نمی کنی! این یعنی با تمام مسایلی که به عنوان مادر دوتا بچه، اونم راه دور، داری بازم فکر مامان و بابا هستی...خدا حفظت کنه و خدا پدر و مادرت رو هم همیشه سالم و شاد نگه داره...مراقب خودتون باشید...

هیوا شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ب.ظ

مهسا جون ناراحت شدم دیدم نوشتی مریض شدی.خیلی سخته دست تنها.مراقب خودت باش.می بوسمت

نسیم شیراز چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام دوسی

به سلامتی و میمنت. ایشاللو مبارکشون باشه. همش توش جشن و خوشی باشه همراه با سلامتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد