Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

حالم بده

سلام گلهای زیبای وبلاگم دوستای مهربونم و همراهان همیشگیم.

چند روزه افتادم تو رختخواب نمیدونم چه مشکلی پیدا کردم فقط از پا افتادم تمام بدنم میلرزه و نمیتونم بدنم رو کنترل کنم سر دردهای خیلی بد میگیرم و وقتی راه میرم هر لحظه ممکنه بیفتم زمین. دکتر رفتم میگن چیزی نیست.اما حالم خیلی بده تب شدید دارم مخصوصا شبها و حتی پوستم هم درد میکنه. با تمام این اوصاف دست تنها هم هستم و با سلام صلوات رانندگی میکنم و ملودی رو میبرم مدرسه.

همسرم نتونست مرخصی بگیره اما فردا تعطیله و قراره من استراحت کنم. خیلی سخته آدم تو بستر بیماری بیفته و کسی نباشه که به دادش برسه. فقط هر روز از خدا میخوام کمک کنه بهتر بشم.

نمیخوام ناراحتتون کنم اما غیبتم به این دلیله. الانم واقعا نمیدونم چی دارم مینویسم چشمام دوتایی میبینه.

خبر خوب اینکه مامانم اینا خونه مورد نظرشون رو پیدا کردن و قولنامه نوشتن. اما خدا میدونه من چقدر استرس داشتم و شبها کابوس میدیدم. دست خودم نیست نمیتونم بی تفاوت باشم.

برم استراحت کنم چون دستام میلرزه و نمیتونم بیشتر تایپ کنم.

فعلا..

نظرات 20 + ارسال نظر
گلبرگ از ترکیه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ق.ظ http://glbrg.blogfa.com

عزیزم امیدوارم زودتر خوب شی برات انرژی مثبت میفرستم

آفرین شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ق.ظ http://mylivesky.blogsky.com/

تب نشانه عفونته. بهتره از آنتی بیوتیکهای طبیعی استفاده کنید.
شاد و سلامت باشید.

محدثه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:58 ق.ظ http://entezareshirin86.blogfa.com

مهسا جان! زیاد فکر و خیال نکن شاید همه اینها بخاطر استرسی باشه که این مدت تحمل کردی.ایشالله زود زود خوب بشی

مامان شاپرک ها شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ق.ظ

وای خیلی ناراحت شدم
حتما ی دکتر خوب برو خواهش می کنم .نکنه رژیم سختی گرفتی شاید بدنت ضعیف شده
البته استرس خستگی وکلی کار با بچه دست تنها بی تاثیر نیست
فقط استراحت کن به خودت برس خیلی سخته تنهایی ولی همسر کاری کنه مرخصی بگیره
فقط منتظر خبرسلامتیت هستم عزیزم .

سفید برفی شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ق.ظ

چرا؟؟؟خدا بد نده...
بابا بیشتر مواظب خودت باش.سعی کن چیزهای مقوی بخوری.امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی

مریم شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ق.ظ

مهسای عزیزم... حتما زود زود خووب میشی.. انشالا طوری نیست عزیزم.. استراحت کن / شاید هم استرس خونه مادرت اینا بهت فشار آورده...
تا میتونی به خودت برس و به هیچ چیزی که اذیتت میکنه فکر نکن.. کاش کنارت بودم و ملینا رو نگه میداشتم تا تو استراحت کنی....

سحرک شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ق.ظ

عزیزززمم ایشالا که همیشه سالم باشی..شاید از استرس اونطوری شدی مهسا جون؟؟ خیلی سخته که دست تنهایی عزیزم ما هم کاری از دستمون برنمیاد جز دعا..ایشالا که خوب خوب میشی فقط باید استراحت کنی و به هیچی فکر نکنی و موزیک آروم گوش بدی تا واقعا ذهنت آزاد بشه و استرست رفع بشه..پیاده روی هم خوبه اگه بتونی بری عزیزم
راستی اگه تب و لرزت شدیده شاید منشا عفونی هم داشته باشه ها ..متخصص زنان حتما برو

ندا شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ http://butterfly28.blogfa.com/

آخی نازی ایشالله زودتر خوب بشی عزیزم
یه کم به فکر خودت باش به خاطر خونه گرفتن مامانت اینا اینقدر خودتو اذیت می کنی و کابوس می بینی آخه دختر خوب نمیدونی همین فکر و خیال چقدر روی جسم آدم تاثیر میذاره و آدمو مریض می کنه باور کن از نظر علمی ثابت شده است ، فکرت رها نمیشه ! درست! ولی خوب سعی کن یه کلاس یوگا یا مدیتیشن بری به نظر من توی غربت خیلی بدردت میخوره ، یه کم برای خودت فرصت جور کن به خودت برس ، کافیه یه کم دیگه خودخواه بشی ولی این خودخواهی به نفع خودته عزیزم
نبینمت اینجوری ناراحت میشم

خاطرات خانه کودکی شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ب.ظ http://pari80.persianblog.ir

عزیزم بهتر باشی ..این مریضیت هم احتمالا به خاطر همین استرس این چند وقته هست ....

masy شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ

chi shodi Mhsa jaan?
enshala ke moshkeli nist o faghat zaaf bashe o zood khoob beshi.rast migi daste tanha vaghti madar mariz mishe khaili sakhte.khoda poshto panahet bashe...
moraghebe khodet bash.

سعیده شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ب.ظ

وای نگو ...مریضی تو غربت خیلی بده. مخصوصا که آدم از بقیه(که ازش دورن) پنهان هم بکنه. منم تو غربت زندگی میکنم و تا حدودی دردمون مشترکه.
امید وارم هر چه زودتر خوب بشی...

موطلایی شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ب.ظ http://hojatfa50-50.persianblog.ir/

سلام عزیزم...قربومن برم کاش اونجا بودم پیشت لااقل یه سوپ خوشمزه درست میکردم واست...مهسا جوون مواظب خودت باش زود خوب بشی ..سلامتیت از همه چی مهمتره....
حتما استراحت کن که خیلی دل نگرونتم ...از اینکه مامانت اینا خونه مورد علاقه شون را پیدا کردن وقولنامه نوشتن خوشحالم آخه خیال تو هم راحت شد...
عزیزم...خیلی خیلی خیلی مراقب سلامتیت باش...

فلرتیشیا یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ق.ظ

وای مهسا جونم. خدا بد نده. وقتی مریض یاشی و دست تنها باشی خیلی سخته. روحیه ی آدمم حسابی ضعیف میشه. سعی کن استراحت کنی و فکر و خیال نکنی.
الان بهتری؟

لیلی یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ

وای مهسا جون بخدا خیلی ناراحت شدم شاید از این ویروس کوفتی جدیده.شایدم از استرس باشه. مواظب خودت باش عزیزم

بهار دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ

آرزو می کنم زودتر خوب شی عزیزم. خوب می تونم دست تنها بودن رو تصور کنم که اینور در این جور شرایط چقدر سخته... مراقب خودت باش و امیدارم زودتر خبر بهبودی ت رو بدی دوستم...

آتوسا دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:06 ب.ظ

فک کنم تو بیشتر از مامانت اینا استرس کشیدی ولی حالا دیگه نگران نباش همه چی درست می شه .

فاطمه دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ب.ظ

الهی بمیرم برات مهسا. آخه چرا اینجوری شدی؟
پاشدی رفتی اون وره دنیا هیچ کاری نمیتونم برات بکنم. برات دعا میکنم قربون شکلت برم.تورو خدا زود بیا بگو که خوب شدی.

لیلا مامان الهه و الناز سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ق.ظ http://www.elahe-elnaz.blogfa.com

مهسا جون سلام
بلا از شما دور باشه و انشاا... که حالتون هرچه زودتر خوب خوب بشه. مواظب دخترای گلت باش. بابت خونه خریدن مادرتون هم خوشحال شدم و خدا رو شکر که یکی از استرسهای شما کم شد.

پرسه سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ http://par3e.blogfa.com

امیدوارم حال‌تون زودتر بهتر شه و چیز مهمی نباشه :)

دریا پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:11 ب.ظ

محسا جون ا عفونت نکرده بدنت؟؟؟ درست این علائمی که میگی رو من داشتم متخصص که رفتم گفت عفونته ..
اینشالله سریع خوب بشی

خوبم الان نگران نباش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد