Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

یه بازگشت دیگه

یه روزی عاشق نوشتن بودم عاشق اینکه من بنویسم  شما بخونید و کلی هم دوستای خوب و مهربون که شما باشید پیدا کردم اما خیلیها هم کم لطف بودن و فقط میخوندن و زحمت یه کامنت گذاشتن هم به خودشون نمیدادن این مثل اینه که بری کتاب فروشی همونجا کتابو بخونی و بذاری سر جاش. نمیدونم چرا گاهی محتوای یه وبلاگ که گزارش روزانه یه بی بی هست که چند بار پو کرده و یا چند بار آروغ زده یه دفعه اینقدر جذاب میشه ولی اگه اینجا چهارتا حرف درست و واقعی نوشته بشه اصلا جالب نیست.

شاید قلمم داره از کار میفته و میتونم به جرات بگم که دلیلش کم لطفیه بعضی از دوستانه. کسانی که وقتی ما مینوشتیم نمیدونستن وبلاگ چیه و از ما یاد گرفتن که اونها ازهمه کم لطفتر بودن و ما رو کامل فراموش کردن. اینا رو مینویسم که بدونین برای ما که دوریم و این وبلاگ نوشتنها کلی از غم غربتمون کم میکنه با یه کم لطفی هم رنگ میبازه. ولی با همه این حرفا یه چیزی رو خیلی خوب یاد گرفتم که به راحتی به هر کسی راه چاه یاد ندم که  بعد بره اونورتر برای خودم قیافه بگیره. حتی تو این دنیای مجازی تعدادشون هم کم نیست.

هر وقت حس خوبِ نوشتن اومد سراغم مینویسم و حرف آخر این پست برای اونایی که از صمیم قلبم دوستشون دارم و همیشه همراهم بودن و هستن. ممنون که بودین هستین و خواهید بود اگر بنویسم برای شما مینویسم

 


نظرات 20 + ارسال نظر
نارگل یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ

چه خوب شد دوباره برگشتی به خونه قدیمی تبریک میگمممم

مرسی نارگل جان هنوز گیجم

محیا یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ب.ظ

انرژی مثبت و محبت از طرف یه خواننده ی خاموش که ترجیح میده حرفاشو برای خودش نگه داره چون حس می کنه هر چی بخواد بگه تکراری ه :)

با آرزوی شادی و خوشبختی برای شما...

مرسی که نوشتین ولی من ترجیح میدم خواننده خاموشم روشن بشه و حرف تکراری بزنه تا اینکه هیچی نگه.

مامان نگار یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام مهسا جون امیدوارم خوب و خوش باشی با اون دوتا فرشته مهربونت
من با مشکلاتی که داشتم کمتر می اومدم
ولی هر بارکه می آدم نگار با اشتیاق عکسهای ملودی و ملینا را نگاه می کرد و کلی هم ذوق میکرد
الان هم فکر می کردم که وبلاگت را حذف کردی
با اصرار نگار باز کردم و دیدم که هستی
خوشحالم که دوباره می نویسی
با آرزوی موفقیت و سلامتی

مرسی دوست خوبم . شما لطف داری.ممنون از نگار جون عزیزم که باعث شد دوباره بیاید. میبوسمتون

heti یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ http://khalehhetiking.persianblog.ir/

قلمتون عالیه .

مرسی هتی جون. عنوان وبلاگتون رو دوست دارم. لینکتون کردم

shayeghi یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 ب.ظ http://shayeghi.blogfa.com

حالم خوب است
نه اشکى
نه آهى
میخندم!
اما خنده هایم درد میکند…
عالیه
لینکت کردم

ممنون دوست خوبم

حبیب دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.virus-sh.blogfa.com

سلام

وسلام

قلمتون زیباست
این بی معرفتی بعضی از ما هاست که کم نظر میذاریم حتی یک سلام

همیشه منتظر نوشته های زیباتون هستم

ممنون دوست خوبم.خیلی خوشحالم میکنید که سر میزنید

مریم پاییزی دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ق.ظ http://man0o-del.blogfa.com

azizam hamishe hamin bodeo hast chikar mitonim bokonim :(

عزیزمی.

kimia دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ http://menhayeman.persianblog.ir/

خب دیگه بعضیا تو مود نوشتن نیستن و ترجیح میدن خواننده های خوبی باشن! منم کم دلگیر نیستم از این دوستان که یه کوچولو کم لطفن!

مرسی آب نبات جون.

Bahar دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ق.ظ

Doostam, man k az asal bahat booodam va khaham boooood. Dooset daram

قربون تو برم من که ندیده عاشقتم

masy دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ق.ظ

Ey janam be oon gole zibaye khoshtip.

مرسی مهربونم

مریم دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:47 ق.ظ

سلام کجا رفتید شما بی خبر یه بار آدرس جدید اومدم اشتباه کردم سیو نکردم. باورت می شه همین صبح داشتم با عناوین مختلف سرچ می کردم شما رو از اندر روف گرفته تا اسم های شیرین تون.
دختر شیک پوش رو می بوسم

ای جانم! منو ببخش تو رو خدا که به دردسر انداختمتون. مرسی از محبتت

خاطرات خانه کودکی دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:55 ق.ظ http://pari80.persianblog.ir

چی بگم ..ولی من همیشه میخوندمت و لذت میبردم ....

ولی برای کامنت گداشتن هم باهات موافقم ..من موندم یه جا میبینی یه مطلب عالی نوشته شده ولی تعداد نطرات خیلی کمه و یه جای دیگه با نوشتن کلی چرندیات تعداد نطرات میزنه بالا ..حالا دلیلش چیه نمیدونم؟؟

فدات شم میدونم که همیشه محبت داری عزیزم. والا منم هنوز نمیدونم چه چیزی باعث این قضیس.

مریم دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ق.ظ

من که از خونه تو بیرون برو نیستم... از در بندازی بیرون از پنجره میام توووو... حتما زود زود بیاا بنویس... این دخمل گلت رو هم از طرف من ماچ مالی کن.. دلم ضعف رفت... ماشاالا...

مرسی گلم شما هم یار همیشگی منی. ممنونم بایت تمام مهربونیات

مریم دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ق.ظ

مهسا جان اول بگم این دختر گلت را ببوس که ماشالله خیلی ناز شده ...بعد هم واقعا اونچه نوشتی درسته ..میدونم خیلی وقته می نویسی چون من هم خیلی وقته خواننده وبت هستم ...دنیا و ادمهاش انگاری روز به روز ناشناخته تر میشند ...اینجا که دیگه بماند اسمشم روشه دنیای مجازی ...اگر بنویسی که خوب واقعا خوشحال میشم بخونمت چون نوشته هات را و سبک نوشتنت را دوست دارم اگر هم نه که امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشی و جمع خانواده چهار نفرتون خوب و خوش و موفق باشه .

مرسی عزیزم.شما هم لطف داری. نمیتونم ننویسم.حتما مینویسم

flower دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام مهسا جون
امیدوارم حس زیبایی نوشتنت دوباره برگرده ،
از کم لطفی دوستان هم رنجیید خاطر نباش. منتظر پست های پراحساس و زیبایت هستیم
راستی این نی نی گلوله شما خیلییییی نازه ماشالله
چقدر با نمگهههههههه
یه بوس حسابی از اون لپ های کوچولوش به جای من بکن

مرسی عزیزم.روی ماهتو میبوسم

آفرین دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ http://mylivesky.blogsky.com/http://

خوشحالم از بابت بازگشت دوباره تون!
با آرزوی موفقیت!
خانم گلتون هم خیلی خانوم تر شده.خانوم تر از سنش دیده میشه. خدا براتون نگه داره/

مرسی آفرین جون.لطف داری گلم

نسیم شیراز دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ

فدات بشم. شما هر جا باشی ما دوست داریم. از هر چی بنویسی می خونیم . اگه یهو یه جاهایی حوصلمون نمیشه اظهار نظر کنیم من شخصا از عزیز مهربون همشهریم عذر می خوام.

غریب تندرست باشی عزیزم . آرزویم همه سرسبزی توست. دائم از خنده لبانت لبریز . دامنت پر گل باد

قربونت برم تو که همیشه محبت داری همشهری گلم

azar سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ

welcome back!

مرسی دوست خوبم

مامان شاپرک ها سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ق.ظ

قربون این خوشگل خانم برم من

زنده باشی

سپیده جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ

میخوندمت و خواهم خوانندت
دلم برای ملینای عشقم هم تنگ شده بود چه خوب کردی عکس گذاشتیدوستتون دارم.مواظب خودتون باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد