Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

لپ تاپ

سلام من خوبم و روزهای خوبی داشتم و کم کم دارم با این افکار کنار میام و خدا رو شکر روحیه ام عالیه این روزها. 

فقط خواستم بگم که یار و همراه همیشگیم دست راستم عضوی از خانوادم دیروز به طور ناگهانی از دست رفت و منو با یه دنیا غصه تنها گذاشت واقعا گریه کردم که از دست دادمش.  

بله لپ تاپ سفید و نازنینم اچ پی جی 62 بعد از دوسال یه دفعه تصمیم گرفت کار نکنه و منو با یه دنیا غم تنها گذاشت و حالا دارم دنبال یه جایگزین میگردم شاید برای چند روز نتونم بنویسم.  

 

الان هم با لپ تاپ دوستم دارم مینویسم.  

این روزها حال دیگه ای دارم و دنیا رو پر از امید میبینم .با علی به یه سری نتایج رسیدیم که واسه هر دومون خوبه و تصمیم گیری رو راحت میکنه. اون هم داره کنار میاد و روحیه اش بهتر شده. منم خوشحالم چون روزهای فکر کردن داره تمام میشه. این همه منو همراهی میکنید ممنونم و بدونید ندیدمتون ولی تک تک شما ها رو دوست دارم شما ستاره های درخشان دوستی هستین که با وحودتون به من آرامش میدین. 

به زودی با لپ تاپ جدید میام البته با موبایلم کامنتها رو چک میکنم.  

بای

نظرات 21 + ارسال نظر
ارام (یه مامان از ....) دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام، با خوندن خبر رفتن یار همیشگى و..... قلبم ریخت پایین،تا اینکه ادامشو خوندم و دیدم که بله داستان چیه!!

aziiiiiiiiiizami

خانومی دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:34 ب.ظ http://www.khanomee.blogfa.com

سلام تازه واردم و سعی میکنم با خوندن دقیقتون بفهمم چی بوده و چی شده و چی هست.میشه اگه دوست داشتین و ممکنه رمزتونو بهم بدین؟

baraton mifrestam

sahar دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ب.ظ

vayyyy che khoub ,khabaraye behtaram biar magar laptopet gauranti nadareh khob bedeh dorostesh konand.

merci sahar jan, na guaranty laptopam kheili vaghte tamam shode va halamo gereft.

barane bahari سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ق.ظ

che khabare khubi dadi azizam ke in ruza por omidi,,omidwaram hamishe injtori bashe barat.

mamnoon azizam

مریم سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ

اولش قلبم ریخت مهسا جووون...

خوشحالم که حالت بهتره و داری مسیری رو که دوست داری طی میکنی... امیدوارم شادی تو قلبت خونه کنه و لبانت همیشه بخنده...

فدای تو بشم من .

سفید برفی سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ب.ظ

وای مهسا سکته را زدما...از دست تو
چه خوب که هر دوتون ارومید.توی ارامش بهتر میتونید تصمیم بگیرید.به امید روزهای خوب و خوش

مرسی دوست مهربونم

احمد-ا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ب.ظ

این پست از اولش : سلام
تا آخرش : بای
همش انرژی مثبت بود
و چه خوب

سلامت باشید و ممنون

فاطمه سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:05 ب.ظ

مهساااااااااااا چرا شوک میدی؟؟؟؟؟ گفتم ببین کی ازدست رفت.
عیبی نداره یکی دیگه میخری.
مهسا از ملودی وملینا چه خبر؟

باور کن لپ تاپ یه عضو خونوادس برای من. سخته نداشته باشم

baran سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ

مرسی

شهناز چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ق.ظ

انشاالله همیشه دلتون شاد باشه امین

ممنون نازنینم

ریحان چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:39 ق.ظ

بخندی همیشه! هر تصمیمی که می گیری فقط آرامش باشه برات

مرسی ریحان جان

مارال چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:08 ق.ظ http://maraletanha.blogfa.com

من همیشه می خوندمت.از خیلی سال پیش.از وقتی عکسای خوشگل ملودی رو می ذاشتی.تا زمانی که رمز کردی و من گاهی نمی تونستم بخونم.نمی دونم بین شما و همسر چی گذشته ولی از یه موضوعی خوشحالم اونم این که اون داره تلاش می کنه و دوست داره و تو نداری.زندگی من کاملا برعکسه.من می خواستم بمونه و بالا سر دخترمون باشیم و نموند.نمی تونم بگم خیلی دوسش داشتم.نه ولی نمی خواستم سقف خونمون خراب بشه.می خواستم یه کوچولو تغییر کنه ولی حاضر نشد تغییر کنه.من حتا کلی اصرار کردم که بمونه ولی نموند.حالا هم که یک سال گذشته هنومز حس شکست یم کنم از طلاقم.کلی حس های بد دارم.البته عادت کردم کم کم ولی در کل تو یه سرگردونی ام.

عزیزم خصوصیات آدمها متفاوته نمیشه کسی رو مقصر دونست زمان همه چیز رو حل میکنه قوی باش

ندا چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:40 ق.ظ http://butterfly28.blogfa.com/

ایشالله با یه دست راست خوب و بهتر و جدید برگردی
فرشته ها رو ببوووووووووووس

مرسیییییییییییی

مامان نگار چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ق.ظ

سلام َ وای نگران شدم
فدای سرت یکی بهترش را میخری .
خوشحالم که روزهای خوبی داشتی به امید روزهای بهتر و شاد برای شما و دو تا فرشته نازنینت

ببخشید نگرانتون کردم دوست جون

نجمه چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:29 ق.ظ

مهسا جان امیدوارم که بهترین تصمیم رو بگیری و هیچ وقت از تصمیمی که گرفتی پشیمون نشی.
امیدوارم که همیشه حالتون خوب باشه و خودت و دخترای گلت سالم و شاد و موفق باشین.

ممنون نجمه جون

لیلا.س چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:31 ب.ظ

وای مهسا باورم نمیشه.....من اکثرا خاموش می خوندمتون و چند وقتی هم گرفتار بودم.از وقتی که زدی وبلاگ رو حذف کردی تا حالا خبری ازت نداشتم و همیشه آرزو میکردم خوشبختی تون ابدی باشه..... حالا باورم نمیشه...
رمز قبلی ها رو برام لطف میکنی تا ببینم چی شده؟ باور کن بغض داره خفه ام میکنه.

براتون میفرستم دوست خوبم

دزیره پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 ب.ظ

امیدوارم یه لب تاپ خوب بخری عزیزم.
این بالا و پایین های ذهنی طبیعیه از خودت ناراحت نباش.
تمرکزت رو بذار واسه آرامش خودت و دخترها.

مرسی دزیره نازنینم

مرمر.برگ و باد جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ق.ظ

وااای خدا نکشدت مهسا .. قلبم ریخت یه هو .. یه تپش قلبی گرفتم که ....

مر مر خوب که اینجا دیدمت ایمیلت رو چک کن منتظر جواب هستم

مینو جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:47 ب.ظ

مهسا جان تو که ما را سکته دادی. امیدوارم همیشه شاد و خوش باشی

sorrrryyyyyyyy

بانوی مهر یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ب.ظ

مهسا جانم بعد از مدت ها سر زدم و از چیزایی که خوندم نگران شدم . فقط رمز بعضی ها رو نداشتم . نمی دونم چی بگم عزیزکم... امیدوارم اون چه که براتون بهترینه پیش بیاد عزیزم. برات دعا می کنم. نمی دونم رمز من رو یادت هست یا نه اینجا هم که انگار نمی شه خصوصی نوشت ... اگر تونستی رمزت رو بگذار خیلی برات نگران شدم ولی خدا رو شکر که نوشتی با این اوضاع احوال خوبی. بهترین ها رو برات ارزو می کنم....

barat password gozashtam azizam

sana یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:50 ب.ظ http://www.sana63.blogfa.com

مهسا جان برات بهترین هارو آرزو دارم...دستتو بزار تو دست خدا ،،،بسپار بخودش....عزیزم رمزتم اگه مایلی بفرست برام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد