Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

حراج

چند ماهی یه بار بیشتر مغازه ها حراج اساسی میزنن و اون وقت مناسبه که آدم خرید کنه. از اونجایی که ما اینجا زیاد با کسی رفت و آمد نداریم زیادی خریدن لباس فایده ای نداره چون ازش استفاده نمیکنیم. هوا اونقدر متغیره که نمیشه بر اساس فصل خرید کرد یعنی ممکنه لباس تابستونه بخریم بعد کلا در طول تابستون یه هفته آفتاب داشته باشیم اونوقته که کت و بارونی پاییزه بیشتر به درد میخوره.

معمولا وقتی میخوام برم ایران زیاد لباس میخرم چون میدونم میشه به آفتاب جِنگ شیراز (تیکه شیرازی) اعتماد کرد و میدونم که هر چی بخرم چه برای بچه ها چه برای خودم به نحو احسن میشه استفاده کرد.

کلا این مدلی نیستم که الکی لباس بخرم و بذارم تو کمد. هر زمان بخوام برم مهمونی معمولا یکی دو روز قبلش بر اساس مد همون روز خرید میکنم و بیشتر بهم میچسبه .حتی اگه حراج باشه فقط به واسطه حراج نمیخرم باید لازم داشته باشم. آخه برام پیش اومده که لباسام مدتها تو کمد بدون استفاده موندن .منم چند ماهی یه بار کمدم رو مرتب میکنم و چند دست لباس رو میدم به مغازه چریتی . معمولا هم تمیز هستن هم نو.

خواهرم میگفت چرا این کارو میکنی؟ نگهشون دار برای من .اومدی ایران بیار واسه من و دیگه نرو برام خرید کن. البته میدونم اون به نفع من حرف میزنه و لطف داره اما من هم راضی نمیشم دست دوم براش ببرم. همیشه بهترینها رو براش میخرم و این حس خوبی بهم میده.

دوستم معتاد خرید لباسه و مهم نیست که لازم داشته باشه همیشه خرید میکنه. به قول خودش خیلی از لباسهاش هنوز تگ دارن و اون فراموش میکنه که این لباس رو داره. چون همیشه سایزش در حال تغییره یه عالمه لباس با سایزهای مختلف داره و همیشه اونا رو میبخشید به این و اون. بهش گفتم چرا نمیفروشیشون ؟ چون اکثرا هم برندهای معروف میخره  و مطمئنا مشتری براشون بود. از این حرفم استقبال کرد و برای امتحان چند دست لباس رو روی سایت ای بی گذاشت و در کمال ناباوری به قیمت بیشتر از قیمت اصلی فروش رفت. کلی پول اومد به حسابش و میتونست که باز لباسای جدید بخره.

از اون موقع تا حالا تقریبا هزار پوند لباس فروخته و سرش هم گرم شده . خلاصه که واسه منم هی خرید میکنه و هر چی اصرار میکنم پولش رو قبول نمیکنه. اون خیلی بهتر از من لباس رو با قیمت خوب پیدا میکنه.


دوتامون روی اینترنت سریال فاطمه گل رو دنبال میکنیم و اون عاشق دستمال سرهای فاطمه گل شده ولی هر چی گشت پبدا نکرد .من هم بعد از چند روز اینترنت گردی بالاخره براش پیدا کردم و سفارش دادم. چند روزی طول کشید تا از ترکیه برسه به دستم. خیلی هیجان داشتم وقتی بسته رو بهش دادم و بازش کرد کلی سورپرایز شد و باورش نمیشد که همون طرحهایی رو که دوست داشت براش خریدم. اونقدر از شادیه دوستم خوشحال شدم که نگو .یعنی بهترین حس دنیا رو داشتم وقتی دیدم اون دستمالهای سر رو دوست داره.البته به عنوان دستمال گردن هم میشه ازشون استفاده کرد.


داشتم میگفتم یه خوبی اینجا اینه که جنس دست چندم هم مشتری داره و میتونید به راحتی هر جنسی رو بفروشید. من کلی از وسایل ملینا رو که دیگه استفاده نمیکرد و تمیز بودن رو به یه مغازه که خریدار وسایل بچه هست فروختم درسته که پول زیادی نگرفتم اما بهتر از هیچی بود .حتی امکانش هم هست که جنسی که بهشون میدین با یه چیزی که لازم دارین تعویض کنید. ولی خدائیش من هیچ وفت ازشون خرید نمیکنم فقط بهشون فروختم .واسه این خرید نمیکنم چون در این زمینه بسیار بد دل هستم و نه برای خودم و نه بچه هام جنس به جز نو رو قبول نمیکنم. بعدشم مگه همه مثل خودمون اینقدر تمیز از وسایل نگهداری میکنن؟ خوب اینم اخلاق منه چیکار کنم.


هر سال برای خریدسوغات هم باید هزینه کنم هم سلیقه ها رو نمیشناسم هم باید تو مغازه ها با بچه بگردم هم چیزی بخرم که طرف دوست داشته باشه هم حساب وزن بار رو بکنم . بعد با خودم میگم این بار دیگه سوغات بی سوغات چیه مردم رو بد عادت کردیم؟ اینجوری سفر به دهن آدم زهر میشه تازه دست آخر هم ممکنه سوغاتیها رو دوست نداشته باشن و به دردشون نخوره . منم حاضر نیستم از هر جایی خرید کنم میرم میگردم ولی دست آخر همونی که اول تو نظرم بود رو میخرم و میبرم ایران. خلاصه اینکه امسال هم باز احساسم بر عقلم پیشی گرفت و برای خانوادم و دوستام و چند تن از فامیل خرید کردم. ولی این خیلی اخلاق بدیه ها قبول دارین؟ من هنوز نه برای خودم و نه بچه ها خرید نکردم و همش چشمم تو مغازه ها دنبال لباس و وسایل برای خانوادمه.

میدونم که خانوادم توقع ندارن ولی مگه میشه خرید نکنم؟ نمیتونم دست خالی برم که. بعدشم من از هدیه دادن به عزیزانم خیلی حس خوبی پیدا میکنم. امسال خواهرم کمکم کرد و از زیر زبون خانوادم کشید که چی لازم دارن و خرید برام راحتتر شد چون میدونستم چی برای کی بخرم که ازش استفاده کنه.

برای خودم هم گذاشتم هفته آخر خرید کنم چون هنوز دارم وزن کم میکنم و تا یه ماه دیگه حتما یه سایز میام پایین .همه بگین آمیییییییییییین

 


کاش زمانی که خدای مهربان مرا میآفرید به من دو بال برای رهایی از این همه غم عطا میکرد تا بتوانم با آن بالهای زیبا به کهکشان پرواز کنم جایی که فقط نور باشد جایی که نسیم ملایمی صورتم را نوازش میدهد جایی که جز خود خدا کسی نیست جایی که بتوانم با همه زیباییهای عالم خلوت کنم جایی که چشمم درخشش ستاره ها را ببیند و عطر حضور عشق را با تمام وجود ببلعم جایی فراسوی اینجا.


در مورد این روزها خیلی نوشتم ولی همش پرید نمیدونم چرا


نظرات 20 + ارسال نظر
Masy سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ق.ظ

Vay mahsa joon manam be bahoone sale miram va daste akhar az oonayi ke sale.nakhorde mikharam.lebashaye inja aslan keifiyat nadare mesle Dubai ke hamash brandhaye Europe bood.
Manam fatimagul ro didam.ghashange. Soghati bordan sakhte ama lezatbakhshe.Iran khosh begzare doostam.akharesham nashod to FB peidat konam

مرسی دوست جونم . راستش من تو حراج گیج میزنم ولی تو حالت معمولی بهتر خرید میکنم .
من تو فیس بوک شما رو پیدا کردم اما آپشنی که شما رو اد کنم بهم نمیده . احتمال غیر فعالش کردین. شما منو اد کن عزیزم.منتظرتم

مهرو سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ق.ظ http://www.mehrabonihamoon.persianblog.ir

ببخشید میشه لطفا آدرس سایت اون دستمال سرارو بزاری منم عاشق اونام ولی نمیتونستم پیدا کنم ... انقدر خوشحال شدم وقتی خوندم که یافتی که حد نداره ....
ممنوووووووون ....
سوغاتی خریدن یکی از سخت ترین کارهاس برا من ....

http://www.etsy.com/
این آدرسش هست با پی پل میتونید پرداخت کنید امنیتش بیشتره. امیدوارم که موفق به خرید بشید.

هلال سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:34 ق.ظ http://www.helal14.persianblog.ir

مهسا جان قلب مهربونت و حضور خدا توی زندگیت ، بی شک برات ارامش و خوبی خواهد آورد.
ببین زندگی مطمئنا لحظه های سخت هم داره که هممون میدونیم. زندگی تو زندگی من و زندگی خیلیهای دیگه ولی تو همین زندگی ها که سختی هم دارند ؛ لحظه های خوب هست. لحظه هایی که به لطف حضور دوستانی بهتر از آب روانه . حضور همین دوستان خوبت در زندگی امید بخشه :)
مهسا جون. دوست ندیده ام. برات ارزوی زندگی مملو از سلامتی جسم و روح و شادی و سبزی دارم :*

ممنون از این همه نوشته های زیبا و دوست داشتنی. من هم براتون بهترینها رو آرزو دارم

ندا سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ق.ظ http://butterfly28.blogfa.com/

سلام مهسا جون خوبی ....فرشته های کوچولوت خوبند

راست میگی خوب آدم خجالت میکشه دست خالی بره اونم شما که از اون سر دنیا میاید تازه چشم اطرافیان نزدیکان بیشتر می بینه و می پرسند که چی براتون اورده خوب باید چیزی بخری ولی خداییش خیلی به ادم استرس وارد میشه

مرسی ندا جون دخترا خوبن. خیلی سخته و استرسش زیاده ولی وقتی هدیه ها رو میدم به بچه ها خودم بیشتر ذوف میکنم

Samaneh سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ق.ظ

سلام دقیقا مثل من هستی منم ٣ ماه دیکه میرم ایران فقط دنبال سوغاتی هستم بعضی وقتا دیکه شب تا صبح هم تو خواب تو فروشکاها هستم باورتون میشه هر سال هم میکم دفعه ی بعد نمیخرم همه سفر یه طرف این سوغاتی هم یه طرف اما باز حس خوبیه

عزیزم درک میکنم چی میگی.میدونی آدم این همه استرس میکشه وقتی میبینی که بعضیا هم زیاد از سوغاتی خوششون نیومده لجت میگیره که این همه انرژی گذاشتی. ولی من درست بشو نیستم بازم خرید میکنم هاهاها

sahar سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ق.ظ

akh akh az in soghati nagou ke delam khouneh.yebar nashod rahato sabok pashim berim.omidvaram safare iranet khosh begzareh va motmaen bash in rouzha ham tamoum misheh va rouzhaye khaili behtari soraghet miad.del ghavi dar sahar nazdik ast.

مرسی مهربونم.شما امسال نمیری؟

barane bahari سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ق.ظ

mahsa jan manam bahat mowafegham ke kharid kardan waghean sakhte,manam dargiresham ta bekham beram iran ama nemishe baraye khanewade kharid nakrd,manam ba eshgh kharid mikonam wa ba pule khodam hey 2*2 ta 4ta mikonam o ba zogh mikharam.
be omide khoda safare kheyli khubi dashte bashi azizam.

آخی عزیزم. انشالا بهتون خوش بگذره

ارام (یه مامان از ....) سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ب.ظ

سوغاتى خریدن یه گرفتاری بزرگ هر ساله کلى از ایرانیهاست( البته خدائیش شیرینى خاص خودشو هم داره) وجالبه همه میگن امسال دیگه آخرین باره و .....اممممممممما به محض اینکه از ایران بر میگردن همه خستگیها رو فراموش میکنن و دوباره میرن سراغ خرید براى سفر بعدى و این داستان هر سال تکرار میشه

هر سال همینو میگم ولی بلیط که بوک میکنم میفتم تو فکر خرید.

سفید برفی سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ

کی گفته هدیه دادن بده..کاشکی فامیل تو بودمولی منم سوغاتی خریدن را خیلی دوست دارم.مطمئنم اونها هم خوشحال میشن.
چه عادتهای خوبی اونجا هست.منظورم دادن لباسهایی که مصرف نداری یا چیزهای اضافی...خیلی خوبه .کاش اینجام بود.سفر خوبی داشته باشی مهسا جون و پر انرژی برگردی سر خونه و زندگیت.شاد باشی
راستی امیییییییییییییییییییییییین

شما امر کنید برای شما هم سوغاتی میارم دوست خوبم. ممنون از محبتهات

باران9481 سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:06 ب.ظ

مهسا جان قدر خانواده فهیم و مهربون و مادر فداکارتو بدون و روزی هزاربار خدارو شکر کن اینجا وقتی ازدواجت اشتباه باشه مخصوصا وقتی انتخاب خودت باشه به جای دلگرمی و حمایت تحقیر میشی بدترین فشارهای روحی بهت میارن.یه خصوصیت خوبی که همسرت
داره که تا بحال بهت خیانت نکرده .من فکر میکنم بدون تو نمیتونه
زندگی کنه و مثل تو نمیتونه پیدا کنه . ادم هر چی مظلوم تر و ساکت تر باشه بیشتر بهش ظلم میشه .مهسا جان دوست دارم مهربونی صبوری بی کینه ای فداکاری ولی هیچ وقت از حقت نگذر با مهربونی حقت بگیر

ممنون باران جان شما لطف داری. من هم دارم همین کار رو میکنم و رابطه رو به کینه نکشوندم ولی کم کم دارم جدا میشم.

رعنا سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ب.ظ

منم آخر جولای بعد از دو سال میرم ایران ...برا دوستانم سوغاتی گرفتم ولی برا فامیل نزدیک نمیدونم چی بخرم...میشه منو هم راهنمایی کنین؟ چی بگیرم؟ ارایشی بهداشتی؟ لباس؟ کفش؟ ویتامین؟ بخدا گیج شدم..عزیزم امیدوارم ایران بهتون خوش بگذره

عزیزم لباس و وسایل آرایشی برای خانمها از همه بهتره چنتا هم پیرهن مردونه تابستونه بخر برای آقایون. عطر به نظر من عالیه. وبسایت cheapsmells خیلی از عطرها رو با قیمت مناسب و فیری دلیوری میکنه.امیدوارم بهتون خوش بگذره

رعنا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ق.ظ

عزیزم خیلی ممنون از راهنماییت...مرسی...امیدوارم به شما هم خوش بگذره

مرسی عزیزم

آتوسا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ق.ظ

منم مثل دوستتم همش الکی خرید می کنم . البته این قد پر رو ام ( بلا نسبت البته !! ) که همه این چیزارو جاهای معمولی هم می پوشم . خب چه کار کنم که قوم و خویش کم داریم ؟!! دوستامونم خیلی اهل آمد و رفت نیستن . ( الهی 2 کیلو چاق شی اگه تو مردم داری و اجتماعی بودنم شک کنی )

ها ها ها ها ها خیلی باحالی

sahar چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ق.ظ

azizam shoharamo dokhataram visam mikhan sefartam ke voujoud nadareh ,felan nemitounim berim.

آخی نازی . دوست جونم میتونی بری فرانسه براشون ویزا بگیری البته شنیدم سفارت تو لندن باز شده نمیدونم چه خدماتی میدن خواستی بگو تا شمارشون رو برات بذارم تماس بگیر بپرس

sahar چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:21 ب.ظ

jeddan?man hichi nashnidam .agar momkeneh shomararo bedi khoub misheh.merc

منم مدتی پیش شنیدم ولی نمیدونم چه خدماتی ارائه میدن. اینا تکلیف ندارن که. 02073610810

فاطمه چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:26 ب.ظ

مهساجون فکرنکنی فراموشت کردم. یه کم حال روحیم خوب نیست.

چرا؟ چی شده؟

دزیره چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:36 ب.ظ

عزیزم این خیلی خوبه . تو می تونی واسیلتو بفروشی و حداقل یه پولی دستت بیاد.
خوب به نظرم سوغاتی واسه مامان و بابا و خواهر و برادر بخر. بیشتر به زحمت نیفت اون واسه باره اوله // بهرحال سخته خرید کردن.
ایشاله بهت خوش بگذره.

ممنون دوست خوبم

ریحان پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:41 ق.ظ

من سکوتم مهسا... خیلی سکوتم. روزهای سختی می گذره. خیلی خسته ام خیلی...

درست میشه ریحان

باران9481 پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:02 ق.ظ

مهساجان 40تومن پول دارم میخوام باهاش سکه بخرم تا سال دیگه که سکه ها گرون شد پولم دو برابر بشه بتونم باهاش زمینی بخرم واسه خونه.

تو اینترنت گشتم نوشته سکه تو ایران از خارج قیمتش بیشتره.الان اونجا سکه ها چندن

میترسم بخرم ارزون تر بشه یا اینکه نخرم گرون بشه پشیمان بشم

تازه میگن بعد از انتخابات سکه گرون تر میشه باز بعضیا میگن ارزون میشه

کل داراییم همین چندرغاز پوله

عزیزم من اصلا در این زمینه اطلاعات ندارم

نازی شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:18 ب.ظ

مهسا جون به خودت افتخار کن که انقدر زرنگ هستی و همه کاراتو خودت انجم میدی. من که از خوندنت کلی لذت میبرم و ازت یاد میگیرم. راستی مهسا جون میشه بگی دوستت توی ایبی چه جوری تند تند میفروشه؟ من چندتا لباسی که اصلا نپوشیدم رو گذاشتم ولی اصلا فروش نرفت... نمیدونم چه جوری بزارم که زود فروش بره میشه لطفا راهنمایی کنین عزیزم. راستی من مارک لباسهام بیشتر از نکست و دبنهام و این چیزاست

نازی جون دوستم بیشتر مارکهای کرن میلن و جو برونز و سیو د کوئین و دسیگوئال داره و اینها هم خیلی زود با قیمت خوب فروش میره. کار خاصی نمیکنه مثل همه فقط آیتمها رو میذاره. امیدوارم که شما هم موفق بشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد