Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

ما هستیم

سلام خوبین؟ بعد از ماهها فرصت کردم بنویسم. دلم برای اینجا بی نهایت تنگ شده بود. نمیدونم هنوز کسی اینجا میاد یا نه . 

ما سه تا خوبیم یعنی عالی هستیم . دو هفته س از ایران برگشتیم . یک هفته دبی موندیم و چهار هفته ایران. باید بگم این بار ایران بدترین حال ممکن رو داشت . از اینکه هر روز و هر ساعت قیمتها بالا میرفت و مردم دایما در حال صحبت راجع به قیمتها بودن حالم گرفته میشد. مقداری پوند همراهم بردم که مثلا خرج کنم اونقدر بهم استرس دادن و هی منو ترسوندن که هر کی پیدا شد بفروش. منم با پوند ۸۰۰۰ فروختم بعد به سیزده هزار تومن رسید. 

ناراحت بودم از اینکه مردم اینقدر مستاصل و درمانده شدن و در خریدن ابتدایی ترین چیزهای زندگی موندن. 

دلم نمیخواست کشور زیبای ایران رو در بدبختی و فلاکت و خشک سالی ببینم. 

غمگین شدم از دیدن اون همه غصه و گرفتاریه مردم که بابتش سر هم فریاد میکشن.

البته که خوش هم گذشت در کنار مادر و پدرم و خواهر و برادرام. 


با تمام روزهای خوب باز با یه دنیا غم برگشتیم به غربت. البته بگم این دفعه بر خلاف دفعات قبل دلم میخواست زودتر بیام خونه. کلافه و خسته بودم. 


بعد از چند روز بچه ها رفتن مدرسه . ملودی کلاس نه و ملینا کلاس دو را شروع کردن. منم برگشتم سر کار و باز هم روتین همیشگی. 


ماشینم رو فروختم تا یه ماشین بهتر بخرم که فردا میرم تحویل بگیرم. ولی این چند روز بی ماشینی خیلی سخت گذشت فکر نمیکردم که اینجوری دست و پام تو هم بره. 


خب من قراره از این به بعد هر روز و هر لحظه شکر گذار خداوند باشم چون همه جوره هوامونو داشته و جایی برای ناشکری باقی نمونده. 


خیلیا کوچ کردن اینستگرام و کل پستاشون شده عکس. 

منم زیاد وقت نمیکنم بیام بنویسم 

اگه دوست داشتین دنبال کنید پیغام بدین تا آیدی اینستگرام رو بدم فالو‌کنید . 


از اینکه اینجا رو‌هنوز میخونید ممنونم 

نظرات 20 + ارسال نظر
رضوان دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 08:38 ق.ظ http://rezvanea21.blogsky.com/page/2

سلام میتونم آی دی اینستاتون داشته باشم.ممنونم

امیدوارم شاد و سالم و خوش باشین

اذر دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 11:46 ق.ظ

من که هنوز به شما سر میزنم و برای شما و دخترای گلتون بهترین ها رو آرزو میکنم

رضوان دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 07:12 ق.ظ http://rezvanea21.blogsky.com/

سلام خوب هستین . ممنون می شوم در صورت امکان آی دی ایستا رو به من بدین.

عباس شنبه 14 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 05:36 ق.ظ

سلام
خیلی سال است که من وبلاگ شما را مطالعه میکنم
از روز های که هنوز هجرت نکرده بودید تا الان
پائین بالا های زیادی را همراه شما بوده ام
دقیقا نمی دونم چرا ولی شاید به دلیل اینکه برخی از مشکلات شما بی شباهت با مشکلات زندگی من بود
خودم را جای همسر شما می گذاشتم اگر اشتباه نکنم اسمشون علی بود
ارزوی موفقیت برای شما و تمام عزیزانتان دارم

اگر دوست داشتید آدرس اینستا برای من بفرستید

ربولی حسن کور شنبه 14 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 08:01 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
کسی که بعد از مدتها میاد ایران بیشتر میتونه مشکلاتو درک کنه تا ما که کم کم باهاشون روبرو میشیم

کاملا درسته . ای دی رو به ایمیل شما فرستادم چک کنید لطفا

samira چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام عزیزم میشه آی دی اینستا به هم بدین امروز دیدم پست گذاشتن تو شهریور ماه کلی خوشحال شدم که هنوز هستین

مینو پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 07:29 ق.ظ

سلام عزیزم من خواننده خاموش ولی همیشگی وبلاگتون هستم.
نوشتهاتون صادقانه و ساده هست و من بسیار دوست می دارم.
آیدی داشته باشم اونجا هم مهمونتون خواهم بود

[ بدون نام ] جمعه 18 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 06:47 ب.ظ

سلام خوشحال میشم توی اینستاگرام هم شما رو دنبال کنم

[ بدون نام ] جمعه 18 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام خوشحال میشم که توی اینستاگرام هم شما رو دنبال کنم

بهناز سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 11:53 ب.ظ

عزیزم ملودىچقدر بزرگ شده

سمیرا سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1397 ساعت 08:33 ق.ظ

سلام ، کاش باز هم هرچند وقت اینجا بنویسید .ممنون میشم آیدی اینستا شما رو داشته باشم

سارا سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام عزیزم من الان دیدم میشه لطف کنی آدرس اینستات و برام بفرستی من سالها خواننده وبلاگت بودم دیگه نمی نوشت کسی مدت ها بود نیومدم سر بزنم به وبلاگایی که دوس دارم

Kiya شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 06:22 ب.ظ

ای دی اینسنا لطفا دلم واستون
تون تنگ شد سالنوتون مبارک

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 11:04 ق.ظ http://www.505581.blogfa.com/

سلام خوب هستین دوستم دخترای گلت خوبن بعد مدتها دلم هوا کرد دوباره اومدم اینجا را خوندم لطف میکنی آیدیت را برام بفرستی فالو کنم ممنون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام خوبید؟ دختر بهار هستم ، آی دی اینستاگرامتون رو لطف می کنبید بدید؟

فلرتیشیا یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام مهسا جان. چقدر دلم برات تنگ شده بود. باورم نمیشه ماشالا بچه ها اینقدر بزرگ شدن ! عکسهاشون هنوز یادمه. امیدوارم روزهات پر از خوشی و قشنگی باشه.

مامان شاپرک ها یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 05:13 ق.ظ

سلام عزیزم بعد از مدتها به یاد گذشته اومدم ی سر زدم چقدر دلم براتون تنگ شده
الهی شکر که حالتون خوبه
چقدر خوب که ایران بودی و من چقدر دیر فهمیدم
با ز تو شرایط خوب اینجا بودی هر رو ز دریغ از دیروز شده گلم
غصه نخور بالاخره ما هم خدایی داریم توکل به خدا
ولی در کل اوضاع خرابه و هر روز خرابتر هم میشه.
دوست دارم تو اینستا دنبالت کنم عزیزم البته اگه شما تمایل داشته باشی
می بوسمت در ÷ناه خدای مهربون خوش و خرم باشید

ققنوس یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام من بعد از چند سال دوباره اومدم و وبلاگهایی که میخوندم پیدا کردم متاسفانه شما یکساله اینجا نمی نویسید اگر بتونم توی اینستا دنبالتون کنم ممنون می شم

زائر دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 08:04 ب.ظ

خوشحال میشم تو اینستا دنبالت کنم اگه ممکنه آیدی تو برا منم بفرست ممنونم

زائر پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 09:00 ق.ظ http://255313.blogfa.com

سلام عزیزم میشه لطفا چراغ وبلاگتو خاموش نکنی و گه گاهی بیای بنویسی برای ما که آیدی اینستای شما رو نداریم
دخترای گلت رو ببوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد