Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

هستم ولی کمرنگ

خیلی وقته فرصت نکردم بنویسم، قبل از هر حرفی ملینا خوبه مشکلش کامل برطرف شده و خدا رو شکر صداها را واضح میشنوه.

مدتیه دنبال کار تو سالن ارایشگاه میگردم ولی پیدا کردنش سخته در هر صورت باید هر روز بگردم تا به نتیجه برسم. 

ملودی هم امسال مستقل شده و بیشتر به درسهاش میرسه و کمتر نیاز به من داره.

نمیدونم چرا اینقدر نسبت به درس  ملینا بیخیالم و اصلا سختگیری نمیکنم اما ناراحتم و خودم رو مقصر میدونم واقعا گرفتارم و فرصت نمیکنم بهش برسم

و اما خبری که براتون دارم اینه که پدر بچه ها موافقت کرد واسه طلاق و خطبه طلاقمون خونده شد و من مهریه رو بخشیدم . اصلا ناراحت نبودم و فقط میخواستم انجام بشه. 

بچه ها همچنان میرن پیشش و با این قضیه اوکی هستن و بهشون خوش میگذره منم یه فرصتی برای خودم پیدا میکنم. 

یه تغییرات خوبی در زندگیم پیش اومده و خدا رو شکر روزگارم شیرین شده منم سعی میکنم از لحظات خوشی ها نهایت استفاده رو ببرم. شجاعتر جسورتر قویتر با اعتماد به نفس بیشتر عاشقتر و محکمتر جلو میرم و همه امید و توکلم به خداست که از اول هوای ما رو داشته. 

زمانی که نیاز داشتم و میخواستم معجزه ای رخ داد و حال منو خوب کرد خدا رو به خاطر همه خوبیهاش شاکرم. 

امیدوارم هر جا هستین شاد باشید و دلتون پر از عشق و محبت 

دوستون دارم





نظرات 7 + ارسال نظر
بهناز سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:41 ب.ظ

خوشحالم که همه چیز خوبه مهساى نازنینم همیشه خوش و خرم باشى عزیزم

ممنونم عزیزم

ستایش چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 06:14 ق.ظ

خدا رو شکر امیدوارم که همیشه اون چه خیره براتون پیش بیاد عزیزم .

مرسی از محبت شما

ربولی حسن کور جمعه 28 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 06:42 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
خوشحالم که خوشحالین
اون جریان که یه بار میگفتین توی ایران هنوز طلاقتون به رسمیت شناخته نمیشه هم حل شد؟

بله طلاق انگلیسی تو ایران رسمیت نداره و لی من تازه خطبه طلاق ایرانیم انجام شده و نیاز هست که بریم سفارت در لندن و در شناسنامه هم ثبت بشه

خاطرات خانه کودکی شنبه 29 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 05:02 ق.ظ

عزیزم خوشحالم ک ب خواسته ات رسیدی ..امیدوارم ک همینطور قوی و جسور باشی و هر روزت بهتر از دیروز

ممنون دوست عزیز من شما همیشه لطف داری به من

Leyla جمعه 5 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:58 ب.ظ

خدا را شکر ملینا خوب شد، خیلی پست خوبی بود، خیلی خوشحال شدم که دلتون شاد شده

رضوان شنبه 6 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 06:56 ق.ظ http://planula.blogsky.com/

من خیلی خوشحال می شوم که یک زن راهی پیدا می کند برای جبران اشتباه در ازدواج و به نظرم نه تنها خودش بلکه فرزندانش را نجات می دهد.
از اینکه قوی و بااراده بودی و البته همراه با لطف خدا که مسیر را برایت هموار نمود خوشحالم .
امیدوارم دخترانت با عشق و سلامتی زندگی کنند.

Azar یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:45 ق.ظ

خوشحالم که خوشحالی و أمور زندگیت به گونه ای پیش میره که دلت میخواهد موفق باشی همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد