Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

ایران جونم زیاد نمونده

سلام  سلام سلام

من عالی هستم خدا رو شکر. یه عالمه خبرای خوب 

جایزم رو‌که یه سشوار بود و لوح تقدیر در مراسم اهدا جوایز به عنوان دانشجوی برتر سال دریافت کردم و کلی به خودم افتخار میکنم.

چند روز دیگه به سفر به ایران باقی مونده یعنی هفته دیگه این موقع پیش خانوادم هستم

عروسی عروسی عروسی گل به سر عروس یالا دامادو ببوس یالا و ....

عروسی ته تغاری چند هفته دیگه س و من رسما باز خواهر شوهر میشم اونم از نوع خارجکی خوبو

نظرات 15 + ارسال نظر
مگهان شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:18 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

چه حس خوبی

Maryam h شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:43 ب.ظ http://words-world.blogsky.com

سلام سلام
ما هم خوشحالیم ک عالی ای شما و ماهم خوووبیم
تبریک مبگم!

Leyla یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:02 ق.ظ

مبارکههههه همیشه به شادییی،ایران خوش بگذره حسابیییی

شهره یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 04:33 ق.ظ http://ourlovelyhut.blogsky.com

بسلامتی عزیزم خیلی خوشحالم میای ایران و پیش خانواده ت
موفقیتتو هم تبریک میگم ایشالا الگوی خوبی برای فرشته هات بشی
عروسی و خواهر شوهر خوبو شدنو هم پیشاپیش تبریک میگم امیدوارم خوشبخت و سعادتمند بشن

زهرا یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:10 ق.ظ

ایشالا همیشه خوب و عالی باشی بانوی مقاوم و خودساخته

مینا یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 09:03 ب.ظ

مبارکه ایشالا به سلامتی، و خیلی خوش بگذره

سمیه دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:35 ب.ظ

تبریک.همیشه شاد باشی

ربولی حسن کور جمعه 18 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 08:03 ق.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
به سلامتی
اگه اینجا بودین که یک جلد کلام الله مجید جایزه میگرفتین!

رضوان یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 07:04 ق.ظ

امیدوارم که به شما و خانواده خوبتون در شیراز دوست داشتنی خوش بگذره.

ممنون که پاسخم رو دادین. و براتون روزهای رویایی و دلنشین رو آرزو می کنم. همراه با سلامتی خودتون و عزیزانتون

احمد-ا دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:12 ب.ظ

خوش باشی ایران - شیراز
در خدمتم تهران - کرج - شمال
از نوع ایرانی اش ...

لیلی سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:45 ق.ظ http://havaayesard.persianblog.ir/

ملودی جان دارم وبلاگت رو می خونم و لذت می برم.
رشته ای که در آن تحصیل می کنید چیست؟
همچنین رمز نوشته هاتون رو می تونم داشته باشم؟
سپاسگزارم

دزیره چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 05:06 ق.ظ

خدا رو شکر که همه چی خوبه و شما و بچه ها خوشحال هستین. سفر به ایران همراه شادی باشه. میبوسمت

[ بدون نام ] جمعه 25 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 07:25 ق.ظ

سلام و صد سلام
خوش اومدید
اینجا ایران است
شهر شعر و شعور شیراز

احمد-ا چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:16 ق.ظ

آره اینجا ایران است ...
خوش باشید

احمد-ا پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 04:14 ق.ظ

سلام...
ایکاش وقت می نمودی
ی
پست هم در ایران می گذاشتید
خاطره قشنگی میشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد