Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

زنده ام

سلام من زنده ام فقط گرفتار بودم

کالج رو دوماه زودتر از همه تمام کردمو به عنوان بهترین دانشجو انتخاب شدم اخر این ماه باید برم واسه جایزه گرفتن

بچه ها خوبن این روزای افتابی سعی کردم ببرمش پیک نیک جاتون خالی خوش گذشت

ملودی هم داره وارد مرحله جدید نوجوانی میشه و کمی تغییرات در رفتارش دیده میشه ولی باز هم همون دختر دوست داشتنی و مونس منه.

ملینا هم که خوش زبونی و شیرینی خودشو داره

منم دارم برای سفر به ایران حاضر میشم چیزی نمونده و من کلی کار دارم که باید انجام بدم

این روزها دارم برای احساسم سوگواری میکنم و حال خوشی ندارم ولی میدونم میگذره

در کل که زندگی زیباست و باید پیش رفت . 

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:49 ب.ظ

The creature worthy

ربولی حسن کور چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:11 ق.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
شما هنوز نیومدین ایران؟

سلام نه هنوز درگیر مدرسه ملودی هستیم بعد از ماه رمضان میایم

مینا چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:04 ب.ظ

خوشحالم سالم و سلامت هستین. تبریک میگم بخاطر اول شدن توی کالج. از این جمله تون خیلی حس خوبی گرفتم "بعنوان بهترین دانشجو انتخاب شدم آخر این ماه باید برم واسه جایزه گرفتن"
همراه با دخترای گلتون شاد و موفق باشین و امیدوارم بیشتر بنویسین.

فدات شم دوست من

خاطرات خانه کودکی چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:05 ب.ظ

مثل همیشه شاد و موفق باشی

ممنون عزیزم

Leyla جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:39 ق.ظ

تبریک میگم، با دو تا بچه درس خوندن و ممتاز شدن عالیه،موفق باشی دوست خوبم

مرسی لیلا جون خدا خیلی کمک میکنه

ستایش شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:31 ق.ظ

خدا رو شکر چقدر خوب بهترین دانشجو آفرین . امیدوارم حسابی بهتون تو ایران خوش بگذره.

ممنون خیلی هیجان دارم برای رفتن

کاتیا یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:42 ق.ظ http://hdn94.blogsky.com

مرررسی که از خودت یه خبری دادی،،، ان شالله ایران خوش بگذره
چقد خوشحال شدم که شاگرد اول کالج شدی،،، می بوسمت

قربونت بشم مهربون

نسیم یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:43 ق.ظ

امیدوارم همیشه موفق باشی
دخترهای ناز رو ببوس
ایران خوش بگذره

ممنون نسیم عزیز

شیوا دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:19 ب.ظ

تبریک میگم مهسا جان، خسته نباشی

مرسی شیوا جون

ندا جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:01 ب.ظ

خانم با اراده و الگوی خوبی واسه بچه هاتون هستین.تحسینتون میکنم

ممنون عزیزم شما لطف دارین

زهرا پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام عزیزم من بطور کاملا اتفاقی دیشب با وبلاگتون آشنا شدم شاید باورتون نشه اینقدر نوشتنتون عالی و روان بود که تا 4 صبح بیدار موندم و تمام مطالب این چند سالتونو خوندم احساس میکردم یه فیلم و رمان رو دارم مرور میکنم اولا یه پیشنهاد البته جسارت نباشه شما اینقدر نثر نوشتنتون عالیه که ادم فکر میکنه نویسنده این و اینه پیشنهادم زندگیتونو کتاب کنید و بنویسید وقتی منو تا 4 صبح بیدار نگه داشته پس مخاطب جدب کن هست.و دلیل اصلی که کامنت گذاشتم واستون اینه که بهتون بگم وقتی مطالبتون رو خوندم افتخار کردم که یه زن هستم و هم جنس شمام بهتون درود میگم به جسارتتون به ادامه دادنتون و فقط یه جمله،یه زن زمانی میتونه مادر خوبی باشه که اول واسه خودش و پیشرفتش تلاش کنه اونوقته که الگوی مناسب فرزنداش میشه.آفرین

ممنون دوست عزیز و‌مهربان من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد