Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

کریسمس و سال نو مبارک

سلام دوستای مهربونم

مرسی از احوالپرسیاتون و اینکه به فکرم بودین.

عمل انجام شد ولی خیلی موفقیت آمیز نبود که بگذریم از علتش.

9 صبح رفتم اتاق عمل ساعت 12:30 هم به هوش اومدم. دوستای مهربونی دارم که محبت کردن و قبل از من تو بخش منتظرم بودن. تا شب هم چنتا ملاقاتی داشتم که دیدنشون حالم رو خوب کرد.

دستم درد داره و افت فشار دارم یه دفه بدنم داغ میشه عرق سرد تمام بدنمو میگیره و حالت تهوع و بیهوشی بهم دست میده که دلیلش رو نمیدونم .دیروز تا حالا چند بار برام اتفاق افتاده.

اما میدونم که اینم میگذره و حالم خوب میشه.

بچه ها هم خوبن و ملودی الهی قربونش بشم همه جوره هوامو داره و به من میرسه . من خیلی خدا رو شکر میکنم که همچین دختری دارم.

ملینا هم تا منو دید گفت: مامی خدا رو شکر تو زنده هستی.

چند روز پیش پدرشون بودن امروز صبح آوردشون البته لطف کرد که این مدت بچه ها رو نگه داشت حداقل نگران بچه ها نبودم.

دوستام برام غذا درست میکنن یکیشون امروز برام سوپ آورد و درخت کریسمس رو جمع کرد واسم و غذای ملینا رو داد تا ملودی از مدرسه برگرده.

فردا هم یکی دیگه از دوستام میاد پیشم. البته غذای فردا رو یکی دیگشون نیم ساعت پیش آورد و رفت.

خدا رو بابت آدمهای مهربون اطرافم شاکرم.

و اما خبرای خوب

داداش کوچیکه هم عقد کرد به سلامتی و خیلی هم عروس دختر خوب و دوست داشتنی هست. ایشالا تابستون عروسیشونه.

ملودی تو یه مسابقه داستان نویسی و کتاب خوانی برنده شد واسه کریسمس یه کیندل بهش جایزه دادن.

کریسمس بسیار خوبی داشتیم جای همگی دوستان خالی مهمونی های ایرانی به راه بود.البته شب یلدای ایرانی هم تو شهرمون بود که اونم خوش گذشت.

خود شب یلدا هم با دوستم و بچه ها خونه خودمون دور هم جمع بودیم.

ببخشید من نمیتونم خیلی بشینم سرم گیج میره انشالا به زودی مینویسم.

دوستون دارم و بهترینها رو براتون آرزومندم.





نظرات 9 + ارسال نظر
آنا پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:36 ق.ظ http://aamiin.blogsky.com

امیدوارم زودتر حالتون بهتر بشه. چه دخترهای زیبایی دارید خدا حفظشون کنه.

مینا پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:47 ب.ظ

خداروشکر خوب هستین و پیش دخترای گلتون هستین. هزار ماشالا به این دخترای قشنگ.

باران بهاری پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:01 ب.ظ

سال نومبارک مهسا جان
خدا رو شکر خوبی و دوستان خوبی کنارت هستند.
تبریک برای ازدواج برادراتون و موفقیت ملودی چقدرهم خانوم شده خدا حفظشون کنه.

رویا پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:35 ب.ظ

سلا م بعد از بیهوشی طبیعی هست کمی سرگیجه انشا الله زود خوب میشی

ستایش شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:01 ق.ظ

عزیزم امیدوارم که زودتر حالت خوب بشه و به روال عادی برگردی. هزار ماشالله به این گل دخترا چقدر بزرگ شدن . خدا رو شکر که کریسمس خوبی داشتید عزیزم.

اذر شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:33 ب.ظ

مهسا جون امیدوارم بهتر باشی عزیزم چقدر ناراحت شدم که گفتی عمل خیلی موفقیت أمیز نبوده اما این دوتا وروجک که عکساشون رو گذاشتی ملودی چقدر شیبه خودته و چقدر بزرگ شدن هر دوشون
سلامت و برقرار باشی دوست گلم

ربولی حسن کور یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:00 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
خداروشکر که بهترین
اون حالات ناخوشایند هم به زودی برطرف میشن
یه لحظه فکر کردم نوشتین کیندر جایزه گرفته ! (از اون تخم مرغ های شکلاتی)

ممنون از لطفتون درسته خودمم وقتی شنیدم اولش همینو فکر کردم

خاطرات خانه کودکی سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:29 ب.ظ

عزیزم مراقب خودت باش ..دوستای خوب واقعا ارزشمندند
ای جان بچه ها رو ...چ خانم و بزرگ شدن

خاطره یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:20 ب.ظ http://khatarehmazaheri94.avablog.ir/

خدا حفظشون کنه دخترای ناز و جذابی دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد