Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

من اومدم

ببخشید کامنتها رو جواب ندادم. از همه شما بابت لطفی که به من دارید ممنونم. باور کنید دعاها و انرژی مثبتتون خیلی کمک میکنه. از راهنماییهاتون واسه سرفه بچه ها ممنون. فکر میکنم واسه ملودی حساسیت و دلیل سرفه ملینا سرماخوردگیه. یه شربت آویشن تو داروهایی که خواهرم برام خریده بود پیدا کردم که خیلی کارساز بود. مثل اینکه خیلی بدمزه بود هر دوشون فراری شدن ولی بعد که دونات شکلاتی رو دیدن تسلیم شدن.

میگم من خیلی بد اخلاق شدم چیکار کنم؟ وقتی بچه ها رو دعوا میکنم پشیمون میشم عین .... ولی چه فایده ؟ از اول نباید از کوره در برم. مامانم میگه بچه ها مامان میخوان نه زن بابا...من هم مامانم هم بابا خسته شدم خوب..ولی ادامه میدم و سعی میکنم بیشتر و بهتر مادر باشم و مهربون باشم. گاهی ترس از آینده و بزرگ شدنشون باعث میشه سختگیری کنم.


لمینیت کار اومد و کف تمام شد بعد که خوشگل شد یاد سقف افتادیم و خونه به جایی رسید که انگار ده تا گونی آرد خالی کردن همه جا. منو بچه ها هم کف زمین میخوابیدیم. خدا خیرش بده کارگره تا دیر وایساد کار سقف رو تمام کرد همه جا رو کمک من تمیز کرد و رفت .از فرداش به مدت چهار روز داشتم تمیزکاری میکردم تا 3 صبح. نتیجه عالی شد تخت منو بچه ها رسید و همه جا خوشگل شد .من از اتاق جدیدم راضیم هم تمیزه هم ساکت و هم دنج.


تازه این وسط کالج هم رفتم و چمنهای حیاط هم کوتاه کردم. خدا رو هزار بار شاکرم که بهم توان و انرژی میده که بتونم زندگیم رو اداره کنم.


آخر هفته دوتا مشتری مو داشتم بعدش اومدم خونه که کمی استراحت کنم بعد با دوستام برم بیرون. وقتی چشم باز کردم ساعت 4 صبح بود منم تا 11 خوابیدم و بعدشم دوش گرفتم و به خودم رسیدم. تمام خستگیام رفت و با دوست مهربونم رفتیم شام خوردیم و دسر جانانه ای هم نوش جان کردیم . کلا آخر هفته خوبی داشتم جاتون سبز.


بچه ها خوبن ملودی مشغول درس و کلاس شنا و رقص و پیانو هست .ملینا هم که به قول خودش میره کالج (مهد) و بهش خوش میگذره از بس حرف میزنه هیچی یاد نمیگیره.


فعلا تا اینجا رو داشته باشید تا بعد..


راستی تردمیل رو فروختم چون خیلی جا میگرفت و بعد از عمل جراحی پارسال نمیتونستم زیاد بدوم دلم درد میگرفت. میخوام حالا که هوا خوبه برم پیاده روی.


مثبت فکر کنیم تا مثبت اتفاق بیفته. پای تصمیمی که با فکر گرفتی وایسا چون در اون زمان بهترین تصمیم بوده.




نظرات 6 + ارسال نظر
لیلا مامان الهه و الناز چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:10 ق.ظ http://www.elahe-elnaz.blogfa.com

مهسا جون سلام
از خوندن پستت کلی انرژی مثبت گرفتم. خدا رو شکر که زندگی بر وفق مراده. تغییرات توی خونه خیلی خوبه و روحیه آدم رو خیلی خوب می کنه. امیدوارم خودت و دخترا توی زندگی موفق باشید.

ممنون لیلا جون. همچنین برای شما و دخترای گلت

نفیسه از همدان چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:16 ق.ظ

مبارک باشه خانم خوش سلیقه

مرسی دوست با محبت من

سفید برفی چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام مهسا جون
خوب ما هام بالاخره ادمییم .از سنگ که نیستیم خوب خسته میشیم و از کوره در میریم.برای همه پیش میاد که یهو یه دوره ایی کم حوصله بشیم.باصبر و ارامش انشاله همه چی روبراه میشه
روزهای خوب و شادی برات ارزومنددم

ممنون دوست عزیزم.

مینا چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:03 ب.ظ

خونه و وسایل نو مبارک باشه. خداروشکر که بچه ها خوب شدن. خیلی از این پست هاتون که از روند زندگی و خرید و بچه ها و ... می نویسین خوشم میاد، میرم تو جریان یه زندگی روزمره تو یه سرزمین دور! امیدوارم بهترین اتفاقها برای شما و دخترای گلتون بیفته!

مرسی مینا جون .خوشحالم که نوشته هام خوندنی هستن و دوستای گلی مثل شما دارم

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:01 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
خیلی وقته که به اینجا سر نزدم اما تا جائی که یادمه هیچوقت اسم ملینا رو توی وبلاگتون ندیده بودم

سلام خوبین؟ واقعا؟ ملینا همون نون خامه ای دیگه.

Sahar جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:14 ق.ظ

Azizam man Baraye do post ghabl comment gozashtam nemidounam chera publish nashode. Khaili bayad be khodet eftekhar koni ke yek taneh dari hame kararo mikoni motmaen bash ke rouzaye behtari dar rahan. Vayyyy az dast melina ke ziad harf mizane.

فدات شم ممنون از لطفت .ملینا هم اگه راه داشت عوضش میکردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد