Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

مهسای نقاش آرایشگر

همه امتحاناتم پاس شد اونم با نمره بالا. یک ماه زودتر از بقیه تمام کردم. تو فکر بودم اتاق بچه ها رو با اتاق خودم عوض کنم بعد دیدم رنگ دیوار مناسب نیست رفتم قوطی رنگ و وسایل رنگ خریدم و اتاق رو سفید کردم خیلی خوشگل شد. نوبت به سقف رسید تا شروع کردم به کار کل رنگ سقف ورقه شد و ریخت فسمت حالگیری قضیه همین بود و هست که نمیدونم چیکارش کنم .زنگ زدم به جایی که خونه رو ازش اجاره کردم قرار شد جمعه کسی رو بفرستن بیاد چک کنه.

موکت کار هم قراره امروز بیاد نمونه موکت و لمینیت بیاره ببینیم کدومش بهتره همون رو انجام بدیم واسه اتاق بچه ها.

طی یه عملیات انتحاری تخت خوابم میز آرایشم تخت ملینا مبل و میز وسط  و تردمیل رو روی اینترنت فروختم و با پولی که از فروش اینها مونده کف اتاق رو نو میکنم.

مبل سفارش دادم چند هفته دیگه میرسه. برای خودم و بچه ها هم تخت و تشک سفارش دادم که هفته آینده میاد. میز آرایش فعلا پولش رو ندارم تا کمی که پول پس انداز کردم میخرم. هر چند که از دست ملینا هیچ چیزی روی میز نمیچینم. واسه همین فعلا عجله ای برای خریدش ندارم.


کارت بیزینس هم چاپ کردم فعلا برای خودم شروع به کار کنم تا ببینم چی میشه. هر از گاهی مشتری برای مو دارم باید بیشتر تبلیغ کنم.


بی صبرانه منتظر آخر هفته هستم دلم برای آخر هفته خوب و پر از آرامش تنگ شده این روزها خیلی بیزی بودم و خسته شدم.

دوستم عمل جراحی گستریک  اسلیو انجام داد دو سوم معدش رو برداشتن و تا 3 ماه باید  مایعات بخوره بعدشم غذاش میشه اندازه مورچه. اینجوری وزنش میاد پایین در عین اینکه طبق گفته دکتر احساس گرسنگی نخواهد کرد و همیشه باید یادآوری بشه که غذا بخوره چون اون حس گرسنگی و هوس خوردن به سراغش نمیاد. هزینه این عمل اینجا ده هزار پوند هست. الانم حالش بهتره و خیلی خوشحاله که تو چند روز اخیر 5 کیلو کم کرده.


بچه ها خوبن فقط هر دو بدجور شبها سرفه میکنن و هم خودشون هم من کلافه ایم چون نمیتونیم بخوابیم. راهکاری دارید خوشحال میشم به اشتراک بگذارید.


دلم از اینجا تا آسمون برای خانوادم تنگ شده و از خدا میخوام که هر چه زودتر ببینمشون. به انرژی مثبت شما نیازمندم.


همتون رو دوست دارم .راستی به زودی یه جریان جدید رو براتون خواهم نوشت میدونم که دوست خواهید داشت.البته با رمز


فعلا بای







نظرات 24 + ارسال نظر
سفید برفی دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام مهسا جون
پیشاپیش رنگ و لعاب جدید مبارک
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی و بدون مشکل.
تا جایی که میدونم عرق اویشن یا دم کرده اویشن برای سرفه خیلی خوبه.امتحانش ضرر نداره.
امیدوارم همیشه خودت و بچه هات سالم و سلامت و شاد باشی و بتونی بیای ایران دیدن خونوادت

[ بدون نام ] دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:52 ب.ظ

خوندن مطالب شما همیشه برایم زیباست
موفق باشی

خواننده قدیمی - خاموش

مینا دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:34 ب.ظ

امیدوارم همیشه موفق و شاد باشید مادر کوشا!

بهار دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:55 ب.ظ

دوست هنرمندم، منم البته تا حدی با کمک همسرم، درهای داخل خونه و چارچوب ها رو رنگ کردم. خسته شدم اما حالا که برق و تمیزیش رو می می بینم لذت می برم.
راستی تردمیل رو چرا فروختی؟! من تازه خریدم و برای روزایی که حوصله ی پیاده روی ندارم می خوام استفاده کنم برای لاغر شدنم...

محمد دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.download-book.ir

سلام
ماجرای قشنگی بود. البته شما قشنگ تر تعریفش میکنید. کاش وبلاگتون خبرنامه داشت تا مطالب جدیدتون به آدرس ایمیل ما میومد

بهناز دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:27 ب.ظ

آفرین به تو مهساى نمونه ى نمونه ى نموووونه خیلى خوشحالم که اوضاع به خوبى پیش میره عزیزم ،براى سرفه عرق آویشن خیلى خوبه یه لیموترش رو اگر تو آب ولرم بچکونى و بهش عسل اضافه کنى بدى بخورن هم خیلى خوبه ،دیگه دم کرده پونه هم خوبه عفونت رو از بین میبره.بى صبانه منتظر خوندن قضیه ى جدید هستیییییییم.بوس بوس

aftab mahtab سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:35 ق.ظ

mahsa joon to otagh khabeshon dastagahe bokhor bezar, albate man bokhore sard bara dokhtaram mizaram

نفیسه از همدان سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:12 ق.ظ

سلام
من چندین ساله که وبتو می خونم
خوشحالک که همراه دخترات شاد و موفق و سلامت و مهمتر از همه خوشبختین
بهترین ها رو برات می خوام و پشتکارتو تحسین می کنم

رضوان سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام مهسا خانومی

خسته نباشید
دختر من هم مرتب سرفه های حالت حساسیت داشت و خودش و من کلافه بودیم. دکتر براش شربت asmavit تجویز کرد واقعا عالیه و طوری اثر داره که من حدود یک ماه به صورت نامرتب بهش دادم و دوباره اون حالت حساسیت و سرفه و آبریزش برگشت.
میخواهی با مشورت دکتر امتحان کن. چون کلا شربت تقویتی هست که مینرال ها و ویتامین ها رو با میزان مناسبی داره .

katya سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:51 ق.ظ http://hasd84.blogfa.com

سلام مهسا جان...علیرغم اینکه حجم درسام بالاس اما همیشه پیگیر زندگیت بودم و همیشه می خونمت...راستش واقعن شرمنده که کامنت نمی ذارم...خیلی خوشحال میشم وقتی می بینم بعد از اون همه دودلی و استرس<دوباره خودتو پیدا کردی و داری پیشرفت میکنی...خیلی خوشحالم که مثل خیلی خانومای دیگه زانوی غم بغل نگرفتی و غصه گذشته رو نخوردی...علیرغم همه مشکلات<محکم ایستادی....برات دعا میکنم...ایشالا که همچنان به پیشرفت های خودت ادامه بدی....برات شما و دخترانت ارزوی شادی و موفقیت و سلامتی میکنم....بووووووووووووس

ستایش سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:26 ق.ظ

وای چه خبرای خوبی همه چی مبارک باشه عزیزم به سلامتی و دلخوش استفاده کنید.

Leyla سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام، من هم یه مدت خیلی سرفه میکردم شبا،دو چیز موثر بود که بهتر شدم،اول اینکه خونه خیلی مرطوب بود و بخصوص دیوار اتاق خواب هی کپک میزد،هر بار هم که پاک میکردیم بعد از یه هفته دوباره برمیگشتن،خلاصه گفتیم صاحبخونه اومد سقف رو اینسولیشن یا همون عایق کرد،خودمون هم جای کپک ها رو تراشیدیم و دوباره بتونه و رنگ کردیم خدا رو شکر دیگه کپک نزد و خونه هم خیلی گرم کردیم که رطوبت از بین بره و در ضمن پنجره ها رو هم هر روز باز میزاریم که هوای سالم وارد شه، از طرف دیگه رفتم دکتر بهم اسپری قهوه ای برای تنگی نفس داد که اونم خیلی کمک کرد چون اینقد سرفه میزدم که نفسم تنگ میشد،بعد از مدتی کلا خوب شدم

Leyla سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:33 ب.ظ

ماهان پسرم هم یه مدت خیلی سرفه میزد،دکترها گفتن حساسیته فصلیه،من سعی کردم هر چی به نظرم حساسیت زا بود رو جمع کنم و هر چند روز یه بار هم ملافه رختخوابش رو عوض میکردم و افتاب میدادم و هر روز پنجره اتاقش رو باز میکردم که هوا عوض شه،خلاصه بعد از یه ماه سرفه خیلی سنگین،با گرم شدن هوا خوب شد خدا رو شکر،امیدوارم دخترهای خوشکلتون زودی خوب شن

اذر سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:45 ب.ظ

افرین به شما خانم زرنگ اینهمه کار کم نیست و خوشحالم که أوضاع بر وفق مراد هستش! برا ی سرفه بچه ها بخور خیلی خیلی کمک میکنه شب دستگاه بخور رو بزار تو اتاق شون شیر و عسل هم بقولی کمک میکنه ولی بدون دوره سرفه ٤ هفته هستش good luck

خاطرات خانه کودکی چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:12 ب.ظ http://pari80.persianblog.ir

مبارکه مهسای عزیز ....
تغییر خیلی برای روحیه عالی ..
برات ارزوی شادی میکنم ..
من این عمل ک گفتی رو نمیدونم چیه ؟؟ولی فکر کنم برای کاهش وزن انجام داده دوستتون ..ولی یه روش دیگه هم هست ک بسیار سالمه و از تو نت میتونی سرچ کنی با خامخواری و میوه خواری هست ک بسیار رایج شده این روزا ..و بسیار هم سالم هست
من این چند وقته زیاد درمکوردش خوندم ..تو همایش هاش شرکت کردم ..با کسایی ک درمان شدند سروکار داشتم و خیلی برام جالب بود

شیوا جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:19 ب.ظ

خسته نباشی خانم زیبا و تبریک

شیوا جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:22 ب.ظ

راستی برای سرفه بچه ها، میدونی علتش چیه؟ آلرژی یا ویروس؟
اگر زیر سرشون ١ کمی بلندتر باشه سرفه ها کمتر میشن

دخترآبان یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:45 ق.ظ

مهساجون خوشحالم که حالت خوبه . ایشالا همیشه موفق و شاد باشین . دخترای گلتو ببوس . اون فسقلیو محکمممم

سمیرا یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:05 ق.ظ

عزیزم سرفه بچه ها احتمالا از حساسیت فصلیه. اینجا قرص زادیتن خیلی خوب جواب میده و عوارضش هم کمه. شربت پروسپان هم برای سرفه عالیه . بهم نخندی میدونم داروهای اینجا با اونجا فرق داره ولی گفتم شاید بدردت بخوره
بذار وسایل جدیدت بیاد یه عالمه انرژی مثبت میاد سمتت روحیه ات عوض میشه

Rana یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:07 ق.ظ

afarin, vagean kadbanooei azizam, maha ke Iran nistim bayad ghavi bashim va rouhiamoono hefz konim.
be moshtariat offer haye mokhtalef bede ta chand barabar beshan. englisiha offer o kheili doost daran

ماریا دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:57 ق.ظ

سلام مهسا جانم. خوبی عزیزم؟
واقعا چه اقدام خوبی کردی کارت ویزیت رو میگم برای پیشبرد کارت عالیه انشاله که حسابی برات مشتری میاد. میدونی اصول بیزنس میگه تبلیغ کلامی از بهترین تبلیغهاست و معنیش هم اینه که یه مشتری که راضی و خوشحال از پیش شما بره حتما دوستان و آشنایانی داره که شما رو به اونها معرفی کنه. تبلیغهای کلی رو حتما انجام بده ولی حواست به راضی فرستادن مشتری هم حتما باشه.
انشاله برات جور میشه که بیای ایران و کلی انرژی مثبت با خودت ببری عزیزدلم. بهترین کار رو کردی که ظاهر خونه رو داری تغییر میدی خودش کلی توی روحیه خودت و دخترای گلت تاثیر مثبت داره عزیزم. همیشه شاد باشی و سرحال ببینمت.

مامان نگار سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام مهسا جون
خدا را شکر که امتحانات را خوب پاس کردی - آفرین به خانوم پرتلاش با سلیقه و پر انرژی
وسایل جدید هم مبارک - خوش باشی دوستم فرشته های نازنینت را ببوس

مامان شاپرک ها پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:03 ب.ظ

وسایل جدید مبارک .امیدوارم تغییرات جدید حسابی حالتو خوب کنه ولذتشو ببری

مرضیه دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:39 ب.ظ

مهسا جان تازه با وبلاگت آشنا شدم ارزومندم همیشه شاد و پرتلاش و خوشبخت باشی. در مورد میز آرایش : وقتی بچه هایم اندازه دختر شما بودن یک آینه خریدم و سه تا باکس مربع شکل که بالای آینه به دیوار میخ زدم و همه لوازم مورد احتیاج را رویشان چیدم که خیلی ارزان، شیک و برای بچه ها بی خطر بود. برایت دعا می کنیم تا در غربت همراه خانواده محترم شاد و سعادتمند باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد