Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

هفت سین 94 ما سه نفر








نظرات 17 + ارسال نظر
ندا جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:56 ق.ظ

سلام چه سفره هفت سین زیبایی

فدات ندا جون

باران بهاری جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:20 ق.ظ

به به چقدر زیبا؛ با سلیقه
رنگهای زیبا

فدات شم کجایی ؟ کم پیدا شدی

دخترک جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:36 ق.ظ http://firstlast7.blogfa.com/

سال نوتون با تاخیر مبارک
چه سفره هفت سین قشنگی انشالله که سال خوب و پربرکتی داشته باشین

ممنونم عزیز

آفرین جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:17 ب.ظ

زیباست. لذت بردم.
سال خوشی براتون آرزو می کنم.

shima شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:43 ق.ظ

خیلی خوش سلیقه اید .

لطف داری شما

ستایش شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:12 ق.ظ

به به چقدر باسلیقه مثل همیشه زیبا.

مرسی ستایش جان

sahar شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:40 ب.ظ

besiar ziba azizam ,sale besiar khoubi bashe baraye har setoun.

ممنون سحر جون همچنین برای شما

سفید برفی شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام مهسا جون
چه سفره هفت سین زیبا و با سلیقه ایی
افرین بر تو

قربونت برم مهربون

aftab mahtab شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 05:01 ب.ظ

vaaaaaaaay che haft sin shiki, che zarfaye khoshgeli

ممنونم دوست خوبم

ماریا یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:40 ق.ظ

خیلی خوشکلن.
سال بسیار زیبا و بی نظیری پیش رو داشته باشی مهسا جان . همراه با کامیابی و دلی خوش. برای منم دعا کن دوستم.

مرسی دوست خوب من. امیدوارم که شما هم موفق و شاد باشی

سارا یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:27 ب.ظ

به به فوق العاه س این هفت سین. آفرین به این هنر و سلیقه

ممنون دوست مهربون من

Rana یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:55 ب.ظ

bah bah
che 7sine khoshgeli
sale noo mobarak.

مرسی عزیزم

مامان نگار دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:38 ق.ظ

سلام مهسا جون سال نو مبارک امیدوارم سالی سرشار از سلامتی و خوشی برای شما و فرشته های مهربونت باشه .

ممنونم دوست خوبم

فلرتیشیا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:22 ق.ظ

مرسی که برامون عکس گذاشتی. تو همیشه با سلیقه ایی مهسا و این هفت سینت هم خیلی زیبا و با سلیقه ست مثل هر سال.
ظرف ها ی هفت سین رو از ایران خریدی یا اونجا هم از اینا پیدا میشه؟

لطف داری عزیزم. اینا رو دوستم از ایران برام فرستاده

فرزانه از شیراز جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:01 ب.ظ

عزیزم چقدر زیباست سالتون سرشار از ارامش در کنار دخترهای عزیزتون

ممنونم

R@min سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:41 ق.ظ http://sanchez2020.blogfa.com

دلتنگــــی پـیــچـیـــــــــده نـیـســتــــــــ . . . !

یــــکـــــــ دل . . . !

یــکـــــــ آســـــمـــــان . . . !

یــکـــ بــــــغـــــض . . . !

و آرزو هـای تـــرکـــــــ خـــــــورده . . . !

بــه هـمــیـــن ســـــــادگـــــــی

مریم دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:46 ق.ظ

سلام
من مریم هستم. همون که چند روز قبل روی یکی از پستهات نظر گذاشتم که تازه با وبت آشنا شدم و آفرین که چقد قوی هستی...
الان کل پستهات رو خوندم و تموم شد! یعنی اونقد جذاب مینویسی که با وجود یه عالم مشغله نتونستم پستهات رو دنبال نکنم.
انگار همراه تو و ملودی و ملینا تو خونه تون زندگی میکنم.
با خوشیت لبخند زدم و با ناراحتیت غصه خوردم.
وقتی ملینا رو بستری کرده بودن و برای وصل سرم بچه اذیت شده بود دلم میلرزید.وقتی یهو نوشتی دست ملینا شکسته ماتم برده بود که اه چی شد یهو دست این طفلی شکست.
سر پستهای رمزدارت کلی کلافه میشدم که یعنی حالا چه اتفاقی افتاده و نکنه اتفاق ناخوشایندی بوده...
چقد هم دلم میسوخت که عکسهایی که قبلا گذاشتی نتونستم ببینم.مخصوصا ویدیوهایی که گذاشته بودی و هیچ کدوم برام باز نشد! خیلی دلم رو سوزوند!
وقتی نوشتی یه مدت با همسرت رابطه تون خوب شده کلی ذوق میکردم و یهو ته دلم خالی میشد که پس چی شد که نشد!!!
از موفقیتهای ملودی واقعا خوشحال میشم.
خلاصه کلی باهات هستم. خیلییییییی درکت میکنم. و خوشحالم که باهات آشنا شدم
از خدا میخوام اون یاریگری که باید یاریت کنه هرچه زودتر برسه و روشنایی و شادی زندگیت دو چندان بشه.
مراقب خودت و دخترهای نازت باش. همچنان دنبالت میکنم.

مرسی مریم جون ایمیل برام بذارید براتون پسورد رو میفرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد