Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

عنوان ندارد

گاهی وقتا یه احساسی مدتهاست گوشه ای داره خاک میخوره و کم کم میره که فراموش بشه اما یهویی یه نسیم میوزه و اون خاکستر رو کنار میزنه و یادت میندازه که اون گوشه اون احساس فراموش شده بوده. همین باعث میشه یه روز کامل ذهنت درگیر بشه باخودت و اون احساس که هیچ راهی هم براش پیدا نمیکنی .مجبوری تحملش کنی تا باز خاک بشینه روش و تو راحت بشی.

آخر هفته بسیار خوبی داشتم به یه سری از کارام رسیدم و مهمون داشتم مهمونی که همیشه باعث خنده و شادی من میشه. از داشتنشون لذت میبرم همیشه . کاش زندگی جور دیگه ای رقم میخورد تا شادی آدم تکمیل بشه


جسمم خسته است و روحم آروم. به قول یه عزیزی خونه ما یه عشق کم داره البته شوخی کرد ولی جدا که خونه ما یه عشق کم داره .

فردا مسابقه دارم و کاملا آماده ام که یه استایل خوشگل مو بزنم برای مدلم. سرما خوردم و عطسه میکنم جوری که اگه همسایه فارسی بلد بود با هر عطسه من میگفت : (مررررررررررض)


تولد دختر دوستم خیلی بهمون خوش گذشت بچه ها کلی سرگرم شدن.


دیگه خدمتتون عرض شود که بنده خسه هستم خسه میفهمی؟


برم بخوابم که فردا روز دیگریست


فراموش نکنید که دوستون دارم هر جای این دنیا که هستین












نظرات 4 + ارسال نظر
نادم سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:32 ق.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com/

می گفتند: ” سختی ها نمک زندگــــــی است “ امّا چرا کسی نفهمید که ” نمــــــک “ برای من که خاطراتم زخمی است، شور نیست؛ مزه ” درد” می دهد!

ستایش سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:04 ب.ظ

انشالله عزیزم تو مسابقه برنده بشی گلم.

ممنون

سفید برفی چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:23 ب.ظ

موفق باشی مهسا جون

مرسی عزیز دلم

ربولی حسن کور جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:40 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
حالا مدل قشنگی زدین یا نه؟

آره مدل قشنگ بود ولی پنجم شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد