Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

دلم براتون تنگ شده بود شما چی؟

خیلی وقته ننوشتم چون فرصت نکردم. خوبیم و روزهای سردی رو پشت سر میذاریم.

من هم همچنان کالج میرم یه دوره اکستنشن مو رو گذروندم

کار نیمه وقت پیدا کردم

دنبال یاد گیری یه نرم افزار هستم که به دردم میخوره

دارم برای مسابقات کالج حاضر میشم

بچه ها هم خدا رو شکر خوبن و هر دو سلامت و شادن.

پدرشون هم باهاشون وقت میگذرونه و بچه هام آرامش دارن

خودم هم بسیار بهتر از قبل هستم و فصل جدیدی رو آغاز کردم.

ببخشید تیتر وار نوشتم فعلا اینا رو داشته باشید تا بیام مفصل بنویسم

دوستون دارم


نظرات 12 + ارسال نظر
خاطرات خانه کودکی دوشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:00 ق.ظ

خوشحالم روزانه های خوبی رو داری عزیزم ..
امیدوارم ک روز بروز بهتر و شادتر از قبل باشی

ستایش دوشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:31 ق.ظ

خب خدا رو شکر که خوبی نگرانت شده بودم عزیزم.

سفید برفی سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام مهسا جون
خدا را شکر که خوبید و همه چی روی روال میگذره
تو که خوب باشی ما ها همه خوبیم
قالب جدید هم مبارک و انشاله موفق باشی

ندا سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:47 ق.ظ

ماهم دلمون تنگ شده بود خانم بااراده ی مهربون

سارا سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:19 ب.ظ

تبریک می گم کار پیدا کردی و خوشحالم برای موفقیتهای که بدست آوردی و تلاشهای که برای بهتر شدن زندگی خودت و بچه هات انجام می دی.
همیشه شاد و سلامت و موفق باشی.

شیوا چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:28 ب.ظ

درود عزیزم
چه خوب که حالتون خوبه و سرت با کارهای مثبت گرم. منم دلم برات تنگ شده، زود به زودتر بیا

ماریا چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام مهسا جون.منم دلم برات تنگ شده چه خوب که همین تیتروار هم نوشتی، افرین و خدا رو شکر که خوبی عزیزم. زودی بیا بازم بنویس.

اذر جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:41 ب.ظ

همیشه سالم و تندرست باشی و موفق تر از همیشه

فلرتیشیا شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:04 ق.ظ http://dream-land.blogfa.com/

خدا رو شکر خوب و پر انرژی هستی. منم دلم برات خیلی تنگ شده بود

فدا دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام
دلم برات تنگ شده بود .چندین بار سر زدم تا نوشته های جدیدتو بخونم.خوشحالم که آرامش داری و خوشحالم از شادی دو فرشته.........
دوستون دارم

اذر جمعه 17 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:09 ب.ظ

همیشه موفق باشی عزیز

نادم یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:15 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com/

چه زجری می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد