Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

ببخشید دیر شد

کل هفته درگیر کالج و امتحان بودم. دوستم رفته بود هالیدی و دخترش یه هفته ای پیش من بود خوب باید میبردمش کلاس رقص و مدرسه و کلاس شنا. در کنارش باید این دوتا رو منیج میکردم که دعواشون نشه. حالا وسط این هیر و ویر واسه ماشین مشتری پیدا شد منم فروختمش ولی از خریدار یه هفته فرصت خواستم تا بتونم ماشین پیدا کنم .


خلاصه که درگیر پیدا کردن ماشین بودم تا اینکه روز آخر یه ماشین روی اینترنت پیدا کردم تو شهر ناتینگهام بود ملینا رو برداشتم با قطار رفتم اونجا ماشین رو خریدم و با ماشین برگشتم شهر خودمون. ماشین خوبیه و خیلی دوستش دارم. یه مزدا 3 رنگ مدادی  خریدم . space grey


ملینا تب کرد اونم 41 درجه حالش بد بود بردمش بیمارستان گفتن سینه ش عفونت کرده براش آنتی بیوتیک تجویز کردن.نمیدونم چرا با اینکه آنتی بیوتیک میخوره تب بر هم میخوره باز هم تب میکنه . باز باید دوشنبه ببرمش دکتر.


 روز سه شنبه هم خریدار ماشین اومد ماشین رو برد ولی خدا رو شکر  یه روز هم بی ماشین نموندم. 


دوستم هم اومد بچه شو برد کمی فرصت پیدا کردم تا خونه رو جمع و جور کنم و به بچه ها برسم .خودم و ملودی هم سرما خوردیم ولی این هم میگذره. فقط نگران ملینا هستم.


تو یه مسابقه مدل موی فرش قرمز(RED CARPET STYLE) تو کالج اول شدم و واسه بهترین هیر کات هم جایزه بردم.


بچه ها رو بردم فیلم THE BOOK OF LIFE  بهمون خوش گذشت ملینا هم خانوم بود همونجا نشست و فیلم رو تا آخر تماشا کرد. داشتم باهاش حرف میزدم بهم میگه: مامی اینجا سینما هست نباید حرف بزنی حالا دو دقیقه قبلش خودم بهش این حرفو زده بودما.


این ویکند هم با ماشین جدید تو جاده کلی کیف کردم از اینکه راحت و بی سر و صداس دوست دارم باهاش رانندگی کنم.


خدای بزرگ رو شکر میکنم که تونستم به این هدفم برسم و زندگی برامون راحتر شد.



دوست بسیار عزیزم پدرشو از دست داد و من خیلی ناراحت شدم از اینکه باید الان در کنارش میبودم و باهاش همدردی میکردم ولی برام امکان پذیر نبود که برم ایران . اما خانوادم لطف کردن و از طرف من تو مراسم تدفین و سوم شرکت کردن و یه تاج گل هم از طرف من براشون بردن. گاهی هیچ حرفی نمیتونه تسلای دل بازماندگان باشه فقط میتونیم براشون از خدا صبر بخوایم .




و امااااااااااااا.................


اون هفته هم با یه دوست مهربون که تازه با هم آشنا شدیم ، رفتیم لندن رستوران ایرانی غذا خوردیم و برگشتیم شهرمون.


دیشب رفتیم سینما و بیرون شام خوردیم چون سرما خوردم تب داشتم واسه همین زود برگشتم خونه ولی تا صبح بیدار بودم چون سرفه های پشت سر هم نمیذاشت بخوابم.











نظرات 12 + ارسال نظر
ستایش یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:24 ب.ظ

ماشینت مبارک باشه عزیزم به قول مادربزرگا ایشالله که چرخش برات بچرخه مادر.

ممنونم عزیزم

مریم یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:37 ب.ظ

عزززیزم چه خوب که ماشینو تونستی تو شرایط خوب عوض کنی... مبااااارکت باشه... ایشالا همیشه برای شادی و خوشی سوارش بشین...
جایزه کالج هم کلی خوشحالم کرد... تبریک میگم...
پسری هم گاهی که تب میکنه با تب بر و آنتی بیوتیک معمولی تبش پایین نمیاد... احتمالا تب ویروسیه و دکترش باید داروی دیگه ای بده... امیدوارم زودتر خوووب بشه...
یه دنیا خوشی براتون آرزو دارم...
میبووووسمتون

ممنونم مریم عزیزم میبوسمت

نرگس دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:36 ق.ظ

مبارک باشه ماشین جدید

ممنونم نرگس جون

لیلا مامان الهه و الناز دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:30 ق.ظ http://www.elahe-elnaz.blogfa.com

سلام
خرید ماشین جدید - نفر اول شدن در مسابقه کالج رو بهتون تبریک می گم.
امیدوارم مریضی خودتون و ملینا خانم هم زودتر برطرف بشه.

مرسی لیلای عزیز و مهربون

سورین دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:36 ق.ظ

خیلی تبریک می گم ، شادی و موفقیت بالهای راهتون باشه

ممنونم دوست خوبم

شیوا دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:38 ب.ظ

درود عزیزم
ماشین نو مبارک. همین طور موفقیت توی درست. امیدوارم همیشه شاد و تندرست باشید

مرسی شیوا جان

بهناز دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:23 ب.ظ

اى شیطوووناگر دوست داشتى از این دوست مهربووووووووون بیشتر برامون بنویس ما دوست داریم از خوش بودن و شادى و موفقیتت بخونیم دوستم.همه ى این اتفاق هاى خوب رو هم تبریک عرض مى نمایم.

مرسی از لطفت حتما از مینویسم

ربولی حسن کور سه‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:59 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
ماشین نو مبارک
دوستتون رفته تعطیلات بچه شو گذاشته پیش شما؟ مگه فامیلی چیزی نداره اونجا؟ خب اصلا چرا بچه رو نبرده؟

ممنون از لطف شما. این سفر فقط مختص بزرگتر ها بود و بچه ها رو نمیشد ببرن. اینجا هم که ما کسی رو نداریم بچه رو بذاریم پیشش. خودم پیشنهاد دادم چون دوستم هم همیشه وقتی من کمک بخوام حاضره.
به هر حال تونستم منیج کنم

ندا چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:03 ق.ظ

افرین به اراده ت.

زنده باشی

سفید برفی چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:48 ب.ظ

سلام مهسا جون
انشاله بهتر بشی هم خودت هم ملینا
تب خیییلی چیز مزخرفیه بچه ها را اب میکنه انشاله هر چه زودتر بهتر بشه
امیدوارم توی کاری که در پیش گرفتی هر روز موفق تر باشی و پیشرفت بیشتری بکنی
شاد و سلامت باشی همیشه

مرسی عزیزم والا این مورچه خانم تا میاد یه کم جون بگیره مریض میشه و آب میشه.اما الان بهتره

مامان شاپرک ها چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:52 ب.ظ

سلام عزیزم ماشینت مبارک باشه ایشاله چرخش بچرخه به سلامتی برای جایزه تبریک میگم خوشحالم برات. انشاله ملینا جون زودتر خوب میشه نگران نباش بعضی بچه ها بد تب هستن ویانا هم خیلی بد تبه.

مرسی قربونت برم .امیدوارم که شما و بچه ها سلامت باشید

مینو چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:56 ب.ظ

همیشه خوش باشی و سالم مهسا جان

ممنون مینو جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد