Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

فکرها

کالج وقتم رو میگیره اما راضیم. خدا رو شکر خوب پیش میرم و اولین و بالاترین نمره کلاس رو گرفتم.(نتیجه اینکه به خودم افتخار میکنم)

مشاور بهم گفت که در من تواناییهای زیادی میبینه و معتقده که من موفق میشم بهتره که کار پیدا کنم. ( اعتماد به نفس بیشتر)

از جایی که فکرشم نمیکردم پول اومد تو حسابم و کلی ذوق کردم. ( خدا هوامو داره . پول رو تو ذنبیل گذاشت و فرستاد)


یه آقای موقر و متین و بسیار خوش عطر و شیک تو آسانسور بهم گفت که مژه هام زیبا هستن ( حس خوب از تمجید دیگران)


برنامه آخر هفته بچه ها داره به صورت روتین در میاد و من هم برای خودم تایم دارم و دارم شروع میکنم به اینکه به فکر خودم و تفریح هم باشم ( دوست داشتن خودم که سالها وجود نداشت)


کمتر به گذشته فکر میکنم و ترسم رو از آینده کم کردم ( در حال زندگی کردن خوشبختی و حس خوب به همراه میاره)


تجربه بیشتری در رابطه با آدمها پیدا کردم و متوجه شدم که گاهی یه سری تغییرات در خودم میتونه نتیجه یه مکالمه رو به نفع من تموم کنه و در من حس خوبی ایجاد کنه. ( بیشتر شنیدن و کمتر گفتن و صبوری در صحبت نتیجه دلخواه رو میده)


قبول اینکه شرایطی که سالها براش تلاش کردم داره کم کم به وجود میاد و باید نهایت استفاده رو ببرم و افکارم از احساساتم باید قدمی جلوتر باشن ( فراموش کردن آنچه بر من گذشت)


                                                    دفتر جدید زندگی رو شروع کردم باید سعی کنم خوش خط بنویسم




نظرات 13 + ارسال نظر
yas یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:57 ب.ظ

Well done & Good Luck azizam....xoxoo

Thank u my dear

بهناز دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:41 ق.ظ

مهسا جونم از خوندن این پستت واقعاً خوشحال شدم امیدوارم در راهى که پیش رو دارى موفق باشى.

مرسی عزیزم

اقای ح دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.sakht-nistt.blogfa.com

با مداد می نویسید توی این دفتر یا خودکار؟

با خودکار ولی با دقت

آفرین دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:42 ق.ظ

شاد و موفق باشید.

ممنون

نادم دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:20 ق.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

همه منتظرن ب فریاده آدم برسن.کی ب سکوت آدم کار داره؟

نادم دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:27 ق.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

همه منتظرن ب فریاده آدم برسن.کی ب سکوت آدم کار داره؟

نازنین دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:53 ب.ظ

چه حس خوبی بهم داد این پست...

قربونت برم نازنین جان

لیلا مامان الهه و الناز سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:03 ق.ظ http://www.elahe-elnaz.blogfa.com

سلام
برای همه اتفاق های خوبی که براتون پیش آمده خوشحالم. امیدوار زندگی همیشه بر وفق مراد شما و بچه هاتون باشه.

ممنون لیلای عزیزم

نیلوفر سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:15 ق.ظ

مهسای دوست داشتنی به خاطر همه این اتفاقای خوب بهت تبریک میگم عزیزم مخصوصا اینکه تو کالج مثل همیشه اول شدی . امیدوارم همینطور روز به روز روزهای خوب و خوش زندگیت بیشتر و بیشتر بشه . راستی اون اقای تو ی آسانسور یه کوچولو به نظرم بی انصاف اومد که فقط گفت مژه هات خوشگلن به نظر من خیلی هم خوشگل و جذابی عزیزم . دخترای نازتو ببوس و شاد باش

مرسی عزیز دلم شما لطف دارید

سفید برفی سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:15 ب.ظ

وای مهسا جون
برای همه ی این چیزهای قشنگی که نوشتی برات خوشحالم و امیدوارم هززززار برابر بیشتر برات خیر و خوشی باشه
مواظب خودت و دخملهای گلت باش

فدات بشم من

ستایش چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:49 ق.ظ

مهسا جون عزیزم چقدر خوشحال شدم که به این حد رسیدی که تونستی خودت رو از وابستگی ها رها کنی و به خودت اینقدر خوب اهمیت بدی عزیزم. همینجور ادامه بده.

شهره چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:59 ب.ظ

مهسا جون تو ثایت کردی که لایق همه ی خوبیهاو داشتن حس های خوب هستی
بهترین ارزوهارو براتون دارم

شما لطف دارید

احمد-ا پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:17 ق.ظ

بیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد