Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

همه چی نوشت

امروز خوبم حلوا درست کردم واسه فاتحه خونی عشقی که از دست رفته. (شوخی کردم)

آره هوس حلوا منو گرفت درست کردم عالی شد جاتون خالی. از حولم زیاد درست کردم بعد فکر کردم چیکارش کنم که زیادی نخورم چاق نشم ؟ تو چنتا ظرف ریختم واسه دوستام و همسایه بغلی صوفیا خانوم.بذار اونا بخورن چاق بشن.( چقدر پستم من هاهاها )

دوستم یهو زنگ زد که نیم ساعتی شهرتونم منم بدو بدو رفتم میوه خریدم چون تمام کرده بودیم منم که شیرازییییییییییییی حال ندار .... خونه همیشه مرتبه واسه همین زیاد کاری نداشتم. کلی ذوق کردم دوستمو دیدم ولی زیاد نموند کار داشت واسه همین نهار پیشم نبود.

حس میکنید دارم اینا رو تند تند مینویسم ؟ انگار که کار دارم میخوام برم. نمیدونم این اواخر کمی بیقرار شدم و دلم میخواد کارا زود انجام بشه نمیدونم چرا وقتی رانندگی میکنم با سرعت میرم ؟؟؟؟؟؟؟ خدا به خیر بگذرونه.

بنده مشقمو نوشتم و خیالم راحته خانم معلم دعوام نمیکنه

یه تصادف بسیار کوچیک داشتم ولی طرفم بسیار بسیار عوضی بود و واسه یه نقطه کوچیک که با ذره بین دیده میشد 60 پوند کاسب شد خوب بهتر از این بود که بخوام از بیمه استفاده کنم

من با این تبلت چه کنم؟ یه تبلت داریم یه لپ تاپ یه کامپیوتر و دوتا موبایل ....پز دارم میدم .... این دوتا بچه همش دعوا دارن رسما دارم دیوانه میشم از دستشون . شما چه پیشنهادی میدین؟ البته که ملینا خانوم خودش رو مالک همه چیز میدونه حتی ماشین من!!!!!!!

میگم خدا رو شکر شما هستین من خیالم راحته والا


یکی چهارساعت هی میگفت بچه تهرونه ... منم میگم شیرازیم و توضیح دادم کدوم هنرستان تدریس میکردم و اسم خیابونشو میگم بعد میبینم هاج و واج نیگام میکنه منم جوری میگم که انگار اون میدونه کجا رو میگم یه دفه به خودم میام که ای وایییییی این بنده خدا که شیرازی نیست خلاصه که کلی بابت خنگ بازیم خجالت کشیدم


راستی برای پاک کردن کیفای چرمی از کرم دست و صورت استفاده کنید.




نظرات 7 + ارسال نظر
ربولی حسن کور چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
مثل دو سه پست پیش که نوشته بودین ماشینو توی پارکینگ موریسون پارک کردین!

تو پارکینگ موریسون هم اگه 5 دقیقه دیر میرسیدم جریمه میشدم .راستی یه جای پارک خوب پیدا کردم (ایرانی بازی)

سفید برفی چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام مهسا جون
خوشحالم که خوبی.حلوا هم نوش جونت.
منم امروز یه تصادف کوچیک داشتم اما عجیبه که خیییلی بد صدایی کرد.اونقدر که سوپریه دم خونمون دوید بیرون.طرف مقصر بود و کلی هم عنق کرد.به درک میخواست خلاف نیاد.
بابت راهنمایی ات برای کیف ها ممنونم.جالب بود
مواظب خودت باش و تند نرو

فدات شم امیدوارم که مشکلی پیش نیومده باشه. سعی میکنم تند نرم

Leyla پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ق.ظ

akh joon halvaaaa,man hanuz chagh mibasham va mitunam halva bokhoram ziyaaad

نوش جونت لیلا جون

مصی پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:43 ق.ظ

همه چی نویسی خوبی بود مهسا.تو رو خدا رانندگی رو مراقب باش.سرعت میری برو ولی شش دونگ باش.دو تا بچه فقط تو رو دارنا.

چشم عزیزم. حواسم هست میدونم و برای همین نگرانم

ویانا پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:03 ق.ظ

سلام مهسا جون تازه خوانندت شدم
لذت بردم از قلم و نوشته هات

مرسی دوست من

مامان امیرحسام پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:48 ب.ظ

مهسای عزیز سلام خوبی خوش می گذره نوش جونت حلوا تصادف هم فدای سرت با اجازتون و با افتخار لینکتون کردم

ممنون دوست خوبم

ستایش شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:51 ق.ظ

وای منم عاشق حلوا هستم. ولی می دونی خیلی برام سخته آردشو هی باید هم بزنی دستم درد می گیره اینو چی کار کنم.

نوش جونت عزیزم. راست میگی اون قسمت هم زدنش سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد