Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

دلم میخواست

این هفته 4 روزش رو کامل کالج بودم و کمی خسته شدم. روز اول خیلی خوب بود یه عالمه هدیه بهمون دادن بعد نمایشگاه لوازم آرایش رفتیم. با همکلاسیها آشنا شدیم و ساعت آخر هم یک ساعت رقص زومبا داشتیم.

روز دوم هم مدیر کالج اومد و سخنرانی کرد و ساعت کلاسها و نحوه تشکیل کلاسها بود.

روز سوم هم مسابقه آرایش صورت و موی عروس داشتیم که در عین اینکه مدل گروه ما زشت بود ولی ما جایزه بهترین مدل مو رو برنده شدیم.

روز چهارم هم طی یه عملیات غافلگیر کننده امتحان انگلیسی و ریاضی ازمون گرفتن ریاضی از 30 نمره کامل آوردم و انگلیسی هم 27 از 30 آوردم  .

ملینا تو مهد راحته و غذاشو میخوره مربیش هم ازش راضیه فقط شاکین از اینکه زیاد فارسی حرف میزنه و اینا متوجه نمیشن واسه همین چنتا کلمه کلیدی رو نوشتم براشون که متوجه بشن چی میخواد.


با یه دختر لهستانی به نام کلودیا آشنا شدم که خیلی مهربونه و با هم دوست شدیم و تو کلاس پیش هم هستیم وقتای نهار هم با هم سر یه میز هستیم.


کالج بهم نزدیکه ولی مشکل جای پارکه ماشینه که گیر نمیاد و هر روز باید پول پارکینگ بدم . یکی دوبار هم تو پارکینگ موریسون پارک کردم ولی سر دو ساعت برداشتم ماشینو .باید بگردم یه جایی نزدیک پیدا کنم که مشکل ساعتی نداشته باشه




...............................................................................................................





نظرات 10 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:41 ب.ظ

مهسااااا من دو روزه رسیدم...
چقدر برای کارهایی که انجام دادی خوشحالم... موفق باشی جیگررر

به به عزیزم به سلامتی انشالا. میبوسمت

لیلا مامان الهه و الناز دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:39 ق.ظ http://www.elahe-elnaz.blogfa.com

تبریک بابت این همه موفقیت. (نمره ریاضی ۳۰ خیلی عالیه) معلومه که خیلی با استعداد و با هوش هستید. امیدوارم همواره روی خوش زندگی به شما باشه روزهای شادی پیش رو داشته باشید.

مرسی لیلای عزیزم.میبوسمت

ماریا دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:50 ب.ظ

مهسا جانم کالج عالیه انشااله موفق باشی دوستم.
خداوند صدای قلب مهربونت رو میشنوه دوستم و خودش مراد دلت رو میده.مطمئن باش.

مرسی عزیزم برام دعا کن

مامان امیرحسام دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:33 ب.ظ http://amirhesam91.blogfa.com

سلام دوست خوب من سال تحصیلی جدیدت مبارک آفرین دخترباهوش که از همین شروع کار اینقدر نمره هات خوبه اما مگه رشته ات چیه که توش رقص و آرایشگری و مدل داره خیلی خوشم اومد دلم خواست

مرسی عزیزم من hair dressing میخونم. البته برای تدریس تو کالج

نادم پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:06 ق.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

یک‏ جایی از زندگی که رسیدی

می فهمی رنج را نباید امتداد داد

باید مثل یک چاقو که چیزها را می‏بُرد و

از میانشان می‏گذرد

از بعضی آدم‏ها بگذری و برای همیشه

تمامشان کنی...

راضیه نقدیزاده جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام خوبید انشاالله میتونم سوال کنم چه رشته ای درس میخوانید

مرسی عزیزم من امسال hair dressing میخونم

پوپک شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:59 ق.ظ http://poopaksahra.blogfa.com

به امید روزهای خیلی بهتر برای تو دخترا

مرسی پوپک جان

سفید برفی شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام مهسا جون
تبریک بابت کالج انشالله همیشه موفق باشی و شاد
اون قسمت هم که برای علی اقا نوشته بودی زیبا بود و از صمیم قلب
امیدوارم همیشه اول سالم و بعد شاد باشی

ممنونم مهربون .شاد باشی هر جا که هستی

Leyla دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:11 ب.ظ

in neveshte akhari mesle ye sheere ghamgin bud

کمی خسته ام لیلا جان

احمد-ا پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی !!!!!!!!!
این دلت
هیچی برای علی نخواست ؟؟!!

نه اصلا .او که لیاقت عشق رو نداره خیلی وقته که برام فرقی نمیکنه کجاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد