Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

خوبها

1-موهامو پیش یه آرایشگر ایرانی و شیرازی کوتاه کردم خوشحالم از استایلش و اخلاق آقاهه.


2- ملینا کم کم داره یاد میگیره که بره دستشویی و چون این پروسه طولانی بود و منو خسته کرده بود الان خوشحالم


3-ملودی سال جدید رو به خوبی شروع کرده و از کلاس و دوستاش و معلمش راضیه


4- کارای کالج به خوبی انجام شد و شهریه ای هم لازم نشد که پرداخت کنم


5- یه مشاور بسیار خوب بهم پیشنهاد شد که اولین جلسه باهاش خیلی کمک کرد در ضمن که رایگان هم بود

6- چمن های حیاط رو کوتاه کردم تمیز و مرتب شد منم حال خوبی دارم 


7- روزی 30 دقیقه روی تردمیل شروع شده و من خوشحالم


8- از علی متنفر نیستم و به حالت ریلکسی رسیدم و بهتر میتونم باهاش صحبت کنم و حرص نمیخورم


9- یه کفش پاشنه بلند راحت خریدم که اصلا برام سخت نیست باهاش راه برم


10- امسال اسایمنت رو دستم نیست راحتم


11- ملودی یه تیکه جواهره نمیذاره من تنها باشم و دائم حواسش به من هست کلی هم کمک میکنه


12- بچه ها با پدرشون تایم خوبی رو میگذرونن و راضی هستن از اینکه آخر هفته ها برن پیشش بمونن.


من خوبم، سلامتم, راحتم و روتین خودم رو دارم. فقط جای یه عشق خالیه


همین


اینم عکس ما تقدیم به شما همراهان همیشگی






نظرات 27 + ارسال نظر
sahar جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:51 ق.ظ

نیلوفر جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:32 ق.ظ

نازی عزیییییییییییزم
هر سه تاتون ناز ناز هستید و دوست داشتنی
دوتا دسته گلت هم اسپند دودشون کن
امیدوارم به زودی یه عشق واقعی جای خالی این عکس رو پر کنه بوس بای مهسای مهربون و عزیزم

ممنونم نیلوفر جان من هم به خدا توکل کردم انشالا که درست میشه

شیوا جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:13 ب.ظ

درود خانم زیبا
چه عکس زیبایی. سلامت هستین، همدیگه رو دارین و کارهای زندگیت هم روی غلتک افتاده. دلت رو باز بذاری عشق هم میاد به زودی. انرژی مثبت برات می فرستم شاد باشی

ممنونم شیوای نازنینم. یه عالمه بوس برای شما مهربون

بهناز جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:14 ب.ظ

خداروشکر عزیزم که همه چى خوبه انشالله بهتر هم میشه گلم به خدا توکل کن

ممنونم بهناز جان

شهره جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:46 ب.ظ http://ourlovelyhut.blogsky.com

به به عکستون عالیه مرسی ملینا جونم که حواسش به دستبندشه
چقدر خوب که اینقدر خوشحالی
اگه ممکنه عکس کفشتو بزار من خیلی پاشنه دار دوست دارم اما اگه بپوشم شبش از کمر درد و پادرد نمیتونم بخابم

ببخشید دیر جواب دادم. حتما یادم بمونه عکس میذارم براتون

سفید برفی جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام مهسا جون
اول بگم ممنون بابت عکس چه قددددر قشنگ بود و حس خوبی داشت عکستون
خدا خودت و ملودی عزیز و ملینای شیطونت را برات حفظ کنه و همیشه سلامت باشید و تندرست.
چه خوب که از نظر احساسی ثابت شده ایی.
دعا میکنم همیشه موفق و شاد باشی

فدات بشم مهربون

مامان امیرحسام جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:19 ب.ظ http://amirhesam91.blogfa.com

وای عزیزم فکر نمی کردم اینقدر جوون باشی نوشته هات نشون میداد زنی با پختگی خاص خودش داره اونا رو می نویسه اما اینجا مثل دخترا هستی خدا رو شکر که هر سه خوبید و دارید توی عکی می خندید امیدوارم همیشه لبخند روی لب هر سه تون باشه موفق باشی دوست خوبم واقعا فکر نمی کردم این شکلی باشی

شما لطف داری خانوم گل. چشماتون منو جوون دیده

barane bahari جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:07 ب.ظ

Way che lezat bakhsh bud khundane khubha; be omide khoda bar tedadesh afzude she.
che akse khoshgeli; melina ba saatesh mashghule azizam.
hamishe salamato shad bashin mahsa jun.

مرسی .آره بیچاره عکاس یه عالمه عکس گرفت ولی ملینا تو یکیشم درست و ساکت ننشت ما هم کلا کاریش نداشتیم.

بهار جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:21 ب.ظ

دوست خوبم سلام.
بالاخره سه شبنه صبح رسیدم و اون پورسه ی سخت گذشت! دنی کلی گریه کرد. بگذریم...
عکست ماهه. اونقدر این عکس رو دوست دارم که حد نداره. آخر انرژی مثبته این عکس. اندامت هم که ماشاله 20. منم اگه بشه می خوام تردمیل بخرم. می تونی راهنمایی های لازم رو برای یه انتخاب خوب داشته باشی. کلی چاق شدم، بس که تو ایران بی حرکت بودم و هی خوردم و خوابیدم.
مراقب خودتون باشید...

آخیییییییی عزیز دلم خیلی دنی رو ببوس. شما لطفت همیشگیه خانوم.
تردمیل من ریباک هست چون جمع وجور بود و تو راهرو جای زیادی اشغال نمیکنه . تو که همیشه خوش اندامی

مامامآرتمیس جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:30 ب.ظ

ای جان امیدوارم همیشه تنتون سالم وروحتون شاد و لبتون مثل این عکس خندون باشه . ولی خدایش دختر داشتن عالمی داره بسیار زیبا

ممنون عزیزم

پیراشکی عشق شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:36 ق.ظ http://metoyou10.blogfa.com

من مدت زیادی نیست که خواننده شما شدم و آرشیوتونو تازه تموم کردم. عکسهای دو تا دختر گلت رو دیده بودم و الان بسیار بسیار خوشحال شدم از دیدن روی ماهت. لبخندت یه جور آرامش خاصی به چهره ات داده. بعضی وقتها (موقع خوندن آرشیو) تحسینت میکردم و با خودم میگفتم من اگه جای شما بودم و تو وقعیت شما قطعا کم میاوردم و خودمو میباختم ولی شما شرایط بد رو به خوبی مدیریت کردی تا الان به این شرایط استیبل رسیدین. شادیتون مستدام باشه

ممنون از لطفتون خدا نکنه هیچ کسی تو این شرایط بیفته

ستایش شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:23 ق.ظ

وای عزیزم چقدر چیزای خوب خوب نوشتی خیلی خوشحال شدم و در آخر هم از این عکس خیلی خوشگل ممنون گلم. خیلی خوشحالم که تقریبا به یه آرامشی رسیدی و شرایط موجود را قبول کردی این خیلی خوبه.

ممنون از لطفت ستایش عزیز

پوپک شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:05 ق.ظ http://poopaksahra.blogfa.com

به به خانومای خوشگل دلبرررر

دلبری از خودتونه خانوم

شهناز شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:17 ق.ظ

ماشاالله به وجود هر سه تا تون ...زنده باشید و خدا همیشه حافظو نگهدار تون ... کو تاهی موهاتون هم مبارک انشاالله بهسلامتی ..

ممنونم دوست گلم

فرناز شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:12 ب.ظ

چه خوب و زیبا. چه آروم و روشن و راحت. همیشه همین طور مثل عکستون درخشان و آروم و شاد باشین.

مرسی فرناز عزیز

آتوسا یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:10 ق.ظ

ماشالا ... چه خانوم شیکی ..چه فرشته هایی

فداتون بشم من

ققنوس یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 ب.ظ

چه مادر و دخترهای خوشکل و نازی. امیدوارم همیشه شاد باشید، سالم و تندرست. عشق حقیقی هم به زندگیتون راه پیدا کنه. هرچند عشق بین شما و دخترهای زیباتون بزرگترین عشق دنیاست.

چوبکاری میفرمایید دوست گلم. ممنون از آرزوی قشنگتون

مهری یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ب.ظ

ایییی جووونم جه مامان نازی جه جوجه های مامانی واقعا خیلی لذت بردم از دیدنتون مرسی بابت عکس و ممنون

إلهی همیشه خوش و شاد باشین

فدای شما بشم

سعیده دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:40 ق.ظ

مامان مهسا و دخترا تو ابرا....

ای یه چیزی تو همین مایه ها

مامان نگار دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:08 ب.ظ http://505581.blogfa.com

سلام مهسا جون چه عکس زیبایی مامان مهربون با دو تا فرشته نازنین
براتون آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم

مرسی دوست عزیزم شما هم محبت داری

راضیه نقدیزاده دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام عزیزم قدر جوانی ووجود گل دخترهای گلت را بدان همیشه سالم وتندرست درپناه حق باشید

ممنونم از لطفتون

مینو سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:19 ب.ظ

ماشالله به این سه بانوی زیبا و دوست داشتنی.

مرسی مینوی عزیز

مامان شاپرک ها چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام عریزم عذر تاخیر منو ببخش این روزا خیلی مشغله دارم تا چند روز دیگه اسباب کشی می کنم خونه جدید حسابی درگیرم .
تولدت مبارک گلم امیدوارم همیشه شاد و سلامت کنار دخترای گلت زندگی راحتی داشته باشی و ی آینده عالی پراز عشق و محبت در انتظارت باشه خوشحالم که همه چیز خوب پیش میره از عکس زیبایی که گداشتی ممنون کلی لذت بردم بهتون ذوق کردم می بوسمتون خیلی ناز شدی دوست خوبم ملودی عزیز هم ی دختر اصیل ایرانی شیرازی زیبا اییییییییییییی جانم

فدات بشم امیدوارم که اسباب کشی هم به سلامتی انجام بشه میبوسمت

Leyla چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:10 ب.ظ

ey mahsa khanome ziba,bah bah che akse ghashangi

مرسییییییی عزیزم

سمیه پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:45 ق.ظ

یعنی ای حال می کنم بدون لوس بازی و رمز و اینا یهو سوپرایزومن می کنین خیلی حس خوبی نویسنده وبلاگی رو که می خونین و عکس بچه هاشو که همیشه ازشون حرف می زنه ببینین مرسی خیلی خوشگل بود همیشه شاد و خوشحال باشین

زنده باشی عزیزم. باور کن اونقدر دوستون دارم که حد نداره

ماریا پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:27 ب.ظ

ای جااان چه عکس نازی، هزارماشااله.

مهسا جان جای یه عشق تو زندگیه منم خالیه دوستم...

مرسی عزیزم.امیدوارم یه عشق همیشگی تو زندگیت پیدا بشه

لیلا مامان الهه و الناز شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.elahe-elnaz.blogfa.com

سلام
خدا رو شکر که زندگی روبراهه. از خدا می خواهم همیشه شما و دخترای گلت آرامش داشته باشید.
عکس هم که عالی بود. نسبت به عکسهای قبلی خیلی لاغرتر شدید. ملودی همچنان چهره ای ارام و دوست داشتنی و ملینا هم که شیطون و بلا. همیشه در کنار هم خوب و خوش باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد