Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

منو دخترا

میخوام بنویسم که تولدم امسال خیلی خاص و خاطره انگیز بود و دلم نمیخواست که اون اوقات خوش تمام بشن .

شب تولدم دوستم و خانوادش شام اومدن خونمون برام کیک هم درست کرده بودن دور هم بهمون خوش گذشت .

بچه ها روز تولدم رفتن پیش پدرشون و منم کلی غذا براشون آماده کردم که ببرن. بهشون خوش گذشته بود.


من هم طبعا تنها بودم نهار مهمون دوستم بودم و منتظر یه دوست بودیم که از ایران برسه عصر اونم اومد و گفتیم و خندیدیم. دم غروب راهی خونه شدم چون میخواستم دوستم با مهمونش راحت باشن و برخلاف اصرارشون برای موندنم راهیه خونه شدم که ......


نمیدونم چی بنویسم ولی خیلی بهم اون روز خوش گذشت. جاتون خالی بود دوستای گلم.از پیغامهای تبریکتون ممنونم


الان نیاز دارم که با قلبهای پاکتون برام دعا کنید و انرژی مثبت میخوام


امیدوارم که خداوند درهای شادی رو به روی تک تک شما دوستای گلم باز کنه.


امروز ملودی راهی مدرسه شد و سال پنجم رو شروع کرد.


منو ملینا هم راهی کالج شدیم من ثبت نامم رو انجام دادم ملینا هم ساعتی رو تو مهد کالج گذروند اونجا رو دوست داشت .

فقط مشکل اینجاست که از وقتی از ایران برگشتیم فارسی اونم با لهجه شیرازی حرف میزنه. و انگلیسی رو فراموش کرده ممکنه تو مهد اوایل دچار مشکل بشه.


ملینا:  مامی میگماااااا  دستبندو  که ملودی برم دلست (درست) کِرده بود گم کِردم...


من :




تا حالا شده پشت دستتون رو داغ بذارید که دیگه به کسی که نمیشناسید کمک نکنید؟ اطلاعات ندین؟ راهنمایی نکنید؟ چون بعدش همون آدم خودش براتون پشت چشم نازک میکنه. من توبه کردم و تصمیم گرفتم که لبم رو بدوزم تا نتونم کمک کنم


نظرات 13 + ارسال نظر
مهدی جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:59 ق.ظ http://divaaar.ir

تولدت مبارک :)

ممنونم

نرگس جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:53 ق.ظ

تولدت مبارک و همیشه شاد باشی

مرسی عزیزم

سفید برفی جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام مهسا بانو
چه خوب که روز تولدت بهت خوش گذشته.این خودش بهترین هدیه برای آدمه اما نمیدونم چرا جمله ی ناقص گذاشتی؟؟یهو به دلم هول افتاد
باری بهر حال امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشی.
کلا مدرسه ها که باز میشه کل زندگی میوفته رو غلطک و من این را خیلی دوست دارم.چه جالب دخمل منم میره پنجم و پسر میره مهد.
شاد باشی

مرسی گلم. نیمه گذاشتم چون یه جریان نصف و نیمه اتفاق افتاد و مثل یه رویا تمام شد.
مبارک باشه امیدوارم که هر دو موفق باشن

خاطرات خانه کودکی جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:05 ب.ظ http://pari80.persianblog.ir

شیرازی حرف زدن این خوشگله رو ...
امیدوارم ک بهترین ها برات رقم بخوره مهسای عزیز و مطمعنم با این اراده ای ک داری لایق بهترین ها هستی ...

ممنونم همراه خوب و مهربون من

شهره جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:57 ب.ظ http://http:/ourlovelyhut.blogsky.com

عزیزم تولدتو تبریک گفته بودم اما انگار پیامم نرسیده دوباره مبارک باشه
چقدر خوووب ک اینقدر بهت خوش گزشته
ایشالا درساتو با موفقبت تموم کنی
چقدر شیرینه حرف زدن ملینا اونم شبراااازی

مرسی شهره جان

راضیه نقدیزاده جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:00 ب.ظ

سلام یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد عطر خوش گل نذرنگاهت باشد وخداوند همه حال پشت وپناهت باشد خانمی عزیز در دانشگاه هم موفق باشی ودخملای گلت را ببوس

ممنونم عزیز

کیا جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:24 ب.ظ

ناز ملینا جان پسر منم 5 امی شد موفق و شاد باشید بوس بوس بوس

مبارکش باشه و موفق باشه انشالا

مریم شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:07 ق.ظ

ای قربووووون او شکل ماهش برم که کاکو شیرازی شده حسابی...

مبارکه کالج رفتنت عزیز دلم... میخوام که هرروز موفقیتهات رو بنویسی برای خودت و همیشه دلت از شادی غنج بزنه...
ملودی کلاس پنجمی خوشگلم رو هم ببوووووس...
عاشقتونم

ممنونم از محبتت که به دلم میشینه. لاو یو خانوم زیبا

مهری شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:48 ق.ظ

عزیزم تولدت با تأخیر مبارک ایشالا عمر با عزت و با شادی و سلامتی

خدا رو شکر که سفر عالی بوده لهجه دختر نازمون هم خییییلی عالی والا جی بهتر از لهجه شیرازی.

مرسی مهری جان

sahar سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:00 ق.ظ

vayyyyy melina

شهناز سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:33 ب.ظ

سللم مهسا جان ...شرمنده تبریک من رو با تاخیر پذیرا باش ....تولدتون مبارک .. امیدوارم هر روز ی رو که در پیش دارید بهتر و پر بارتر از روز قبل باشه. براتون عمری طولانی ... پراز سلامتی ...برکت ...و عشق و صمیمیت و توام با عاقبت بخیری در کنار عزیزانتون داشته باشید ...امین

ممنون از تبریکتون شهناز عزیز و مرسی از آرزوهای زیباتون

بیتا مامان کیان و کیارش پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:24 ق.ظ http://mamane-kian-kiarash.blogfa.com

تولدت مبارک دوست خوبمممممممممممم
دلم عکس میخواد از هر سه تاتون مهسا جونممممم

مرسی بیتا جون. حتما عکس میذارم

گلهای زندگی من پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:04 ب.ظ http://golhayezendegiyeman.blogfa.com/

تولدت مباااااااااااارک

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد