Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

چند روزی رفتم شهرستان به فامیل پدری سر زدم. بعدش هم یه سر زدم به شهر دوست داشتنی اصفهان که خیلی خوش گذشت. امروز برگشتیم شیراز. منو دخترا خوبیم و جاتون خالی  در کنار خانوادمون بهمون خوش میگذره. 

این هوای شیراز هم مثل مخدر خواب آوره تا نهار میخوریم چشمامون بسته میشه. 

خودم هم خدا رو شکر اوکی هستم و حسابی تپل شدم از دست مامانم و غذاهاش و اصرارش چاره ای ندارم.

دوستون دارم و خوشحالم زیر آسمون جایی هستم که شما هم دارید زندگی میکنید دوستای خوبم

نظرات 8 + ارسال نظر
ماریا سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:01 ب.ظ

وای مهساجون تا اصفهان اومدی و به من زنگ نزدی، منتظرت بودم دوستم چقدر حیف شد که سعادت نداشتم ببینمت عزیزم

خانمی دسترسی به اینترنت نداشتم که شمارتو بردارم و زنگ بزنم وگرنه خیلی به یادت بودم به خدا.

سحر سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:45 ب.ظ

الهی که همیشه شاد باشید مهسای خوبم

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:02 ق.ظ

خدا رو شکر برای بهبودی کامل تون .... انشاالله در این چند روز باقی مانده از سفرت بیشتر از بیش بهتون خوش بگذره ....

سفید برفی چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:33 ق.ظ

خدا را شکر که بهت داره خوش میگذره
همیشه شاد و سلامت باشید و بهت بیشتر خوش بگذره

خاطرات خانه کودکی چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:54 ق.ظ

عزیزم شما ایرانی؟؟
ااا نمیدونستم ..حسابی بهت خوش بگذره

سحر چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:18 ب.ظ

ایشالا همیشه سالم و شاد باشین

مامان تربچه چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:22 ب.ظ http://torobchenoghli.blogfa.com

خوشحالم که خوبی و بهت خوش میگذره دوست خوبم

habib پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:18 ب.ظ http://virs-sh.blogfa.com

همیشه به سفر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد