Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

امروز

نمیتونم به کامنتها جواب بدم چون با موبایل به نت وصل شدم. از احوالپرسیتون ممنونم. حالم بهتره و خانوادم همه جوره به منو بچه ها میرسن. ملینا عالی فارسی رو صحبت میکنه و تو همین چند روز کلی اصطلاحات شیرازی یاد گرفته. خواهر عزیزم بسیار با مهربونیاش منو شرمنده میکنه. داداشم و خانمش هم محبت دارن و هوای بچه ها رو دارن. دوستای عزیزم هم که هم تو بیمارستات هم اینجا منو تنها نذاشتن و هر روز میان پیشم. 

خدا رو شکر میکنم که این مرحله رو هم گذروندم. 

پدر بچه ها هم دیشب تازه زنگ زد خونه مامانم که احوال بپرسه اصلا خبر نداشت که عمل کردم به مامانم گفت مهسا اشتباه کرد ایران عمل کرد . من باهاش صحبت نکردم و نمیخوام هم که صحبت کنم.

مهم اینه که من خوبم و نگران بچه هام نیستم

دوستتون دارم مهربونا

نظرات 11 + ارسال نظر
سفید برفی پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:34 ق.ظ

خدا را شکر که بهتری. مواظب خودت باش و خوش بگذرون.

ممنون دوست مهربون من

نادم پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:08 ق.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

صبور باش

عاقبت یک روز

به مهر از تو سخن می گویند

و به افتخار به دوشت می برند

از سردخانه تا قبرستان!

صبور باش...

دختر میلان پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:35 ق.ظ

خداروشکر که همه چیز خوبه . اتفاقا خیلی کار خوبی کردی که ایران عمل کردی یه خوبیش همینه که این همه ادم مهربون بی توقع دور و برت هستن و هوات و دارن و به بچه ها میرسن :*

مرسی مهربون. آره واقعا همین که خیالم از بابت بچه ها راحته دنیایی ارزش داره

بهار پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:51 ق.ظ

خوشحالم که خوبی. چه خوب که از خودت خبر دادی. تا می تونی خوش بگذرون. بچه ها رو ببوس.

ممنونم بهار عزیزم. جاتون خالیه . امیدوارم که شما هم سفر خوبی داشته باشید.

راضیه نقدیزاده پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام مهسا جون خدا را شکر که خوب شدی ایران بهت خوش بگذره در این ماه مبارک در جوار امام رضا دعا گویت منه روسیاه هستم انشاالله دیگه خوب خوب باشی شوهرت از رو چیزی کم نداره خدا معرفتش رازیاد کند بوسسسسسسسسسسسسسسس

مرسی عزیزم. از دعای شما انشالا زود خوب میشم

masy جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:15 ق.ظ

hesabi moraghebe khodet bash va khosh begzare be hamatoon.boos

ممنون عزیزم جای شما خالی

ماریا جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:51 ق.ظ

اتفاقا کار خوبی کردی اینجا عمل کردی ،گاهی دوران نقاهت مهمتر از خود عمل هست.خوشحالم که خوب و بهتری عزیزم.باریکلا ملینا خانوم و اصطلاحات شیرازی

باهات موافقم ماریا جون. خدا رو شکر اونقدر روحیه م خوبه که میدونم خیلی زود خوب میشم

بهناز شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:07 ب.ظ

امیدوارم هر چه زودتر خوب بشى و شیراز کنار خانواده حسابى بهت خوش بگذره عزیزم،به بدى ها و چیزاى ناخوشایند هم زیاد فکر نکن بذار بهت خوش بگذره و آرامش داشته باشى گلم.

مرسی بهناز عزیز واقعا دارم سعی میکنم هر چی فکر بد هست رو از خودم دور کنم.

leyla شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:34 ب.ظ

khoda ro shokr ke behtarin ,ishalahh zudii khub mishin

ممنون عزیزم

مریم دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:10 ق.ظ

خوشحالم که صدای مهربونت رو شنیدم.... چقده من خوشبختم....

منم خوشحالم عزیز دلم

فلرتیشیا سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:18 ق.ظ

رسیدنت بخیر عزیزم. خدا رو شکر عملت خوب انجام شده. با دکتر های خوب شیراز خوب کردی اونجا عمل کردی.
ایشالا حسابی بهت خوش بگدره.

مرسی دوست مهربونم میبوسمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد