Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

10 تا اتفاق خوب

همیشه از اینکه هی بیام بنالم اینجا بدم میومده هنوزم دوست دارم خبرای خوب بنویسم از شادی ها از اتفاقات خوب. معتقدم که من در قبال خواننده های این صفحه مسؤلم .


حالا چنتا خبر خوب

1- وزنم به اندازه ایده آل رسید و بسیار از این بابت خوشحالم.

2- دوست بسیار عزیزم از دبی نقل مکان کرد و اومد لندن و من خیلی شادم از اینکه میتونم بیشتر ببینمش.

3- دوست خوشکلم از لندن اومد دیدنم و موهامو برام رنگ کرد کراتینه کرد که خوشکل شدم یه دنیا ...

4- ملودی گزارش آخر سالش رو گرفت که بسیار عالی بود بهش افتخار میکنم و میدونم که قسمت اعظمی از تلاشهاش رو برای شاد کردن دل من انجام داد.

5- ملینا خدا رو هزار مرتبه شکر مدتیه تب نکرده و غذاش هم بهتر شده و خوابش هم تنظیم شده.

6- همه کارامو واسه کالج انجام دادم و انشالا سال جدید شروع میکنم. مهد کالج هم به ملینا جا داد خیالم راحت شد.

7- اون خانمی که براش مقاله مینوشتم کالجش تمام شد فارغ التحصیل شد و البته که شاگرد ممتاز کلاس هم شد. در واقع من فارغ التحصیل شدم من شاگرد اول شدم ولی مدرکش رو اون بنده خدا گرفت. من هم تونستم کمی برای خودم پول جمع کنم.

8- با همون پولی که از کارم جمع کردم بلیط ایران رو خریدم که بسیار هم گرون بود ولی از پسش بر اومدم. یعنی اینکه ما جمعه همین هفته میایم ایراااااااااااااااااان . هووووووووووووووووووووووووووووووووووووورا

9- هر سال که میرم ایران تو خرید سوغات تبحرم بالا رفته. امسال هم با اینکه زیاد پولی نداشتم ولی خریدام رو انجام دادم و چمدونها رو بستم.

10- خدای بزرگ و مهربونم هوامونو داره و نمیذاره زندگی بهمون سخت بگیره .از خدا خواستم راهمو روشن کنه تا بتونم درسترین تصمیم رو بگیرم و اتفاقی افتاد که من تونستم تکلیفم رو روشن کنم با خودم و زندگیم.



در آخر اینکه دوستای گلم ؛مهربونای من ؛شمایی که اگه هیچ کسی نباشه هستین و باعث دلگرمی من میشید کاش میشد وقتی میام ایران تک تک شما رو ببینم و بغلتون کنم و بگم چقدر برام عزیز هستین. 

قول میدم که از ایران هم براتون بنویسم و از اوضاع و احوال خبردارتون کنم.


فقط یه سوال دارم

ملودی امسال 9 ساله شده میخوام بدونم آیا باید مانتو و روسری بپوشه یا اینکه مشکلی نیست. کمی نگرانم که تو فرودگاه بچه مو اذیت نکنن. کسی تجربه داره؟


نظرات 17 + ارسال نظر
سفید برفی سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:57 ق.ظ

انشالله بیای ایران و به سلامتی عمل کنی و خوب بشی.
امیدوارم روزهای خوبی داشته باشی در ایران.حسابی هم بهت خوش بگذره.
انشالله بیایی و از فارغ تحصیلی خودت برامون بنویسی.این مقاله هایی که نوشتی باعث میشه تجربه ات بالاتر بره و این خیلی ارزش داره.
موفق باشی مهسا جون و خوش بگذره.
راستی فکر نمیکنم تو ایران به ملودی گیر بدند راستش بزرگتر از ملودی هم من دیدم که حجاب ندارند اما خوب برای اینکه اعصابت را خرد نکنند شاید با بلوز و شلوار بهتر باشه.ببخشید فضولی کردم.

مرسی از آرزوهای قشنگت عزیزم. آره کلی تجربه به دست آوردم و خوشحالم که از وقتم استفاده کردم و این کار تو زندگی به دردم خورد. لطف کردی که راهنمایی کردی عزیزم . حتما یه بلوز شلوار تنش میکنم که خیالم راحت باشه. میبوسمت مهربون

بهار سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:07 ق.ظ

امیدوارم ایران بهت خیلی خوش بگذره. مراقب خودتون باشید، امیدوارم عمل هم به خوبی بگذره...
یه سوال هم دارم دوستم. ممنون می شم اگه اطلاعاتی داری در اختیارم قرار بدی. کراتینه که گفتی از اینایی ست که با مواد انجام می دن؟ برای مو ضرر نداره؟ منم خیلی دوست دارم انجام بدم...
خوش به حالت که دوست خوبت بهت نزدیک شده. قسمت بزرگی از تنهایی های غربت رو یه دوست خوب پر می کنه...

فدات شم بهار جان. عزیزم این کراتینه به نوعی موی آسیب دیده رو درمان میکنه موهای من خیلی نرم و لطیف شده و بعد از حمام هم نیازی به براشینگ نداره من خیلی راضیم بهت پیشنهاد میدم حتما این کار رو انجام بده . دنی رو ببوس راستی امسال ایران میری؟

مریم سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:47 ق.ظ

اول اینکه از بهترشدنت کللللی خوشحالم... ار تک تک خبرای خوبت خیلیییی ذوق کردم مهسا... انگار که عزیزترین آدم زندگیم داره از خوشیهاش مینویسه... خدا رو شکررر...
امیدوارم تمام ساعتهایی که پیش خونواده هستی و مداوا میشی به بهترین شکل بگذرن.. و حالت چه از نظر جسمی و چه از نظر روحی بهتر و بهتر بشه.... خوبه که اون اتفاقی که ازش میگی افتاد تا تکلیف خودت و زندگیت رو بهتر و مشخص تر بدونی.. قطعاً اینها راههاییه که خدا نشون آدم میده... فقط باید سختیهاش رو به خودت سختتر نکنی... به خودت اجازه تغییرات بزرگ رو آهسته آهسته بده... بچه هات برات بزرگترین و قشنگترینهای زندگیت باشن... مثل همیشه که میدونم همین اعتقاد رو داری... تک تک لحظه هات رو آزاد نفس بکش و بدون خداوند همیشه کنارت حضور داره... پس تنها نیستی هیچ وقت...
خلاصه که عااااشقتم دختر جووون...

من قربون اون چشمای خوشکلت بشم عزیزم. میدونم که همیشه محبت داری به من. حتما باهات تماس میگیرم دوست گلم

پوپک سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:38 ق.ظ http://poopaksahra.blogfa.com

سلام مهسا جان
به سلامتی .. امیدوارم در هوای گرم تهران به تو ودخترا خوش بگذره... من پیشنهاد میکنم دختر نازت یه تونیک بلند بپوشه یه شال هم دم دستش باشه برا تو فرودگاه ... بیرون فرودگاه فکر نکنم اذیتش کنن... راستی با یه دنیا شرمندگی کلی از پستهای آرشیوت رمز دارن ..جسارتا میتونم رمزت رو داشته باشم؟

مرسی از راهنماییتو حتما برات رمز رو میفرستم

باران بهاری سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ق.ظ

مهسا جون با خبرای خوبت خوشحال شدم.
لذت خبر شماره یک که خیلی خوبه و حسش برای خود ادم عالیه.
به امید خدا سفر خوبی داشته باشین و پراز انرژی برگردین.
همه چیو به خدا بسپار شما سعی در حفظ زندگی کردی.
منم خیلی حرفه ایی شدم تو خرید سوغاتی از الان دارم خرید میکنم برای عید که برم.
به خدا میسپارمتون.
خوش باشین.
بوس بوس

فدات شم عزیزم امیدوارم که شاد و سلامت باشید و به زودی دیدار تازه کنید با عزیزانتون

حدیث سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:09 ب.ظ

امیدوارم بهتون خوش بگذره حسابی
عزیزم یه بلوز و شلوار و روسری بپوشه حتما .راحت تر هستید.

مرسی حدیث جان براش روسری برمیدارم حتما

شیوا سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:04 ب.ظ

درود عزیزم
چه خوب. تبریک واسه همه موارد. شماره یک دیگه از عالی هم عالیتره واسه یه خانوم. عکس جدید پروفایلت رو دیدم. موهات عالی شده، مبارکت باشه. البته خودت خوشگلی، خوشگلتر شدی. سفر بخیر و خوش بگذره حسابی

مرسی عزیزم لطف داری واقعا مورد اول برام خیلی مهم بود و هست. شاد باشی عزیزم

شهره سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:25 ب.ظ http://ourlovelyhut.blogsky.com

سلام عزیزم حالت خوب شد؟ تولد ملودی جونو تبریک میگم
چقدر خبرای خوووب! ایشالا مثل همیشه سفر خوبی داشته باشین و بهتون خوش بگزره
نگران ملودی هم نباش همون بلوز و شلوار بپوشه کافیه. فوقش یه شال همرات باشه ک اگه تو فرودگاه ایراد گرفتن بپوشه ولی نگرانش نکن تو سطح شهر کاری ندارن
به امید موفقیتت تو تحصیل

ممنون شهره عزیز. حتما و ممنون از راهنماییت. شاد باشی دوست من

مریم سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:24 ب.ظ

من ایران نیستم عزیزم ولی هر وقت رفتم دیدم کلا تو فرودگاه به کسی گیر نمیدن مخصوصا که یکمی صحبت بکنن کامل مشخص که ایرانی اصیل مقیم خود ایران نیستن. راحت بزار باشن فقط تاپ شلوارک نپوشن بلوز و شلوار باشه عالیه.
مهسا زندگیتو تجربه نکردم ولی از یه جهاتی میتونم کامل درکت بکنم، داشتن کسی که هم خوبه هم نه هم دوستش داری هم دوستش نداری. تصمیمی که میترسی شاید روزی پشیمون بشی و از هم مهتر 2 تا بچه ای که آینده اونام تو تصمیم گیریت سهمیه و خب بعد مالی هم بحث جداست...
نمیدونم چی بگم چون هر کسی خوب و بدشو فقط خود خود خودش میدونه و نمیشه از دور نظر داد فقط میگم خدا خیلییییییییی بزرگه بهش تکیه بکن و ازش بخواه نزاره تنت بلرزه و خودش حامیت باشه مطمئن باش معحزه خدا صورت میگیره.

مریم عزیزم کامنتت کاملا درست بود و همین کار منو سخت کرده اما به خدا توکل کردم و میدونم خودش کمک میکنه. منتظر اون معجزه هستم

ماریا سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:03 ب.ظ

مهسا جانم سلام. من هرشب بهت سرمیزنم اما انگار پستات دیر برای من به روز میشه و پست قبلی رو هم الان دیدم. خوشحالم که داری میای ایران عزیزم دلگرمی خانواده حالت رو بهتر میکنه حتما انیدوارم عمل خوبی داشته باشی عزیزم. برای ملودی خانم همون بلوز شلوار که سفید برفی گفتن اوکی هست.
مهسا جان حتما از ایران بنویس منتظرم که حالت بهتر بشه، خوبیش اینه که شیراز هم دکترای متخصص خوبی داره.
از خوندن خبرای خوبت خوشحال شدم.تو واقعا لایق بهترینهایی عزیزم.

مرسی ماریای نازنین. امسال احتمالا اصفهان هم یه سر میام. ممنون بابت شماره حتما باهات تماس میگیرم خیلی لطف داری عزیزم

Sara سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:29 ب.ظ

مهسا جان من چند وقته دنبالت میکنم از وقتی که داستان زندگیتو نوشتی. همش میام بخونمت ببینم بالاخره چه تصمیمی میگیری. تو رو خدا بیشتر بگو من هم شرایط تو رو دارم ولی بدون بچه. گفتی شوهرت یه کار بد در حقت کرده همش بهت فکر میکنم. خدا کمکت کنه تصمیم درست بگیری به خودت و دخترات فکر کن. برای ما هم بنویس از تجربیاتت کمک بگیریم.
مهسا جون فکر کنم شیرازی هستی. من خواهرم شیراز دکتر امرالهی کیسه صفراشو عمل کرد. خیلی راحته عملش و دکتر امرالهی خیلی با تجربه ست.

مرسی سحر جون. حتما مینویسم که چی شد. نگران نباش خداوند بزرگه و هوای همه رو داره میبوسمت و از راهنماییت ممنونم

کیا چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:17 ق.ظ

عزیزم خوشحالم با خبرای خوبت انشالله زود بیایی ایران و زود خوب بشی هم ازلحاظ جسم و هم از لحاظ روح
بوس به ملینا ملودی گللللللل
با یه دنیا آرزوهای خوب
برای اینکه خیالت راحت باشه یه روسری هم سر ملودی کن برای احتیاط
سفر خوب و راحتی در پیش رو داشته باشی عزیز دلم

ممنون عزیزم. چشم حتما روسری برمیدارم

کیا چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:19 ق.ظ

عزیزم اون اتفاق که راهو روشن کرد چی بود نگران شدم که گفتی همسرت کار بدی کرده ولی باز خوبه تصمیم گرفتن تو رو راحتتر کرده !!!!! مواظب خودت باش گلم

نگران نباش هر چی بود برای من نتیجه خوبی داشت

ستایش چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:57 ق.ظ

عزیزم انشالله که به سلامتی می یای و عملت رو هم بخوبی انجام می دی چیز مهمی نیست.به امید موفقیهای بیشتر.بعد از عمل از احوال خودت بی خبرمون نذار.

مرسی دوست مهربون من

سحر چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:20 ب.ظ

مهسای عزیزم خیلییی ناراحت شدم عزیزم چقدر درد کشیدی بمیرم:(

کار خوبی کردی میای

تولد ملودی خوشگلمم مبارک باشه عزیز دلم:-*

مهسا بهت افتخار میکنم آفرین که اینقدر پشتکار داری و استعدادت رو به روبه کار میگیری

من مطمءنم روزی خودت به درجات خیلی بالاتری از لحاظ تحصیلی میرسی
ایشالا به زودی زود حالت خوب میشه هم روحی هم جسمی و روزهای شادتری خواهی داشت
ایران بهتون خوش بگذره عزیزم:-* :-*

راستی برای ملودی هم یه شال بردار اگه گیر دادن سرش کنه ...عزیزم..

ممنون عزیزم من بهترم. شما خیلی لطف دارید. حتما شال برمیدارم براش. شاد باشید

نرگس چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:56 ب.ظ

اگه زیاد درشت و قد بلند نیست تو فرودگاه که اصلا تو خیابون کاری ندارن

مینو جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:48 ب.ظ

من یک مدت نبودم. اومدم دیدم انگار خودت و نون خامه ای مریض احوال شدید. خدا بد نده. امیدوارم حال هر دوتون خوب خوب شده باشه امیدوارم حسابی بهت خوش بگذره. مواظب دخترای گلت باش. دوستتتتتتتتت دارم یک دنیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد