Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

دردی که بینهایته

اونقدر حالم بده از وقتی از سفر برگشتم از درد دارم میمیرم. همین الانم درد دارم تو رو خدا اگه راهی به نظرتون میرسه بگین این دکترای اینجا نمیتونن بگن چی شده فقط از خدا میخوام که این درد بره تا بتونم به بچه ها برسم.


معده درد شدید که تا قفسه سینه هم درد دارم و همون نقطه کمرم هم درد داره و شبها شدتش بیشتر میشه

هر چی میخورم بالا میارم و از درد نمیتونم نفس بکشم. هیچی نمیتونم بخورم و افت فشار شدید هم دارم.


اینها علامت زخم معده س؟

نظرات 6 + ارسال نظر
بهناز جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:36 ب.ظ

واى چه بد مهسا جون!!!
یه دکتر خوب برو خیلى سخته اینطورى!!!
انشالله زودتر خوب بشى

سارا جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:20 ب.ظ

عزیزم لطفا هرچه سریع تر از دکترت بخواه هم عکس برداری داخلی دقیق و هم سونوگرافی برات انجام بدن... یکی از دوستان من چند سال پیش دچار وضعیت مشابهی شده بود و متوجه شد مشکل از زخم اثنی عشر بوده که خیلی هم خطرناک هست اگر سریع پیگیری نشه... هرچه زودتر پیگیری کن!

Leyla جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ب.ظ

akhey azizam,hala chi kar konim

zang bezanin ambulance999 ke bebaranetun orjance,shayad ounja motekhases dashte bashan,

ستایش شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:21 ق.ظ http://far_salehi2004@yahoo.com

عزیزم اگه اونجا از عطاری شیرین بیان پیدا کردی بگیر بخور واقعا برای معده معجزه می کنه عسل هم خیلی خوبه حداقل ضرری هم نداره ولی شیرین بیان واقعا یه چیز دیگه خودم امتحانش کردم تو دردای معده

سفید برفی شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ق.ظ

خدای من
برو دکتر هرچقدر هم نفهم باشند بازم دکترند دیگه لابد
شاید معده ات عفونی شده. اگه کیسه ابجوش بزاری و بهتر بشه حتمن معده ته
تو را خدا برو دکتر آخه این که نمیشه

خاطرات خانه کودکی شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:48 ب.ظ

عزیزم فکر کنم اسید معدت زیاد شده ...و باعث درد و تهوع میشه
منم یه مدت خیلی درگیر بودم ..بد ازارم میداد ..
یه ماه کپسول امپرازول صبح ب صبح ناشتا مصرف کردم بهتر شدم ...
بیشتر برمیگرده ب اعصاب .
البته اگه تو سفر مسموم نشده باشی
امیدوارم ک ب زودی بهتر بشی و مشکل خاصی نباشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد