Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

بالاخره

علی بعد از 12 سال تصمیم گرفت بره ایران و وقتی بلیط خرید به من خبر داد و من نصف روز وقت داشتم که برای خانوادم خرید کنم اما وقتی ازشون پرسیدم چی لازم دارن مثل همیشه جواب هیچی ، سلامتی بود علی اومد بچه ها رو ببینه و خداحافظی کنه . بازم با فرصت کم رفتیم خرید کردیم و دیشب راهی شد. هیجان داشتم از اینکه میخواستم خرید کنم و اینکه بعد از 12 سال خانوادم اونو میبینن. ولی حس دلتنگی نداشتم و یا اینکه ناراحت باشم که داره تنهایی میره. حتی تا فرودگاه هم نبردمش چون با دوستش هماهنگ کرده بود که بره.

باز هم خواهش کرد باز هم تمنا کرد که دوستش داشته باشم و میگفت هنوز عاشق منه و دیوانه وار دلتنگ منه و شب و روز دعا میکنه که در کنارم باشه. این چه حسیه که من پیدا کردم؟ نه ازش بدم میاد نه متنفرم نه دوستش دارم یه حالت خنثی . خودم هم دارم اذیت میشم چون سر در گم هستم تنها خداست که ازش خواستم تقدیرم رو اونجوری که صلاح میدونه رقم بزنه.


کلا حالم خوبه با بچه ها سرگرم هستم. نامه کالج هم اومد و کورس جدید از سپتامبر شروع میشه ملینا هم میره مهد کالج و خیالم راحته. بسیار خوشحالم که اونجوری که دلم میخواست شد و برنامه م برای سال جدید مشخصه.


خانوادم هم با اینکه از قضیه ما اطلاع دارن باز هم پذیرای علی شدن و قرار هست که خونه مامانم اینا بمونه . دلم میسوزه براش که حتی اونقدری رابطه خواهر برادری محکم ندارن که بره خونه خواهرش.


تابستون احتمالا میریم ایران البته اگر همه چیز خوب پیش بره.


مقاله ها هم کم کم دارن تمام میشن و من وقتم آزاد میشه اونوقته که بیام تند تند بنویسم.


راستی تو فکرم که یه وبلاگ جدیدبا ایده ای جدید درست کنم فرصتش پیش بیاد حتما عملیش میکنم.


امیدوارم شما هم روزهای خوبی رو بگذرونید و شاد باشید


نظرات 10 + ارسال نظر
habib جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:33 ب.ظ http://virs-sh.blogfa.com

سلام

تبریک میگم بابت کالج

مرسی

ماریا جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:29 ب.ظ

مهسا جون قراره چه رشته ای بخونی؟
عالیه که حالت خوبه و سرحالی.خوشحالم عزیزم.

ماریا جون دوست دارم سوشال کر بخونم و یه کورس دیگه. مرسی از لطفت

منیرو جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:58 ب.ظ http://khalehhetiking.persianblog.ir/

چقدر خونواده تون خوب وحمایتگر هستند .خدا حفظشون کنه .

مرسی عزیزم فکر میکنم زیادی حمایت میکنن گاهی

مریم شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:00 ق.ظ

پس این همه مهر و محبت ارثیه...
روزهای خوشی براتون آرزومندم... انشالا همونطور که سپردی به دستای مهربون خدا، خودش براتون بهترین ها رو رقم میزنه عزیزم...
میبوووسمتون

مرسی مریم زیبا. شما لطف داری عزیزم

مهناز شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام مهسا جون شما شاغلی؟دانشکاه ها اونجا خیلی کرونه نه؟میشه ىکم توضیح بدین در مورد هزینه دانشکا ه ها؟

نه عزیزم من شاغل نیستم. این اطلاعات رو بهتره از گوگل سرچ کنید چون دقیقتره

سفید برفی شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:15 ب.ظ

واقعا امیدوارم خداوند مسیر درست را سر راهت قرار بده
چه جالب که میرند خونه مادر شما!امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید
خیلی خوشحالم که میتونی بری دانشگاه و مشغول باشی.اینجوری بهتر میتونی فکر کنی.
موفق باشی و سلامت

مرسی گلم. آره فکر کرده که بره پیش پدر مادرم میتونه منو قانع کنه.
خودم هم خیلی هیجان دارم واسه کالج مهمتر اینه که سرگرم میشم و قدم بزرگیه برام

مصی یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:10 ق.ظ

آخی پس میرن ایران..سعی کن دوباره عشق رو تو وجودت زنده کنی مهسا جان.مراقب خودتون باشین

مرسی مصی عزیزم. لاو یو

بیتا مامان کیان و کیارش یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:36 ق.ظ http://mamane-kian-kiarash.blogfa.com

مهسا جونم امیدوارم خدا برات بهترین ها رو رقم بزنه دوست خوبم

مرسی عزیزم همچنین برای شما

احمد-ا یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:36 ق.ظ http://ashianeheeshgh.blogsky.com/

سلام مامان ملودی
بی مقدمه
خیلی بیشترتر دوست میدارم با علی آقا را در ایران ملاقات داشته باشم
میگم اگه ممکنه یه آدرسی از ایران از او برایم بگذارید تا ملاقاتی با او داشتم باشم
ممنونم در هر صورت

مرسی از لطف و محبت شما. راستشو بخواین فکر نکنم ایده خوبی باشه. اما بازم ممنون از حسن نیتتون

سحر سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 ب.ظ

چه خونواده با محبتی داری خانومی خدا حفظشون کنه
ایشالا خودتونم تابستون بیاید و کلی خوش بگذرونید;)
کالج هم موفق باشی عزیزم :-*

ممنونم سحر عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد