Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

دلم نمیسوزه

بهترم ممنون از این همه لطف و محبت و همراهی شما . تک تکتون تو قلبم جا دارید.


مردها به فکر نمیافتن مگر روزی که بفهمن طرف مقابلشون داره ترکشون میکنه بعد به هر راهی دست میزنن که دل طرف رو به دست بیارن و حس دلسوزی و ترحم رو در زن زنده میکنن تا به این وسیله بتونن دوباره به دست بیارنش اما تا کی بتونن زن رو راضی نگه دارن خدا میدونه.


فعلا با خودم میجنگم که این حس بر من غالب نشه.

نظرات 11 + ارسال نظر
بهناز دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:50 ب.ظ

مهساجون سلام تازه با وبت آشنا شدم هم خودتو دوست دارم هم دختراى نازتو خدا این دوتا گل رو برات حفظ کنه،از ته ته قلبم آرزو میکنم خدا بهت کمک کنه تا بهترین و درست ترین تصمیم رو بگیرى یک سرى از نوشته هات رمز دار بود نتونستم بخونم براى همین کامل در جریان زندگیت نیستم ولى اگر فکر میکنى کوچکترین روزنه ى امیدى هست ازش راحت نگذر و زندگیت رو حفظ کن عزیزم .محکم باش شادى و طراوت را خودت و زندگیت به وجود بیار.

مرسی از محبتت بهناز عزیز. خانمی سالهاست که دارم فکر میکنم و شانس میدم ولی نمیشه .در اولین فرصت برات رمز رو ایمیل میکنم.

مرجان دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:53 ب.ظ

مهسا جان من کاملا میفهممت تقریبا در شرایطی مثل تو بودم البته بی بچه. سه سال صبر کردم و همیشه درس و کار ارجح بود به منو زندگی! تو سه سال هی همه گفتن تصمیم بگیر گفتم باید برسم به اون مرحله بعد باشه. اکتبر تقاضا طلاق انگلیسی کردم فوریه اینجا تموم شد. تازه یادش افتاد نه من دیگه تصمیم گرفتم باز کار و درس ارجح بود و من وکیل گرفتم و ٢٤ ساعته کارم رو تو ایران انجام داد و اونوقت تازه خودش و خانوادش یادشون افتاد و هی زنک میزنن که یه چنس دیگه بده! همه اینا رو گفتم که بگم باید دورش طی بشه از یه فیض به فیض رفتن اسون نیست و با بچه وضعیت سختر. مراقب خودت باش سعی کن جا رژیم تو این هوا بزنی بیرون و راه بری و خودخوری نکن

ممنون از حرفات مرجان عزیز باور کن که خیلی کمک کردی. من حتما بهت ایمیل میدم چون چنتا سوال دارم. شاد باشی عزیزم

بهناز سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:43 ب.ظ

مرسى مهسا جون لطف میکنى.

چشم میفرستم

مرجان چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:58 ق.ظ

خوشحال میشم کمکی از دیستم بر بیاد
شاد باشی

ممنون گلم

سفید برفی چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:19 ب.ظ

موفق باشی مهسا جون
انیدوارم بهترین و درسترین اصمیم را بگیری
از صمیم قلب برات ارزو میکنم

ممنونم دوست مهربون من

ماریا پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:22 ق.ظ

عزیزم دو دل بودن واقعا رنج داره. ولی بشین و بدی ها و خوبی ها رو بنویس. نوشتن هم آدم رو سبک میکنه و هم وقتی اونا رو روی کاغذ میاری برات واضح میشن. شاید واقعا هیچ نکته مثبتی وجود نداشته باشه و شاید هم برعکس باشه و قابل حل هم باشه. مهسای عزیزم آرزو دارم بتونی راهتو پیدا کنی عزیزم. و از اینکه بهتری خوشحالم.

ممنون ماریای عزیزم حتما مینویسم و باز فکر میکنم این دو دلی داره منو از پا در میاره

دزیره جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:05 ب.ظ

امیدوارم به یه ارامش نسبی برسی. همین که گفتی درسته مردا این مدلین.
کاش می فهمید که چقدر برای این زندگی تلاش کردی.

مرسی از همراهیت دخترک چطوره؟

sahar شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:20 ق.ظ

in dour az khanevadeh boudan tasmim girio barat sakht tar karde mosalaman agar iran boudi khaili rahattar tasmim migerefti.

نمیدونم ولی تصمیمم رو گرفتم بالاخره

سحر شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:24 ب.ظ

مهسای عزیزم روز مادر رو زن رو بهت تبریک میگم عزیزم:-*
ایشالا روزهای در پیش رو بهترین روزها باشه براتون:-)

ممنونم عزیزم

رویا یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:58 ق.ظ http://www.lovelymelody.blogsky.com

سلام مهسای عزیز من تازه با شما آشنا شدم داستان زندگیتونو خوندم تقریبا میشه گفت یه جورایی منم ازاین زندگی تلخی میچشم 1 دختر دارم که با همه دنیا عوضش نمیکنم . امیدم فقط به خداست که یه راه درست جلوم بذاره
امیدوارم همه چی به نفع شما و دخترای نازتون تموم بشه

رویا یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:15 ق.ظ http://www.lovely melody.blogsky.com

سلام مهسای عزیز من تازه با شما آشنا شدم منم یه جور دیگه دارم از از این زندگی میکشم یه دختر دارم که همه امیدمه ولی معتقدم باید به خدا توکل کرد تا خودش همه چیزو درست کنه با بچه کارا و تصمیما خیلی سختتر میشه
امیدوارم همه چیز به نفع خودت و دخترای عزیزت تموم بشه

امیدوارم که زندگیتون شاد بشه و شما هم قوی و محکم ادامه بدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد