Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

7 سین 1393










نظرات 14 + ارسال نظر
habib شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:54 ق.ظ http://virs-sh.blogfa.com

بسیار زیبا

ممنونم

sahar شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:58 ق.ظ

besiar ziba va khalaghaneh.

ممنون سحر جان

کیا شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:15 ق.ظ

خیلی خوشگله بی نظیرررررررررررررررررره
عروسکا کجان پس :(

مرسی حتما ازشون عکس میذارم

barane bahari شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:22 ب.ظ

bi nahayat ziba wa ba salighe:*

ممنون عزیز دلم

ماریا شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:38 ب.ظ

خیییلی خوشکلن، واقعا باسلیقه ای مهسا جون

لطف داری شما

مریم یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:00 ب.ظ

واااای مهسااا،،، همه چیز عاالیه مثل همیشه ، سفره هفت سینت با سلیقه خووبت و انرژی خوبی که گذاشتی میدرخشه...
امیدوارم امسال سال رسیدن به آرزوهامون باشه... برام خیلییی دعا کن
دووست دارم و میبووسمت

مرسی عزیز دلم محبت داری شما. امیدوارم که زندگی به زیبایی سفره هفت سین باشه و دلت سرشار از احساسات خوب

بیتا مامان کیان و کیارش یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:01 ب.ظ http://www.mamane-kian-kiarash.blogfa.com

عزیزم سال نو مبارککککککک

مرسی بیتا جونم.من هم سال خوبی برای شما آرزو دارم

خاطرات خانه کودکی یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:11 ب.ظ http://pari80.persianblog.ir

چ خوشگله ..پس گلای خوشگل کنارش کو؟؟

سال نو مبارک عزیزم ...

مرسی حتما عکس میذارم

مامان مریم یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام.عید شما مبارک.چه هفت سین قشنگی،مخصوصا سبزه و شمعها،کاش از ملودی ملینا هم عکس میذاشتین.باز هم مرسی،امیدوارم سال خوبی داشته باشین

ممنون دوست من. حتما عکس میذارم

مریم دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام مهسا جون سال نو مبارک
مثل هر سال عالی بود از چند روز قبل از عید منتظر بودم سفره ی هفت سین تون رو ببینم. خداییش ذهن خلاق می خواد این همه سلیقه به خرج بده که ماشالله شما دارید .
پسرم کارتون تلتابیز رو خیلی دوست داره همش فکرم پیش شماست که اون عروسک کارتونی رو برای ملینا با امکانات محدود درست کردید و در فکرم که منم خلاق باشم و عروسکش رو براشون درست کنم.
دوست دارم

مرسی مریم جان شما لطف دارید من کارهای دستی رو دوست دارم و سریع یاد میگیرم کاش تو مسائل دیگه زندگی بتونم اینجوری باشم.
خانم گل تلتابیز روی نت حتما هست آمازون رو نگاه کنید همه رنگش هست. اونها یه کم درست کردنشون مشکله اما امیدوارم که بتونید درست کنید و پسرتون لذتشو ببره

فلرتیشیا دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:58 ق.ظ

نوروزتون مبارک عزیزم. چه سفره ی هفت سین قشنگی... مثل همیشه خوشگله. منم از اون برگ های طلایی دارم.
ایشالا سال خوبی داشته باشیذ.

مرسی دوست خوب من. سال نو شما هم مبارک انشالا سال خوبی در پیش داشته باشی.

سفید برفی دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:52 ب.ظ

بههههه چه سفره شیکی خانم
آفرین به این سلیقه
خیلی ناز و قشنگ بود سال خوبی داشته باشی مهسا جون

ممنون عزیزم

مهری پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:15 ق.ظ

وااااای چه سفره زیبایی خیلی لذت بردم و بیشتر از این که دوستی دارم که در غربت هم همه رسوم وطنش رو برای فرزندانش زنده نگه میداره ببخشید دیر کامنت گذاشتم ولی با گوشی خوندمتون
عزیزم سال نو مبارککککککک

ممنون عزیزم شما لطف دارید سال نو شما هم مبارک

سوری یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:47 ق.ظ http://www.jidman8989.blogsky.com

چه هفت سین قشنگی.....
چه سلیقه ای.......
واقعا زیباست..
شاد باشی همیشه

mamnoon dooste man

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد