Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

واتزی

روزی که دیدمش پر بود از انرژی همش میخندید و به آدم انرژی مثبت منتقل میکرد . رنگهای شاد میپوشید و هر کلاهی که به سر میذاشت با کت و دامن های رنگیش ست میکرد. اونقدر وجودش سرشار از زندگی بود که آدم رو به وجد میاورد.

هر ویکند میدیدمش که خوشکلترین لباسها رو میپوشه و همراه با یه آقای خوش تیپ راهی خوشگذرونیهای آخر هفته میشن.

بعضی شبها با صدای خنده و قهقهه اش که نشون میداد پره از خوشی و عشق از خواب بیدار میشدم و میدونستم که باز هم شیطنت کرده. همه مهربونیاش شیرین بود و از اینکه باهاش آشنا شدم خوشحال بودم.

اما یه طوفان همه اینها رو به هم ریخت و زیر و رو کرد. نمیتونه با من حرف بزنه.. دیگه خبری از اون لباسهای رنگی و رفتن به کلیسا روزای یک شنبه نیست. دیگه نمیتونه بهم بگه مهسا بیا خونمون تا با هم چای آفریقایی بخوریم چون دیگه صدایی براش نمونده.  حتی دیگه نمیتونه جواب سلامم رو بده میبینمش که نای راه رفتن نداره و چشماش غمگین ترین چشمایی که دیدم.

لباساش رنگی نیستن و رنگ صورتش عوض شده مویی براش نمونده . فقط سر تکون میده و با دستاش برام بوس میفرسته. در هفته چند بار میره شیمی درمانی و من هر وقت میبینمش اشکم سرازیر میشه و آرزو میکردم که ای کاش میشد براش کاری کنم. فقط بهش میگم واتزی عزیزم نگران نباش خوب میشی و این بهار یکی از خاطره انگیزترین ها میشه اما واقعیتش اینه که فقط خدا میدونه تا کی دووم میاره.

نظرات 7 + ارسال نظر
سفید برفی جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ق.ظ

آخییی
امیدوارم خدا به بدنش صحت و سلامتی عطا کنه
سرطان بدترین درد روی زمینه به نظر من

آره اما گاهی هم شده که از بین رفته امیدوارم که برای این خانم هم همین بشه

ماریا جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:36 ب.ظ

اخی عزیزم خداوند شفاش بده که غیرممکنی واسش نیست...

آره همینطور که برای خیلیها اتفاق افتاده

baran_bahari جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ب.ظ

way che talkhe,khoda shafa bede,kheyli ghamangize.

امیدوارم که خوب بشه .

مریم شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:30 ق.ظ

زندگی چه بازیها که با آدم نمیکنه.........
خیلیییی ناراحت کننده‌ست...

آره واقعا آدم از فرداش خبر نداره

اسکارلت یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ق.ظ

امیدوارم به زودی خوب و سرحال برگرده کنارتون.تو این سال جدید سلامتی و آرامش رو خدا نصیب همه بکنه

امیدوارم که خوب بشه

kiya یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:00 ب.ظ

زیبا تر از دو جهان ، جاودان بمان
دور از هجومِ وحشیِ بادِ خزان بمان

طبعم اگر بهار ، به لطفِ نگاهِ توست
ای شورِ شعر پرورِ عاشق ، بمان! بمان!

دریای مهرِ تو ز دلم ، دل نمی کند
احساسِ ناب،جوششِ جان،بیکران بمان

روی زمین فرشته ی ابیات من تویی
یک بار هم شده سرِ این داستان بمان

برگرد نزد من ، همه ی فصلهای سال
ای بهتر از فرشته در این لامکان بمان

می خواهم از خدا که به سویم سفر کنی
مثل شکوفه برایم ، جوان ، بمان ...

ممنونم

سوری چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ق.ظ http://www.jidman8989.blogsky.com

چه غم انگیز.......
خدا بهشون سلامتی بده.
هیچ چیزی مهمتر از سلامتی نیست.امیدوارم باز هم مثل قبل شاد و پر انرژی بشه.

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد