Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

Lovely Melody

ملودی زندگی زیباست

نوبت شما

خوب حالا نوبت شماست اگر دوست داشتین از خودتون تنها و یا با خانواده تون برام عکس بفرستین مطمئنا که این عکسها رو کسی جز من نخواهد دید این کاملا اختیاری هست خوشحال میشم که شما رو ببینم. اگر خواستین به آدرس ایمیل mahsa.kh58@gmail.com  برام ایمیل کنید. راستی یادتون نره که خودتون رو معرفی کنید با نامی که اینجا برام کامنت میگذارید و شهری که زندگی میکنید.منتظر دیدن روی ماهتون هستم

                                              

نظرات 7 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ق.ظ

محسا منم عکس بفرستم

قربون خوشکلیات برم من .صورت ماهت قبلا رویت شده عزیزم

سفید برفی چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:26 ب.ظ

من برات زدم

مرسییییییییییییییی دیدمت مهربونم.یه دنیا ممنون

Bahar چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ب.ظ

Manam ax befrestam doostam?

خیلی دلم میخواد چهره زیباتو ببینم بهارم حتما بفرست خانم ما قبلا چشممون به جمال شما روشن شده عزیز

اسکارلت پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ق.ظ http://tanha58.persianblog.ir

سلام مامانی دختر خوشگلامن عکس برات ایمیل کردم ببینیم.اینجوری بیشتر ارتباط برقرار میکنیم.فکر کنم متولد ۵۸ هستی منم یه کم ازت کوچیکترم هستم ولی با این فرق که نه بچه دارم نه هنوز پدر بچه ها رو پیدا کردم. ولی منم دلم دو تا دخمل ناز میخواد. خدا فرشته کوچولو ها رو برات حفظ کنه. زود زود بیا بنویس عسل بانو

سلام اسکارلت عزیزم ممنون از محبتت روی ماهتو دیدم گلم. امیدوارم که امسال برات سالی پر از اتفاقات خوب باشه. حتما مینویسم. مرسی از همراهیت

baran_bahari پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ

Mahsa jun manam baratun mail kardam.

ممنونم عزیزم خیلی لطف کردی . برات ایمیل فرستادم

ماریا جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:35 ب.ظ

واااای که من دیر رسیدم و روی ماهتو ندیدم عزیزم. اما حتما برات ایمیل میزنم. واقعا بینظیری که همچین افتخاری به ما دادی گلم.

حتما براتون میفرستم

آرام شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ق.ظ

مهسا منم برات فرستادم

ممنونم عزیزم براتون جواب فرستادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد